[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
laskmine
joke33
Level 11
Avatar

Liitunud: 5.11.2005
Postitusi: 874
[EEMAL]




shocked.gif postitati 19.1.2006 19:16 Tsiteeri
laskmine



kuidas teha nii, et enne ei saa mingit objecti(nt. kuuli) yle 1he tekkida=)
kellegi(kahjuks ei m2leta kelle) m2ngus bomb1.1 oli midagi taolist

http://i126.photobucket.com/albums/p117/joke33/omgwtfbbq1.gif

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Roven
Roven


Liitunud: 23.8.2005
Postitusi: 50
[EEMAL]




postitati 19.1.2006 20:13 Tsiteeri


:s ei saa midagi aru

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
madmad
Level 4


Liitunud: 20.11.2005
Postitusi: 146
[EEMAL]




postitati 19.1.2006 20:18 Tsiteeri


:wow:umbes nii et laseb yhe kuuli ära siis kui se kuul ära kaub siis nagu saab alles uuesti lasta nii vist?

se käib minuteada alarmidega aga ma ei oska aidata :s

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 19.1.2006 21:54 Tsiteeri


Tee nii et

Create event

can_shoot=1

Step eventi

if can_shoot=1
{
instance_create(kuul,x,y)
}

If instance_exists(kuul){
can_shoot=0
}

(võid veel panna mingi nupu alla vajutamise , et kui minit nuppu vajutatakse siis toimub järgnev...)

e. siis

if keyboard_check_pressed(vk_space)
{
if can_shoot=1
{
instance_create(kuul,x,y)
}

If instance_exists(kuul)
{
can_shoot=0
}
}


Kuuli objektile pane siis nii et

Outside room event

can_shoot=1;
instance_destroy()

Create event

Pane see liikumine siis , seda ma hetkele ei kirjuta sulle kuna ma ei tea täpselt mis liikuvust sul kuulile vaja un, aga ma arvan et sa oskad seda ise.



Nyyd peax kõik olema, vb on ka mingid vead sees aga nuh mul savi :P, põhimõte on olemas. Ma suht unine ka hetkel.

[Muudetud: 19-1-2006 dender]


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Rasmussa
Level 3


Liitunud: 23.11.2005
Postitusi: 77
[EEMAL]




postitati 6.2.2006 08:42 Tsiteeri


Ma ei tea kas sa said sellest aru mida Tender rääkis, aga ma kirjutan omalt poolt ka:

Kui sul on juba laskmine tehtud siis

Pane objekt "tegelane" Keyboard "Space" eventisse:

"If the number of instances is a value"

object: kuul
number: 1
operation: Smaller than

või

object: kuul
number: 0
operation: Equal to

Siis pane kohe järgi "Create an instance of an object":

object: kuul
x: x (ise tead mille paned)
y: y (ise tead mille paned)


Aga sul peab olema nii, et kui kuul puutub kokku seinaga, vastasega, lendab ruumist välja siis ta hävitab ennast, ainult siis see minu näide töötab. :D:P:happy:(y):ja:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
dender
Level 9


Liitunud: 9.5.2009
Postitusi: 594
[EEMAL]




postitati 6.2.2006 09:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Rasmussa
... aru mida Tender rääkis, aga ma ...


Khm ?? Kes Tender un ?, Nuh vb kirjaviga aga nuh ikkagi tender tähendab hoopis midagi muud kui dender ;).

Üldse ma ei tea kus kohast tuleb njuke soov kirjutada pidevalt tender kuigi nimi on ju dender...:duh:
Äkki kirjutaks üldse render vms...


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Guest
Level 7
Avatar

Liitunud: 28.10.2005
Postitusi: 319
[EEMAL]




postitati 6.2.2006 13:58 Tsiteeri


ei tea kas siin see varjant on olemas aga lisan ka ühe

create event:
saab_tulistada = 1;
outside room event:
saab_tulistada = 1;
space:
if saab_tulistada = 1
{
instance_create(x,y,kuul);
saab_tulistada = 0;
}

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm