[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
ÕPETUS:Kuidas teha et auto ei pööraks kohapeal
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




eureka.gif postitati 9.5.2006 20:58 Tsiteeri
ÕPETUS:Kuidas teha et auto ei pööraks kohapeal



niisis paljud inimesed on küsinud erinevates teemades kuidas teha et auto ei pööraks kohapeal.tegelikult on kõik ikoonidega teha lihtne sest mulle se koodidega eriti ei istu aga selle võib ju mõni kes seda koodide värki jagab koodi ümber kirjutada.

võta lahti oma auto object.
mine pöörava nupu eventisse.sealt kõrvalt:control.
sealt valige all If a variable has a value(sinist värvi ikoon mille sisse on kirjutatud VAR.)
kui tuleb lahti aken siis variable lahtrisse kirjuta speed.value lahtrisse 1 ja operation lahtrisse smaller than.
nüüd vali kõrvalt control.siis sealt Start of a block(nupp ülesse noolega)
siis vali controlist Exit this event(valge ristiga punane märk)siis End of a block(nupp alla noolega)siis sealt samast kõrvalt nupp Else(sinine vasakul pool ja sisse on kirjutatud else)siis jälle Start of a block.siis sealt Set the value of variable(VAR hallis kastis)siis kui lööb ette akna siis kirjuta variable aknasse facing_direction ja value aknasse -10 ja vaata et relative oleks sees!siis If an expression is true.expression lahtrisse kirjuta facing_direction<0 NOT-i kasti ära linnukest tee!siis jälle Set the value of variable(VAR hallis kastis)siis tuleb ette aken.variable lahtrisse jälle facing_direction ja value lahtrisse 360 relative ei tohi sees olla!

enne olge ikka automängu tegemise õpetust lugenud sest muidu ei saaks te ju sellest facing directionist aru võibolla.aga palun ärge hakake mu kallal nurisema kui midagi valesti on.ma ju mõtlesin selle ise välja.veel üks asi minul on game maker 6.1 ma ei usu et see 5.3 või muu peal töötab võibolla ainult 6.0.

[Muudetud: 9-5-2006 normann]

[Muudetud: 10-5-2006 normann]

[Muudetud: 12-5-2006 normann]

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gameboy
Moderaator
Avatar

Liitunud: 10.7.2005
Postitusi: 381
[EEMAL]




postitati 10.5.2006 11:05 Tsiteeri


Miks mitte 5.3 peal? Muidugist töötab.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 10.5.2006 11:58 Tsiteeri


ma lihtsalt ei tea pole proovinud.aga kas keegi proovis õpetuse järgi teha tahaks teada kas teil kah töötab?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




postitati 17.6.2006 14:46 Tsiteeri


Sorry kaevamise pärast, aga tagurdades ei pööra, kui on kareli automängu näite järgi tehtud- seal on tagurdades spped -2:ja:
http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 20.6.2006 15:09 Tsiteeri


Lihtsam oleks kui paned left-i koodi
Kood:
direction += speed
ja right-i koodi
Kood:
direction -= speed


//Mina ei tea miks ta selle "speed" niivisi alla viskab.

[Muudetud: 20-6-2006 Guest]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm