[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kumm vs paat.
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 15:35 Tsiteeri
Kumm vs paat.



Jälle mina oma lollide küsimustega millele ma ise vastust ei leia...
Mul on paadimängus selline süsteem, et kui vajutad üles nuppu siis see annab gaasi nupud parem-vasak pööravad. Nüüd ma tahaksin teada kuidas teha nii, et kui paat sõidab vastu kummi siis
ta põrkaks natuke tagasi ja jääks seisma.

PS. Kareli automängu õpetuse järgi tehes pöörab paat teise suuna. Ma tahaksin, et paat sama suunaga millege ta ennem oli tagasi põrkuks.:duh:

Lisatud fail: paat.gmk (79.07kb)
99 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 00:24 Tsiteeri


vasak ja parem nupp, seal aseta direction image_anglega

ja gaas: seal pane dir asemele image_angle...


sis pärast võid directioni julgelt muuta, ilma et kummipaadi suund muutuks :)

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 09:25 Tsiteeri


Ei saa aru... Ma lisasin esimesele postitusele faili... Äkki muudad ära... Siis saaks ma su jutust ka aru...
Mitte et sa segaselt kirjutaks lihtsalt ma olen algaja sellel teemal...


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 16:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Ei saa aru... Ma lisasin esimesele postitusele faili... Äkki muudad ära... Siis saaks ma su jutust ka aru...
Mitte et sa segaselt kirjutaks lihtsalt ma olen algaja sellel teemal...


Loe nii kaua....Kuni aru saad....Kui ta selle faili muudaks....Siis sa ei vaatakski koodi....Arvatavasti....

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 17:15 Tsiteeri


Fuh, ikoonid. Võiksid võrrelda minu versiooni ikoonidega ja näha, kui lihtne on tegelt koodi ümber panna ikoone.

Muutsin päris mitu asja, põrkamisele lisaks.
On sul ikka regatud GM??

Lisatud fail: paat.gmk (6.76kb)
126 korda tõmmatud
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 19:03 Tsiteeri


On kül regatud...

Mai tea... Mulle on ikoonid lihtsamad...
Aga sinu tasemel kutid, inc, peavadki koodi panema...

TNX inc.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 20.2.2010 19:04 Tsiteeri


Tegelikult on nii et alati tundub alguses ikoonidega lihtsam, kuigi pole õieti koodida proovitudki...
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 21.2.2010 11:48 Tsiteeri


Eks ise tegin ka esimesed mängud ikoonidega ja ilma muutujateta :D Siis proovisin koodimist ja mõtlesin wtf asi see muutuja on jne jne :D

et soovitan siis ikoonidelt vaikselt koodi üle minna. Kasvõi mitte täitsa koodi, aga proovi osa asju koodi panna juba.
Koodimise õpetus, algajatele: http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=6785

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-heips-
Level 4
Avatar

Liitunud: 11.3.2010
Postitusi: 122
[EEMAL]




postitati 12.3.2010 13:04 Tsiteeri


.. .. slix-y .
Kui tohtis lisasin sinu mängule kella aja.. !! mitte stopper vaid Kellaaeg:D)
kui tahad kätte saada siis võta minuga ühendust:)


By: Janno

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm