[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: jälitav auto
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 8.2.2010 15:16 Tsiteeri
Näide: jälitav auto



http://www.dmgamez.pri.ee/gmstuff/dmg_followingcar_and_drift.gm6

Näide siis pealtvaates automängu jaoks. Tagaajavad autod võivad paljudes pealtvaates automängudes rolli mängida, näiteks politseidena, maffiatena jne..

Igatahes näite tegin siis täna oma auto mängu jaoks, ja tulemus tuli "hämmastavalt hea" ja otsustasin seda teiegagi jagada :)

Näitest
*Normaalse füüsikaga auto, mis jälitab teatud punkti (antud näites hiirt)
(normaalse all ma ei mõtle perfektset füüsikat)

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 13.2.2010 22:44 Tsiteeri


siin näites oli mulle väga vajalik script, see kuhupoole ta keerab
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm