[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Õpetus: "ronimine, üle künka astumine" külgvaates mängul
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 8.2.2010 15:12 Tsiteeri
Õpetus: "ronimine, üle künka astumine" külgvaates mängul



sprite0 - joonista 32x32 tegelane
sprite1 - joonista 640x480 maastik

Kood move:

//kui sein on paremal
if !(place_free(x+1,y-16)){
suund=-1;
}

//kui sein on vasakul
if !(place_free(x-1,y-16)){
suund=1;
}

//gravitatsioon
y+=grav;
if place_free(x,y+1) { grav+=1; if grav>24 grav=24; } else grav=0;

//liikumine vasakule/paremale
for (i = 0; i<32; i+=1)
{
if (place_free(x+argument[0],y-i))
{
x += argument[0]; y -= i;
exit;
}
}

O B J E C T 0
sprite0:
create:
suund=1;
grav=0;
step:
move(2*suund);

O B J E C T 1
Solid, sprite1

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm