[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
probleem scalemisega [OK]
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 14:02 Tsiteeri
probleem scalemisega [OK]



hello! selline lugu siis...


eesmärk on kõik samas kaustas olevad *.jpg failid sisse laadida. kuid piltidel on suurusepiirang. kui sisselaetud pilt on kõrguselt või laiuselt üle piiri, arvutatakse kumb mõõde on rohkem üle piiri ning saadakse

Kood:

scale=piir/pildi tegelik suurus.


siis võtab objekt selle pildi endale sprite'ks ning

Kood:

image_xscale=scale
image_yscale=scale


järgmisena salvestatakse ekraanilt pildi vähendatud kuju failiks

Kood:

screen_save_part("temp.jpg",x,y,sprite_width,sprite_height)


ja lõpuks asendatakse suurem sprite vähendatud pildi failiga

Kood:

sprite_replace(global.img[a],"temp.jpg",1,0,0,0,1,0,0)




probleem selles, et pärast kõike seda... kui ettenähtud objekt nüüd kasutab seda sprite'i, siis on see IKKA suuremas e algses formaadis. kontrollisin mitmet moodi ning kuni sprite_replace'ni peaks kõik õige olema. aga kui sprite juba vahetatakse välja väiksema pildi vastu, siis kust kohast see suurem formaat tagasi tuleb???:duh:





See ei ole vb just kõige täpsem selgitus, niiet küsige-täpsustage.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 15:24 Tsiteeri


kontrolli sprite_replacet nii:
asi = sprite_replace

ja kuva see "asi"

kui asi on suurem kui -1 siis sprite relace toimis, muidu mitte

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 15:34 Tsiteeri


olen seda kontrollinud nii, et panin samasse kausta ühe teise pildi *.bmp formaadis ja kõik pildid mis olid liiga suured ja vajasid scalemist, lasin replaceda sellega. toimis.



niisiis, nagu esimeses postis mainisn, testisin kuni sprite_replace'ni välja ning käsud nagu töötaksid...:s

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 17:51 Tsiteeri


aga tee nii, et ta ei asendaks kohe vaid pane alarm[0] näiteks asendama ta ühe sekundi pärast...
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 18:09 Tsiteeri


Kuna tuli välja, et järjest ühte jutti ei saa panna pildi scalemist ja siis kohe screen_save_part, ongi mul scalemise, salvestamise ja vahetuse vahel alarmid.


AGA..


OMFG! sain korda juhuse tõttu. erinevaid asju katsetasin pidevalt ja nüüd kukkus välja. muidu oli mul screen_save_part(temp.JPG,....), aga lihtsalt prooviks panin *.bmp formaadi ja kõik läks korda!!!!



Nüüd on küll korras, aga äkki keegi oskab seda anomaaliat nüüd seletada ka? ma hetkel ise ei mõtle seda süsteemi/seost välja...:mh:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 19:54 Tsiteeri


jah, gamemaker ei suuda muid pilte salvestada kui BMP.

omal oli ka kunagi sama jama, et savesin PNG-ks pildi ja miks kurat ta transparentiks ei lähe? siis muutsin formaadi BMP-ks ja korras.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm