[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Parim viis collisioniks ?
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 00:37 Tsiteeri
Parim viis collisioniks ?



Kuidas oleks parim viis nt. kahe AI objekti vahel collisioni checkida nii et nad üksteisse kinni ei jääks, kui mõlemad objektid liiguvad teatud directionis ja nende liikumist kontrollib ka PLAYER?
Joonis(Kiire MSPaint(troll)):

Lisatud pilt:
ciews:
sittjoonis.JPG
(23.18kb)

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 13.12.2009 00:45 Tsiteeri


mitte kasutada collisioni vaid tseketa, kas sinna, kuhu liikuda vaja on, on võimalik liikuda. st kas teine objekt plaanib antud kohta liikuda või mitte.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm