[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
minu rallimäng
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




eureka.gif postitati 4.1.2010 11:34 Tsiteeri
minu rallimäng



Tere ma teen ralli mängu nimega "Car racing".
Mul sai 0.1 versioon valmis siin see on.


Mängige ja öelge mida võiks juurde teha.

Ja muidu ma teen juurde veel et teised autod sõidavad linna vahel siis teen et osade majade juures on nii et saab v6istlema minna.Rohkem praegu ei oska midagi teha.

Pilt ka.

http://img20.imageshack.us/img20/7446/screenshot104r.png

Lisatud fail: car racing beta ver 0.1.exe (4.38mb)
159 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 4.1.2010 11:55 Tsiteeri


Proovisin, täitsa meeldis isegi, aga punktid mida võiks parandada.
*Auto jäi seina kinni .
*Graafika võiks olla 100% isetehtud, või 100% mitte enda tehtud, aga mingi moos ei sobi eriti.
*Muru on liiga erk.
*Kummijäljed tulid vahepeal valedest kohtades.
*Mis on mängu eesmärk? niisama kihutada tänavatel? soovitan lisada mingi eesmärk, põgeneda kellegi ees, ringrada, mingid punktid, või vähemalt midagi mis teeks mängule eesmärgi.
*Libiseb liiga kergelt minuarust.
*Põrkab seintes liiga palju.
*Helid on kahtlased, kui jäin seina kinni tuli imelik krigin loop.Soovitan mingid muud helid panna,või üldse ära võtta.
Kui need punktid korras oleksid, oleks mäng väga hea (y)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 4.1.2010 11:59 Tsiteeri


ok tänan

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 4.1.2010 13:54 Tsiteeri


pane pilt ka
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 4.1.2010 15:00 Tsiteeri


ok.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 4.1.2010 15:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Kazpar
Proovisin, täitsa meeldis isegi, aga punktid mida võiks parandada.
*Auto jäi seina kinni .
*Graafika võiks olla 100% isetehtud, või 100% mitte enda tehtud, aga mingi moos ei sobi eriti.
*Muru on liiga erk.
*Kummijäljed tulid vahepeal valedest kohtades.
*Mis on mängu eesmärk? niisama kihutada tänavatel? soovitan lisada mingi eesmärk, põgeneda kellegi ees, ringrada, mingid punktid, või vähemalt midagi mis teeks mängule eesmärgi.
*Libiseb liiga kergelt minuarust.
*Põrkab seintes liiga palju.
*Helid on kahtlased, kui jäin seina kinni tuli imelik krigin loop.Soovitan mingid muud helid panna,või üldse ära võtta.
Kui need punktid korras oleksid, oleks mäng väga hea (y)



Nii...

1)Tehtud.
2)Sprited ja backgroundid on ise tehtud aaga laadimis pilt ei ole.
3)Tehtud.
4)Tehtud.
5)tehtud.Tegin ralli missionid aga praegu on neid ainult kaks tükki.
6)Pean veel vaatama.
7)Tehtud.
8)Nüüd ei tohiks seina kinni jääda et ...Noh ma otsin nii kui nii
paremad (selgemad) helid.

Selle mängu versioon on ka nüüd 0.2,aga väksemad muudatused lähevad selle versiooni alla.

Pildid.

http://img46.imageshack.us/img46/3694/screenshot101a.png

http://img109.imageshack.us/img109/4148/screenshot104h.png

Ja siis download.

Lisatud fail: car racing beta ver 0.2.exe (4.44mb)
139 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 3.2.2010 17:15 Tsiteeri


Siis kui keegi vaatab sain ma uue versiooni valmis.

paar pilti (6igemini kolm pilti)


http://img254.imageshack.us/img254/6625/screenshot110.png




http://img25.imageshack.us/img25/228/screenshot109t.png




http://img195.imageshack.us/img195/9615/screenshot104s.png


ja ka download:

Lisatud fail: car racing beta ver 0.3.exe (4.57mb)
154 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Eigen
Level 3
Avatar

Liitunud: 7.2.2010
Postitusi: 67
[EEMAL]




postitati 11.2.2010 21:25 Tsiteeri


Proovisin .. kindlasti annaks paremaks teha aga päris huvitav. Kui mäng oleks drifti teemal, siis oleks hea aga tavaline sõitmine võiks vähem libiseda. Üks asi mis sa veel võiks paremaks teha on see, et auto pööraks ainult siis kui see liigub, mitte ühe koha peal. Teiseks nende võidusõitude alguses võiks olla mingi 3..2..1..go! vms, et nii järsku ei hakkaks et ei jõua reageeridagi.
Vabateema III: Eigen<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
krissutiim
Bännitud


Liitunud: 3.4.2010
Postitusi: 11
[EEMAL]




postitati 24.4.2010 10:51 Tsiteeri


proovisin seda mängu lahe mulle meeldis





tulekul mäng Romuralli2010

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 24.4.2010 11:07 Tsiteeri


tundub huvitav...

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Billionaire
Level 1
Avatar

Liitunud: 1.5.2010
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 1.5.2010 15:06 Tsiteeri


Haha. Väga lahe driftimis mäng on.

Kahju ainult et pidurdusjäljed ära kaovad lühikese aja möödudes.
Alguses jäi muidugi natuke arusaamatuks kuidas mängu üldse alustada.
BOTide pööramine ka häirib natuke aga muidu on hea.

Tõesti, keep up the good work !

Kui mõne uue versiooni välja töötad siis anna ka meile teada :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 10.5.2010 17:18 Tsiteeri


* pidurdusjälje sprite joonista nagu kaks ristkülikut, mitte ristikest. kulub väheb objekte jälje jaoks ja näeb vähem hakitud välja
* kiiruse draw_text käsku lisa round() kiiruse muutuja ümber. näiteks draw_text(20,20,string(round(kiirus)));

Nii ümardab kiiruse ära -- kedagi ei koti komakohad ja raske on jälgida

* Arvutivastased tahaksid korralikumat AI-d. Lihtsamt oleks mp_ pathindust kasutada, aga kui tõesti ei oska, proovi kasvõi "kurvi" objekt hästi suur teha ja vastane sellega collidides muudab oma directionit kuni on õiges suunas keeranud. ikka tiba sujuvam kui laks 90 kraadi keerata

* Kui sa aga kasutasid sisse ehitatud pathe, siis pathi eri punktidesse eri kiirus (sirgel kiirendab näiteks, enne kurvi aeglustab) ja path olgu smooth, mitte nurklik
Lisaks võiks igal autol oma kiiruse ja vormidega path olla, ja veel parem kui teeksid 50 erinevat ja kõik vastased valivad ringi läbides suvalise.
Nii näeks päris usutav välja juba

* Mootori põrin peaks koosnema vähemalt 3-st helist, mitte ühest. kiirendus, aeglustus, täispöördel
Muidugi oleks parem veel rohkem

[Muudetud: 10.5.2010 InCreator]

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 11.5.2010 14:27 Tsiteeri


Minu nõuanded ka...

Arenda auto füüsikat edasi! Tee pööramine sujuvamaks jne.... Meil on selle kohta päris häid õpetusi.
Tüütu on see, et kui sa kaotad või ära upud siis pead uuesti alustama. Kui ära upud võiks olla selline asi
Tsitaat:

1 võimalus on panna vee äärde teatud objektid nagu nähtamatuteks spawn pointideks ja kui veega toimub collision, siis panna:

x = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).x
y = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).y

Pmst. proovi ja sa saad midagi t66le.


// normann


See message boxi väljanägemine ajas ka närvi...

Muidu on sul hea idee! Lase edasi! Ja kui keegi lolli juttu su mängu kohta ajab (nt. "Kui sitt see ikka on") siis ära võta neid kuulda!


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
stalkerxx3
Level 2
Avatar

Liitunud: 5.6.2010
Postitusi: 30
[EEMAL]




postitati 24.6.2010 12:08 Tsiteeri


Suht kahtlane mäng. :P
NAGU tutorialist tehtud ka..


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
HorsePower
Moderaator
Avatar

Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 965
[EEMAL]




postitati 1.7.2010 13:43 Tsiteeri


oeeeehh. pole ammu enam ühtegi mängu kommenteerinud.
mäng tehtud jah, nagu näha siis kareli automängu näitest. oleks võinud vähemalt rajagi ära muuta.
mis häirib:
*auto hääled - kiirendamine on pinin (kusjuures see loopimine on ilgelt tüütu), samas kui aeglustamine on ilge madal jõrin. (miks kurat kaotati ära see heli pitchimine?:()
*mängu algus. menüüdega mängud on siiski toredad pluss need teated seal algul võiksid olla kuidagi muud moodi kirjas... VÕI siis vähemalt katsu leida mingi normaalne värvilahedus. punane+lime roheline+valge tekst keset helerohelist on surm. ja siis jäta palun nupp ka selliseks, et see oleks loetav kergelt, mis seal kirjas on. lisaks veel selle et auto võiks alles siis mürisema hakata kui sõidu aeg reaalselt kätte jõuab
*autod võiksid olla ilusamad
*pidurdusjäljed, nagu Increatori poolt juba mainitud
*ainuke asi graafikast, millega mina rahul oleks, on maja katused. rohi on liiga roheline, asfaldi tilemine häirib, seinad on süsimustad? millised kuradi seinad on süsimustad? :P merd/tiiki parem ei maini.
*puud võiksid rohkem eristatavad murust olla

võta seda kui konstruktiivset kriitikat, mitte tahet su töö täiesti maha teha. cheers

Seidy http://djseidy.pri.ee/emp/EMPlogomini.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
gmihaa
Level 1
Avatar

Liitunud: 8.2.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




thumbup.gif postitati 23.12.2010 19:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Silx-y
Minu nõuanded ka...

Arenda auto füüsikat edasi! Tee pööramine sujuvamaks jne.... Meil on selle kohta päris häid õpetusi.
Tüütu on see, et kui sa kaotad või ära upud siis pead uuesti alustama. Kui ära upud võiks olla selline asi
Tsitaat:

1 võimalus on panna vee äärde teatud objektid nagu nähtamatuteks spawn pointideks ja kui veega toimub collision, siis panna:

x = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).x
y = (instance_nearest(x,y,SPAWNPOINTOBJEKTINIMI)).y

Pmst. proovi ja sa saad midagi t66le.


// normann


See message boxi väljanägemine ajas ka närvi...

Muidu on sul hea idee! Lase edasi! Ja kui keegi lolli juttu su mängu kohta ajab (nt. "Kui sitt see ikka on") siis ära võta neid kuulda!



nii... ma panin selle koodi 2ra ja panin ka et auto jääks seisma siis.

message boxiga tegin kaa tumedamaks.

muidu ka muutsin tee ja muru textuurid ära.
Niiet proovige.

(dl) mäng:

Lisatud fail: car racing beta ver 0.43.exe (3.8mb)
125 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm