[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Mängusõltuvus
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 14.12.2009 12:05 Tsiteeri
Mängusõltuvus



Tegin selle teema, et koguda paljude inimeste arvamust, mis peab ühes online RPG mängus kindlasti olema, et ta oleks sõltuvust tekitav. Mõelge just sedasi, et ta ei pea lihtsalt lahe olema, vaid ta peab olema selline, et sa oleksid sunnitud sinna üha uuesti ja uuesti tagasi tulema.

Ma pakuks välja sellise aspekti, et kui sa mängus midagi saavutad, siis pead sa selleks veidi vaeva nägema. Seejärel saad sa oma auhinna, aga sulle öeldakse, et see pole veel kõik: kolmapäeval on kusagil Põlenud Metsade Orus üks hiiglaslik tuha draakon, kellel on veel suurem varandus kui sa praegu said. Seega sa tahad tagasi tulla. Lisaks veel selline omadus, et kui sa oled offline, siis kulub su raha ja kui see otsa saab, jääd asjadest ilma, seega sa pead sees käima ja raha juurde tegema.

Kindlasti on palju palju veel, andke tuld!

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 14.12.2009 14:57 Tsiteeri


guestid+guest reward. kindlasti ka mingid daily questid vms.
pvp
achievments
skillpointid

hetkel ei oska rohkem öelda

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 14.12.2009 15:40 Tsiteeri


Pidev uuendamine: iga nädal uued questid, asjad, koletised jne.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 14.12.2009 16:37 Tsiteeri


partyd/unionid ka kindlasti
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 14.12.2009 20:32 Tsiteeri


Tegelikult...

Olles päris aus on pea kõige tähtsam hea kommuun. (isiklik arvamus)
Selle järel tulevad pidevad uuendused, suured tugevad kollid, mitte liiga kiire ega aeglane arenemine, osavus mängud, erinevad ülesanded, haarav jutt (tegelikult üks tähtsamaid punkte), hea graafiline teostus, läbimõeldud pvp, ehk ka mingid saavutused, et selle saaks kergesti selgeks aga selles oleks raske proffiks saada (easy to learn, hard to master), hea mängitavus...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 16.12.2009 08:29 Tsiteeri


Kommuun on jah kõige tähtsam, sest need on juba sõltuvuses olevad mängijad. Kuidas aga saada ühte sellist? Kuidas panna mäng kiiresti sõltuvusse langemist soodustama?

Mis peaks olema questide reward? Aind eq oleks imo lame. Reputation ilmselt juurde. Vbla veel midagi?

Party/union ehk siis klann?

Minu meelest huvitav võiks veel olla see, kui paljud asjad on tundmatud, ehk siis mängus on palju saladusi. Kõnnid näiteks linnas ringi ja majadel on uksed, aga need on kõik lukus - siis tekib uudishimu, et huvitav mis seal taga on.

Mida ma tähele olen pannud uute mängijate puhul, on see, et nad suht esimese asjana üritavad suvaliste NPC'dega rääkida.Vbla peaks siis sinna külge mingid questid kohe pookima.

Võib-olla peaks mingi main questi ka kohe alguses andma? Enamus mängudes sa saad ju kohe alguses main questi kätte. Falloutis ntx G.E.C.K. leida jne. Milline võiks main quest olla online mängul, et ta ei läheks vastuollu sellega, et teistel on ka sama quest ja teised ka seda ära saavad teha.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 16.12.2009 14:37 Tsiteeri


"Lisaks veel selline omadus, et kui sa oled offline, siis kulub su raha ja kui see otsa saab, jääd asjadest ilma, seega sa pead sees käima ja raha juurde tegema."

See on pask idee.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 16.12.2009 16:17 Tsiteeri


See pask idee on mudade seas siin seal kasutuses muideks ja ma ei ütleks, et see on pask, sest see toidab. Loe veelkord pealkirja ja mõtle uuesti, mida sa just ütlesid. Küsimus ei ole selles, mis on sinu arust pask või mitte, küsimus on selles, mis sunnib sind aeg-ajalt mängima. Sinu arust on see ka pask idee, et näiteks Tribal Warsis kui sa kaua aega sees ei käi, siis su külad ära võetakse? See on loomulik asjade käik. Kui sul argumendid puuduvad, siis ammugi ära tee suud lahti. Mine pane youtube'is sellist laadi kommentaare, aga mitte siin. Jutt käib siiski online mängudest. Kui sa iga pasa pärast põed, siis mängi mingit single player mängu ja salvesta iga nurga peal ära, aga ära sel juhul online mängude osas sõna võta.
http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 16.12.2009 18:33 Tsiteeri


Enne hakkasingi kirjutama miks see pask on aga ei viitsinud pikka juttu kirjutada ,sest minuarvates polnud seda vaja.

"Tegin selle teema, et koguda paljude inimeste arvamust"

Avaldasin.

"Kui sa iga pasa pärast põed..."

Mitte iga pasa p2rast ,lihtsalt minu arvates on selline idee idiootsus ja ma ei kavatse m2ngida sellist m2ngu mis rotib mult raha kui ma muid asju teen ,vaid otsin parema.

"Sinu arust on see ka pask idee, et näiteks Tribal Warsis kui sa kaua aega sees ei käi, siis su külad ära võetakse?"

Ei ,sest seal saad panna kellegi enda asemel hooldama oma kylasi ja sulle saadakse kaitset saata.

Vihane ,sest ma ytlesin et miski mis on kasutusel MUDades on loll idee?

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 16.12.2009 20:28 Tsiteeri


Kättesaadav, tapetav, aga müstiliselt kõva boss.

Näiteks WoW failib, sest main story lõpp on selliste mägede ja merede taga, et ei tasu üritadagi. Pealegi on muud paska nii palju, et mängides isegi ei tea täpselt, miks kuramuse pärast sa hundikäppasid ja pärlikarpe korjad... siis hakkab mingi hetk suht mõttetu tunduma. No saan maksimumleveli tegelase ja hästi kõva item seti... mis siis? Milleks?

Diablol on aga täiesti olemas point ja idee, mille pärast rebimine käib... ega seepärast vähem sõltuvust ole ega keegi peale diablo killimist veel mängu maha lase.

Tegelikult ei tule mitte otsida RPG-dest kokku ja virutada paremaid ideid, vaid mõelda mängijale väljakutse/tasu pakkumise süsteem väga hoolega läbi. Kui see on balansis, ja väljakutse võitmine on õiglaselt "tasutud", siis pole sõltuvuses küsimustki.

Üks uber autasu RPGs on näiteks pauer. Saad ise teha custom itemi, täpselt sellise, nagu sul tarvis. Selleks on vaja näiteks mingi hull pikk ja raske quest ära teha, siis saad miski kivi millega saad oma unistuste relva või saapad teha. Ja siis võiks välja tulla, et 12 tegelase võimaliku relva/eseme sloti kohta on 12 sellise tasuga questi ja kui kõik ära teed, ja kannad iga asja custom-kivi-abil-loodud tuleb mingi uber set kokku, mis teeb su eriti vägevaks, ja nii edasi ja nii edasi

Oblivion muutus näiteks just siis lahedaks, kui maagiga miljard questi ära tegid ja mages university omad ka ja said ligipääsu maagide ruumidele, kus sai ise spelle ja encantitud asju meisterdada.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 08:19 Tsiteeri


to normann:
Samamoodi võid sa sellises mängus ka panna kellegi oma account sitteriks. Mis puutub eq äravõtmisesse, siis see pole mulle tegelikult kunagi meeldinud. Mis puutub aga rendis olemise eest raha maksmisesse, siis ma ei näe põhjust, miks see kuidagi ebaloomulik peaks olema. Sa lähed inni ja loomulikult pead tasuma oma sealviibimise eest. Küsimus on aind selles, mis juhtub, kui sul raha otsa saab. Pakun välja, et sind tõstetakse innist välja ja jääd pmst saatuse hooleks, mäng võib ju e-maili saata, et 24h pärast tõstetakse su see char innist välja, kuna raha saab otsa.

to inc:

Wow on hea näide, ma ise ei tea sellest midagi ja olen aind kõrvalt ühte fanaatikut näinud loengutes ja igal pool mängimas :P. Tundus suht tuim, ses suhtes et PvP to tsikk ei teinud, aind tegi mingeid totakaid queste, kus pidi mingeid herbe ja asju korjama või mingeid junne kaevandama ja sai selle eest paar kulda või mingi jupi.

Diablos olid gemid minu meelest üüber lahedad. Samas ma iial ei raatsinud neid kuhugi panna, vaid tahtsin neid aind upgradeda :D
Kuidas suhtuda sellesse, et su kallis varandus PvPs ära võidakse lootida?

Power on jah see, mis tundub mulle endale ka ühe võtmesõnana. Alustad mingi mõttetu vandina, keda keegi ei tunne. Teed ntx mingile linnale mitu head questi ära, siis relationid paranevad ja kohalikud hakkavad sinust lugu pidama. Saad mingid special accessid ja võimalused juurde. Viimaks arenes sellest välja idee teha sarnasusi Dungeon Keeper'iga, ehk siis sa saad mingi suvaka koopa monsteritest tühjaks lüüa ja sinna oma enda fortressi asutada, kuhu siis kõik teised elama/tööle saavad tulla. Lisaks siis pvp fortresside tasemel, ehk siis võid vaenlase forte siege'ida.

Oblivionis kaifisin ma dungeon hunti. Seda et rändad ringi, leiad mingid koopad, lähed sisse, tapad kõik maha ja tõmbad loot'iga nahh.

Küsiks seda ka, et kui hard core peaks sedasorti hea mäng olema? Hard core, ehk siis kõige hullemas äärmuses sul on aind 1 elu ja kui sa sured, siis oledki surnud ja pead uue chari tegema ning teine äärmus: titekas, pvp on keelatud, surres jäävad asjad alles jne. Arvatavasti on tõde seal kusagil vahepeal, ent kuidas täpselt? Kui sured, siis su asjad jäävad maha, aga relationid ja power ei kao? Samas teatud tingimustel su asjad ei jää maha: näiteks mitte pvp situatsioonides.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 14:01 Tsiteeri


PvP koha pealt on jah k6ige parem nii et ainult asjad kaovad 2ra, osades MMORPGdes kaob xp kui sured aga see on veits absurd, experience = kogemus ,surid 2ra ja oled kogemusevaesem?
Diablo I on ilgelt hea m2ng s6ltuvuse tekitamiseks minuarvates ja soovitan m2ngida selle klooni mis sel aastal v2lja tuli, Torchlight.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 16:12 Tsiteeri


no suremine peab olema "karistatav" ka olema, mitte nii et "pohui, suren ära, sünnin nagunii uuesti". Wowis on karistuseks näiteks relvade, rüü jne damage suurenemine.

--

MU onlines olid ka gemid. väga fun oli gemidega jännata. Nt ühe gemi eest saad uuendada relva. Ülteme et relval on 10 levelit, ja 10. level on kõige pingelisem: 40:60.
40% et upgrade õnnetub, 60% et upgrade feilib ja relv kaob ära ka peale kauba.
Lisaks oli niimoodi, et sa said gemidest ise relva ehitada. näiteks 10 sinist gemi ja 4 roosat gemi ja 4 mingit X swordi, siis saad endale mingi Y relva, jne jne... AGA sellel oli ka fail change. 30% et feilib.

mängus peab olema vedamist, bingot ja õnne ka sees vähesel määral.

nt mul vedas sellises mängus nagu Empire Craft nii, et ma sain alguses kohe 3 tärni hero endale osta, sõber aga sai 1 tärni oma.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 16:51 Tsiteeri


Tõepoolest.. Näieks nagu Fallout 2-es on traitid ja perkid, teha mingid hidden bonus traitid ja perkid, millede seast randomilt valib ühe mingil ajahetkel ja 90% juhtudest sa ei saagi seda ntx.
http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 22:27 Tsiteeri


See relva enchantimine gemidega on cuul, kui mul palju raha on siis ma ostan mingi suht normaalse relva ja upgraden mingi 30 korda j2rjest , kui puruneb enne 30ndat korda siis ostan uuesti ja teen veel kuni uber relv valmis :D.
Osades m2ngudes on nii ,et kui enchantimine failib siis ta kas kaotab m6ne peal oleva enchantmenti v6i lihtsalt midagi ei juhtu ja raha tagasi ei saa.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm