[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Löök vaenlase pähe??
jarmis
Level 2
Avatar

Liitunud: 22.11.2009
Postitusi: 32
[EEMAL]




postitati 10.12.2009 16:18 Tsiteeri
Löök vaenlase pähe??



Mul on nii, et kui ma löön vaenlast, siis tal läheb elusi vähemaks ( see oleneb löögi tugevusest). Aga kuidas ma teen nii, et see löögi tugevus, mis ma lõin, tekiks vaenlase pähe korraks ja siis kaoks.
Praegu läheb tal elusid, kui relv puudutab vaenlast.

Noh saate aru küll, paljud mängud kasutavad seda, et näeks mitmeseid sa lööd.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 10.12.2009 17:25 Tsiteeri


abiks tuleb siis alarmid ja kontrollmuutujad.

Lähemalt teooriast:
Loo ... vaenlase Create evendis mingi kontrollmuutuja nt: can_hit = 1;

vaenlase Collision evendil relvaga (vaenlane ja tegelase relv) loo tingimus:

if (can_hit =1){ //Ehk kui vaenlast saab lüüa

//sinu elude jms mahavõtmis kood

can_hit = 0; //Vaenlast ei saa enam lüüa, st et siin if sees koodi ei tehta enam kuna can_hit ei võrdu enam 1-ga!
alarm[0] = 3*room_speed; //Nii vist olid sekundid. Ehk siis 3 sekundit, kuni saab vaenlasele jälle pihta lüüa. PS! Sa saad seda aega ise nüüd timmida niipaljuks kui tahad! alarm töötab muidu millisekundites, lihtsam samastada framerate-ga
}

Vaenlase objektis loo Alarm 0 event. (see käivitatakse kui alarm[0] on ajast tühjaks jooksnud... pigem)

can_hit = 1; //Vaenlast saab jälle lüüa.
alarm[0] = -1; //Kindluse mõttes, et alarm kindlalt kinni läheks.

Nüüd peaks iga (hetkel küll) kolme sekundi tagant elusi maha võtma..

Ehk aitab sind...

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 10.12.2009 17:59 Tsiteeri


See käib nii:

teed objekti obj_SHOW

CREATE:

speed=1
direction=90
draw=0
alarm[0]=3
alarm[1]=4*room_speed

ALARM 0

draw=1

ALARM 1

instance_destroy()

DRAW


draw_text(x,y,text)


---------

nüüd see vennike kes lööb onja:

kuna sa koodi pole postitanud siis nii et oletan et asi käib umbes nii

relva objekt:

collision vastane:

other.HP-=damage
ja siis tuleb siia veel
(instance_create(other.x,other.y,obj_SHOW)).text=''+string(damage)

ja ongi vapsje kõik. loe tekst läbi saa daru kül
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jarmis
Level 2
Avatar

Liitunud: 22.11.2009
Postitusi: 32
[EEMAL]




postitati 10.12.2009 19:34 Tsiteeri


Mõlemale suur tänu.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm