[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Oleks vaja abi.
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 1.1.2010 17:14 Tsiteeri


las need sõbrad kontrollivad, kas see objekt on "sõber" kui nii, siis liigutakse järele, kasutades move_towards_object funktsiooni
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 1.1.2010 17:31 Tsiteeri


move_towards_point(peategelase.x,peategelase.y,kiirus)

"peategelase" asenda peategelase objekti nimega, kiirus asenda numbriga
Ja see sõbra step eventisse

Aga see tõstatab uusi ja uusi ja uusi küsimusi.
Nii et kaalu, kas sa mitte liiga rasket projekti ette ei võtnud, sest seda küsimust lõpuni lahedada foorumis ei saa: pead ise oskama varem või hiljem

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
rene00
Level 1


Liitunud: 1.1.2010
Postitusi: 2
[EEMAL]




postitati 10.2.2010 19:11 Tsiteeri


Kustutage see teema siit.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm