[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Tegin uue mängu!
Karmo
Level 1


Liitunud: 19.12.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 19:49 Tsiteeri
Tegin uue mängu!



Tere olen siin mängus uus ja tõmbasin siis gamemakeri 7,0 .
Üritasin siis teha ühte mängu õpetuse järgi.Kõik tuli välja aga see raha objecti lisamisega tuli probleem.
Nimelt see ,et üritasin siis teha seal järgi kus raha kaob ära kui inimene selle peale läheb.Siis ta ütleb et tuleb võta lahti mingi code sealt ja siis sinna lisada et palju punkte juurde annab kui raha üles korjad.
Proovisin midagi aga kui mängu sisse hakkan minema siis tuleb error ette kus kirjas:

FATAL ERROR in
action number 1
of Collision Event with object Mees
for object raha:

COMPILATION ERROR in argument 1
Error in expression:+=5
position 1: Unexpected symbol in expression.

Äkki keegi aitaks!:(

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karmo
Level 1


Liitunud: 19.12.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 20:15 Tsiteeri


Kuule batoonike anna msn aita mind!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 20:18 Tsiteeri


sa ei saa mitte millegile midagi liita ju
näiteks
raha+=5
või
kuld+=5
aga lihtsalt
+=5
tähendab seda et plus on võrdne viiega?
GM ei saa sellest aru.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Karmo
Level 1


Liitunud: 19.12.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 20:23 Tsiteeri


kazpar ma ei saa ikka aru :D

ma ei saa sellest aru kus ma sinna koodi midagi täpselt sisestama pean :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 20:26 Tsiteeri


muutuja = 0 //teeb muutuja

muutuja += 5 //lisab muutujale 5 juurde

+= 5 //error


Tsitaat otse manualist. Soovitan läbi lugeda.
Tsitaat:
Like any programming language GML contains variables. Variables are memory locations that store information. They have a name so that you can refer to them. A variable in GML can store either a real number or a string. Variables do not need to be declared like in many other languages. There are a large number of built-in variables. Some are general, like mouse_x and mouse_y that indicate the current mouse position, while all others are local to the object instance for which we execute the program, like x and y that indicate the current position of the instance. A variable has a name that must start with a letter and can contain only letters, numbers, and the underscore symbol '_'. (The maximal length is 64 symbols.) When you use a new variable it is local to the current instance and is not known in programs for other instances (even of the same object). You can though refer to variables in other instances; see below.

Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Karmo
Level 1


Liitunud: 19.12.2009
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 20.12.2009 21:01 Tsiteeri


Sain asja korda :D Tänu Peetrile

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm