[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
terve tegelane muutub!
kekku500
spämmer!


Liitunud: 27.3.2006
Postitusi: 71
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 09:48 Tsiteeri
terve tegelane muutub!



mul selline probleem nagu,et ma tegin tegelase siis tegin ainult kiiviri ja panin instance_change kuid siis ma ise muutusin kiivriks!!kuidas saab nii teha,et ainult pea muutub mitte teised kohad?
---

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 10:13 Tsiteeri


Üks võimalus on nii et tee pilt mees koos kiivriga. Siis muuda tavaline mees kiivriga meheks. Simple!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kekku500
spämmer!


Liitunud: 27.3.2006
Postitusi: 71
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 13:10 Tsiteeri


aga siis jääksingi mehi tegema
sest ma kavatsesin mitu asja teha pea keha ja jalad tahad öelda et ma peaks nii tegema?

---

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 15:36 Tsiteeri


Nuh on võimalik ka eraldi piltidena mees kokku panna.

Draw eventi midagi et draw_sprite(..) sinna siis vajalik sprite, tema asukoht jms.

Nii paned erinevad osad kokku. Ja et kiivrit teha siis pead lihtsalt joonistama vastava sprite õige asemele. nt: pea asemele.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kekku500
spämmer!


Liitunud: 27.3.2006
Postitusi: 71
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 15:52 Tsiteeri


aga ma olen kuulnud midagi positson(positsion4 jne)
mini kuidagi nii!

---

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 18:03 Tsiteeri


Ahh ära aja enda jaoks asja keeruliseks.

Kõige lihtsam:

mehikese Draw eventi:

//tegelane
draw_sprite_ext(vastav_sprite,x,y,0.8,0.8,direction,-1,1)

[...]


Nii palju teed neid, draw_sprite käsklusi vastavate spritedega, kui vaja.Nyyd kui näiteks oled korjanud kiivri siis käivita minig muutuja.

Mehikese Create event

vastav_muutuja=0

Draw eventi siis näiteks nii vastavasse koodijuppi(et sa jalgu ei asendaks kiivriga jms, et ikka pead või mida iganes tahad muuta):

if vastav_muutuja=1{
draw_sprite_ext(kiiver,x,y,0.8,0.8,direction,-1,1)
}

Ja nyyd ongi et kui lähed kiivrile pihta muutub siis see sprite õigeks.

Loodan et funkab, peast praega tegin.



[Muudetud: 19-5-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
kekku500
spämmer!


Liitunud: 27.3.2006
Postitusi: 71
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 19:14 Tsiteeri


midagi on vale
---

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 19:25 Tsiteeri


ära looda et mäng sinua eest valmis tehakse.'
mina teeks niivisi.joonistaksinmehe. duplicateksin 3*
kustutaksin kõik peale pea. teeks ka pea kiivriga
kustutaksin õik peale kere. teeks ka rüüga kere pildi
kustutaksin kõik peale jalgade. teeks jala saabastega kah
mehe eventi
create
muutujakiiver =0
muutujajalg=0
muutujakere=0

drawi.
if muutujakiiver=1
draw sprite "peakiivriga"
if muutujakiiver=0
draw sprite"peailmakiivrita"

ja samat moodi jalgade ja kerega...
se on väga ebamugav, aga sa ei saa koodist ju aru nii et.

[Muudetud: 19-5-2006 Uku]

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 20:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kekku500
midagi on vale


Ei tohiks vale olla. Sa teed kindlasti midagi valesti. Need mis mul on paksus kursiivis pandud, peaxid ise oma projekti järgi ära muutma. Nii et uuri koode, tee endal asi selgeks ja muuda seal muutujaid ja sprite nimesi.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gmmeiter
GlorY


Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 2032
[EEMAL]




postitati 19.5.2006 21:17 Tsiteeri


regatud 6.1 on see buttonitega sisse pandud mul oli on ka näide...
aga kuskile teiste failide sekka ära kadunud..
üks näide... nime ei mäleta aga olemas on pisut imelik tundub..
paneb mõtlema kas oli üldse näide ...
äkki oli mõne mängu gmd...
muidu kui denderi asjad kõik ilusasti õigetesse kohtadesse paned
läheb tööle küll!!
oftopic:/
kas keegi teab miks minu gmd 5.3A on vahest
regatud vahest mitte:S:D:irw: regasin nagu
koolile :D ja vahest regatud vahest mitte :s
oftopic:/

[Muudetud: 19-5-2006 gmmeiter]


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 20.5.2006 13:54 Tsiteeri


[OT]tõlkige mulle palun gmmeiteri jutt ära[/OT]
ja mina sain kah denderi koodi tööle.(ära looda hiiman, et ma sulle näite teen.)

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 20.5.2006 14:45 Tsiteeri


ma sain aru nii, et

//teed kolm muutujat
pea=sprite_pea
keha=sprite_keha
jalad=sprite_jalad

//joonistad kokku
draw_sprite(pea,0,x,y-32)
draw_sprite(keha,0,x,y)
draw_sprite(jalad,0,x,y+32)

ja nüüd saatki neid muuta

[Muudetud: 20-5-2006 rivo]

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 20.5.2006 15:08 Tsiteeri


jup
.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 19.7.2006 18:32 Tsiteeri


tegin näite :D
ma pole kunagi varem teind mai tea kas on hea

näide

[Muudetud: 19-7-2006 veka8]

[Muudetud: 19-7-2006 veka8]

Lisatud fail: naide1.gm6 (7.69kb)
167 korda tõmmatud
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
$lipknot
Level 3
Avatar

Liitunud: 9.6.2006
Postitusi: 71
[EEMAL]




postitati 20.7.2006 06:53 Tsiteeri


Thankeshüün polegi vaja olnud aga ehk kulub millalgi ära.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 21.7.2006 13:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: gmmeiter
regatud 6.1 on see buttonitega sisse pandud mul oli on ka näide...
aga kuskile teiste failide sekka ära kadunud..
üks näide... nime ei mäleta aga olemas on pisut imelik tundub..
paneb mõtlema kas oli üldse näide ...
äkki oli mõne mängu gmd...
muidu kui denderi asjad kõik ilusasti õigetesse kohtadesse paned
läheb tööle küll!!
oftopic:/
kas keegi teab miks minu gmd 5.3A on vahest
regatud vahest mitte:S:D:irw: regasin nagu
koolile :D ja vahest regatud vahest mitte :s
oftopic:/

[Muudetud: 19-5-2006 gmmeiter]


Pead uhkustama, et sul on regatud GameMaker?


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 21.7.2006 18:05 Tsiteeri


EIIII!! muuda ruttuoma post ära, kuna meie ei tegele siin piraatlusega!!!
.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
KRISa69
Level 3


Liitunud: 12.7.2006
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 22.7.2006 11:27 Tsiteeri


Aga kuidas saab, et mehikesel on 2 mütsi, et valib kas roheline või sinine palun aidake.:duh:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 22.7.2006 12:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Uku
EIIII!! muuda ruttuoma post ära, kuna meie ei tegele siin piraatlusega!!!

Kellele sa seda ütlesid?


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
KRISa69
Level 3


Liitunud: 12.7.2006
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 22.7.2006 19:11 Tsiteeri


Aga kuidas saab, et mehikesel on 2 mütsi, et valib kas roheline või sinine palun aidake.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 22.7.2006 19:13 Tsiteeri


vaata näidet

seal 1 muutuja vaja ju aint juurde panna
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
KRISa69
Level 3


Liitunud: 12.7.2006
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 22.7.2006 23:03 Tsiteeri


MA EI OSKA. selleks soovingi abi

[Muudetud: 23-7-2006 KRISa69]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 23.7.2006 07:33 Tsiteeri


näites on muutujad:

pea = sprite_pea
keha = sprite_keha
jalad = sprite_jalad

Draw evendis joonistad mehikese ära:

draw_sprite(sprite_pea,-1,x,y)
draw_sprite(sprite_keha,-1,x,y)
draw_sprite(sprite_jalad,-1,x,y)

Ja kui sa tahad et sul olex kaks pead mille vahel valida siis teed yhe muutuja juurde:

pea_punane = sprite_pea_pun

Ja kui valid nende vahel siis lihtsalt muudad draw_sprite() käskluses selle muutuja vastavalt pea-le.

Seletasin suht arusaadavalt. Sinu asi on nyyd see ära tabada ;)


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
KRISa69
Level 3


Liitunud: 12.7.2006
Postitusi: 76
[EEMAL]




postitati 24.7.2006 09:56 Tsiteeri


:duh: Mis pun ja punane äkki võiks ikka ühe pea juurde jääda aga tall vahetuks 2 erinevat müttsi.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 24.7.2006 12:07 Tsiteeri


Näide oli ju korralik et võixid seda seal väheke uurida. See pole tgtl keeruline, ainult pead loogikale pihta saama.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm