[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi vaja maskiga.
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 14:10 Tsiteeri
Abi vaja maskiga.



mul on paat... paat jääb vastu seina kinni. kuidas saada nii et mask muutuks koos paadi suunaga?

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 15:32 Tsiteeri


Oleneb, kas sul on paadi suund image_angle, image_single või mõne muu asja abil teostatud =)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 15:36 Tsiteeri


mask ei muutu minu teada kui kasutad image xscale või yscale'i ntx
sa pead maski käsitsi vahetame seetõttu.

kasuta käsku mask_index=

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 16:13 Tsiteeri


Kui on eri nurgad tehtud nagu eri nurkade all piltidega siis ka mask ei muutu ju :)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 17:12 Tsiteeri


Saab küll maski ka keerata. Ise põrkasin selle probleemi otsa korra. Loe esimest paari posti ja vaata näidet: vaateväli läheb punaseks siis kui MASK tabab objekti.

http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2748

Ma ARVAN et sa pead lihtsalt mängule ütlema (step eventis näiteks) et image_angle = direction

Seda muidugi juhul kui sa KASUTAD directioni-põhist, ja mitte xy+- süsteemi.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 19.2.2010 17:33 Tsiteeri


maskil peab olema precise collision checking peal ja siis maski mõjutab:


image_angle
image_xscale
image_yscale

;)


teed nii:

paadisuund=(SEE SUUND KUS SUL PAAT NÄILISELT ON);
image_angle=paadisuund; //paneme ka maski suuna paika

image_angle=paadisuund; soovitavalt steppi jah.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm