[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Kuidas valida autot menüüs?
hents007
Level 2


Liitunud: 18.7.2005
Postitusi: 28
[EEMAL]




postitati 21.12.2005 16:30 Tsiteeri
Kuidas valida autot menüüs?



teha nii : oletame et vajutan menüüs mingi autopildipeale (suur valik on autosid ) ja tekiks järgmises roomis just see auto ilma et peaksin tegema igale roomile oma auto oleksin tänulik näite eest

Edit
Okei et uus kasutaja, kuid REEGLID selgeks!

Crypton


[Muudetud: 18-2-2007 Crypton]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
silentsillu
Level 1


Liitunud: 14.11.2005
Postitusi: 9
[EEMAL]




postitati 8.3.2006 16:44 Tsiteeri


ruumi ei pea muutma pead tegema ainult et if mouse click (sinu pildile) change object to ja siis sinna paned uue auto pildi mina tegin nii vähemalt.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
hents007
Level 2


Liitunud: 18.7.2005
Postitusi: 28
[EEMAL]




postitati 17.2.2007 23:35 Tsiteeri


jah aga autot valin ma ju menüüs ja siis läheb ta järgmisesse ruumi kus on rada :nutab:
mai saa nii et ta lihksalt muudab pilti

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 18.2.2007 09:28 Tsiteeri


Mul on veel kuskil üks lahe automängu menüü arvutis, tekis idee kunagi seda edasi jälle teha ja seal on menüüst ato valimine igati olemas, kuid see käib exe väliselt läbi txt failide. Menüüst valides salvestan vastava väärtuse ini faili ja siis kui minnakse sõitma loeb see auto object failist selle muutuja ja paneb endale siis vastavad seaded.

Aga sinul siis soovitaks teha mingisuguse global muutujaga mis võrdub mingi objektiga.
Nii et kui valid menüüst auto 1 siis global. muutujasse pane õige auto objekt või pilt. Ja kui lähed sõitma kontrolli global. muutuja väärtust ja siis vaheta objekt või pilt vastavalt muutuja väärtusele.

Vb keeruline aga ega see nö kerge ka ei ole.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 18.2.2007 10:13 Tsiteeri


ma soovitaksin teha kka muutujatega !
et kui valib auto siis oletame et auto=1
ja võistluse RUUMI paned koodi :
if auto=1 then
{
instance_create(x,y,valitudauto)
}

[Muudetud: 18-2-2007 Brus]

[Muudetud: 18-2-2007 Brus]

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
hents007
Level 2


Liitunud: 18.7.2005
Postitusi: 28
[EEMAL]




postitati 18.2.2007 15:09 Tsiteeri


sorry aga ma ei saand eriti ühestki aru kas äkki keegi saaks mõne näite lisada

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Black
Level 1


Liitunud: 23.12.2006
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 9.3.2007 23:32 Tsiteeri


Kle, äkki saad sellest aru.
Tee objekt "valija" ja lülita tal ka "persistant" sisse. (See objekt võib (võiks) nähtamatu olla).
Tee talle "create"-i variable "auto".
Ja kui sa valid auto, näiteks kolmanda nimekirjast, siis muutub "valija" variable "auto" 3-eks.
Nüüd on nii, et kui vajutad "start", siis lähed võidusõidu ruumi, kuhu "valija" kaasa tuleb (tänu "persistant"-ile).
Ja lase seal ruumis nt. sellelsamal "valija"-l auto tekitada sinna, kuhu vaja.
"Valija" saab tekitada auto selle järgi, mis number ta variable "auto" on.

Kui ei saanud millestki aru, siis ütle mis see on. Olen ikka nõus aitama.

Black

[Muudetud: 9-3-2007 Black]

[Muudetud: 9-3-2007 Black]

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm