[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi vaja redeliga.
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 8.3.2010 19:22 Tsiteeri
Abi vaja redeliga.



Tere!
Mul on selline mure, et kui mu tegelasega redeli juures "ülesse" klahvi vajutad siis ta liigub ülesse aga kuna kivi on ees siis ta lõpuni ülesse ei lähe. Ja kui ma ta ülesse saan siis ta ei tule "alla" klahvi vajutades sealt alla.

Ma ise jagasin välja midagi sellist, et peaks kuidagi muutma seda mis ta teeb siis kui ta kivile vastu läheb aga ma ei oska... ( tegemist on platform mänguga ) ...

Kasutasin Fastexpi õpetust...

Aga jah... Ma lisan ka mängu faili... Siis saate paremini aru ;)

Game maker 8 regatud.

Lisatud fail: silxy platform.gmk (70.74kb)
124 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 8.3.2010 19:27 Tsiteeri


Ei saand hästi aru aga...

collision redeliga:
Kood:

if(keyboard_check(vk_down)){
y-=3;
}

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 8.3.2010 19:29 Tsiteeri


ei tööta , Fastexp.


Kui sa aru ei saa siis lihtsalt tee korraks proovi ja liigu selle mehikesega redelist ülesse... Siis sa kohe näed milles probleem seisneb ;)


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 8.3.2010 20:31 Tsiteeri


sa pead redeliga collisionides gravity maha võtma ja kui redelist lahti lased, siis uuesti gravity peale panema ;)

vb võta kivi sealt eest üldse ära?

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 06:46 Tsiteeri


kui kivi eest ära võtta siis ei jäta ägedat muljet....

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 14:11 Tsiteeri


Pane sinna teine kivi. samasugune, aga mis toimib teisiti

wat
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 15:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
ei tööta , Fastexp.


Kui sa aru ei saa siis lihtsalt tee korraks proovi ja liigu selle mehikesega redelist ülesse... Siis sa kohe näed milles probleem seisneb ;)

Ma ei saa seda avada, sest mul gm 7

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 9.3.2010 18:47 Tsiteeri


inc... Siis ta kukub sealt alla.... :s

Ega siis midagi... Tuleb katsetama hakata...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 10.3.2010 10:33 Tsiteeri


Oot. On redel, kivi, mille jääb pidama üle minnes, ja ei tohi takistada alt tulles?

Siis tee suvamuutuja, mis kontrollib, kas toimub ronimine

create:
ronib = 0;

step:
if (collision_point(x,y,redeliobjekt,1,1)) ronib = 1 else ronib = 0;

collision kiviga

if (ronib = 0)
takistamise kood

Muidugi võiksid veel täpsema teha. Et hüppamise ajal redelit puudutades ikkagi kivi takistaks jne

JA redel ei tohiks kõnnitava pinnani ulatuda, muidu üle kivi käies redeli collision ikka toimuks

Mina teeksin hoopis nii, et redeli juures seistes ja üles noolt vajutades (tingumusel et tegelane ei ole hüppel) lülitaks mingi suvamuutuja sisse ja redelilt lahkudes välja. Nii saaks kõik sellega siduda

Ja tegelane ise "teaks" kogu aeg mis ta teeb

Näiteks redelil
olek = "ronib"

hüpates
olek = "hüppab üles", "kukub alla" jne

kõndides
olek = "kõnnib paremale"

Nii on kõige mõistlikum platvormikat teha. Saad kogu aeg toimuvat mõjutada vastavalt tegelase hetkeolekule. Et näiteks kui olek = "kõnnib" siis üles-nool teeb ühte asja (hüppab ntx) ja kui olek = "ronib" siis üles-nool hoopis ronib
ja nii edasi ja nii edasi
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm