[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
InCi osakestemootor
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.12.2009 21:40 Tsiteeri
InCi osakestemootor



Mulle meeldib täiega pudi teha.

Plahvatusest peavad välja lendama killud, need omakorda tossama ja jätma suitsujoad taevasse, veri peab laiali lendama ja nii edasi.

Game Maker, vilets ja aeglane, ei paku selleks eriti võimalusi.
Vähemalt mitte normaalseid.

Üldkasutatavaid võimalusi on kaks:

1) Particle system

Uhke nimi aga rõve kasutada.

Esiteks on aeglane, teiseks peab seamoodi näppima et hiigelsuured particled väikeseks teha, iga muutust testida on valulik ilma välise programmita ja peamine häda, et particle systemile ei meeldi liikuvad asjad. Kui liikuvast autost suitsu üles tõusma panna, peab emitterit kaasa vedama ja lõpuks veel liigub suits koos autoga edasi, isegi kui ta on emitterist "väljunud". Ülimalt ebarealistlik ja nõme.

Kas ma juba mainisin, et see on AEGLANE?

2) Objektimassid!!!

Nii olen enamasti teinud asju. Hunnik pisikesi objekte, mis paiskuvad kildudena laiali või kerkivad suitsuna taevasse või tilguvad verena maha.
Ülimalt kena ja väga powerful, lihtne kasutada ka.

Aga suvalises minu mängus kerkib selliste pisiobjektide hulk mõne hetke ja pauguga üle 1000 piiri. Ja siis on kõik.

Game Maker lämbub, mängust saab powerpointi slideshow 3 fpsiga.

On olemas ka kolmas võimalus...

3) Voodoo, posijad ja palvetamine

Ehk igasugu kahtlased extensionid ja DLL-id. Kes kasutab ja saab hakkama, tore. Aga täie mõistuse juures inimene pigem hoidub bugidest, mis võivad mingist tundmatust datalibraryst sisse imbuda ja aja raiskamisest, mida tekitab mingi täiesti võõra koodi sisse pookimine.

Niisiis!

Proovisin teha lihtsama süsteemi, kus tuhanded osakesed on üheainsa objekti vili ja lämbumist peaks vähem olema.
Ja metsikult lihtsalt sealjuures, aga nii, et osakeste "võimed" poleks viletsamad kõik-on-eraldi-objekt võimalustest.

Üles pandud näide on muidugi ekstreemne, ja minu masinal jäi ka 3500 osakesega 60 FPSi juurde...
...aga tüüpilise GM mehikese puhul, kellest 30 verepiiska pauguga välja lendab, peaks iga arvuti peal selline süsteem kasu ja vähem lämbumist tootma.

Siin on GMK (regamata 7 puhul peaks ka toimima)
http://www.indrek.org/gm/inc_manual_particles.gmk

Ja siin EXE ignorantidele (nagu batoonike), lihtsalt prooviks
http://www.indrek.org/gm/inc_manual_particles.exe

Suht töötav on praegu, ja 3 näidist on failis, aga ise tahan seda modifitseerida igasuguse erineva pasa jaoks, mida mu mängus vaja läheb.
Programmijupp on kirjutatud iseendale, aga luban kasutada.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 2.12.2009 21:42 Tsiteeri


404 mõlemal
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.12.2009 21:43 Tsiteeri


Damn sa oled nobe. Enam pole.
Spellcheckisin alles, juba postitas...

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.12.2009 15:22 Tsiteeri


Oh miks küll pidid sa kõik oma kommentaarid ära hirmutama PEDOBEAR-iga?
Igatahes kuna näiteks kõrval pole 750 objectiga vihma ja lund ja 2500 objectiga
traili siis ma ei oska kiiruse kohapealt midagi õelda. Kuna mul pole GM7 ega viitsimist
konvertida siis tõmbasin exe ja ei tea kui mugav seda (mootorit) kasutada on.

Esimeses ruumis oli mul FPS 47 pidevalt.
Teises kõikus miskipärast 73-77.
Kolmandas oli FPS 30 koguaeg, room_speed=30? ja mu kunagine taustapilt =D

(y)(troll)


AGA PEDOBEAR... :ei: :haigefriik: (n)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 3.12.2009 16:32 Tsiteeri


Hm... võlu pole mitte EXE-s vaid just GMK-s.
See ei ole näide sellest, kui pro vihma ja lund ma oskan teha, vaid kuidas saaks väga lihtsalt ja mugavalt teha tuhandeid osakesi. Tegelikult on ühte tüüpi osakeste limiit 32000... Lihtsalt üle 3000-4000 enamus keskmiseid koduarvuteid välja ei kanna.

Esimene ruum on näiteks üks objekt 17 rea koodiga... arvestamata teksti joonistamist draw eventis.
Vihm on tehtud samuti ühe objektiga, 15 rida lihtsat koodi...
Lumi - samamoodi.

Objektvõrdlusi pole aga sellepärast, et 2500 objektiga ruum EI JOOKSE keskmisel DMG kasutajal.
Üldse nagu!
Minu masinal isegi 2500 tühiobjekti = 5 fps kõige rohkem, enamasti variatsioon 2-3 fpsiga.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 3.12.2009 17:50 Tsiteeri


Ma ARVAN, et sul on valeinfo. Mul jookseb 230 fps 2500 tühiobjectiga ja mul on üpris halb arvuti. 32000 on see
array limiit jah?

Tõmbasin siis .gmk ja seal oli mingi asi emit...
Mida see teeb, mille jaoks see on?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 3.12.2009 19:03 Tsiteeri


Põhimõtteliselt mitte midagi olulist.
Ma olen lihtsalt harjunud spritenimed eraldi muutujatesse tampima - teeb elu lihtsamaks.
Eriti kui kloonida sama objekti väikeste muutustega.

Tühiobjektiga võib-olla tõesti... tekita nüüd tühiobjektile kiirus, ekraani servade kontroll, draw event...

Aga mul tuli tõsine isu ise objektidega proovida.
Näide tahaks praktilisemat demo niikuinii, nagu veri, suits, gravityosakesed jne.

EDIT:

Imelik. On kiirem selle näite järgi ja ei ole ka.
Mõned asjad kindlasti ei ole ja objektidega on kiirem +(4-10 FPS), eriti lihtsate osakeste puhul, mida on palju.

Mugavam on kindlasti. Aga kui see FPSi sööb, no so much.

Samas, keerulised osakesed mitme-mitme tingumuse, füüsika ja alphablendiga aga väiksemas koguses (kuni 1000) saavad ca 20fpsi selle süsteemiga juurde ja on efektiivsemad kui eraldi objektidena...

Uues mängus pean ilmselt kombineerima mõlemat viisi.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm