[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Õpetus: 3D sound , heli
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 21.11.2009 13:35 Tsiteeri
Õpetus: 3D sound , heli



skript nimega _snd:

    var v b;
    b=degtorad(-point_direction(x,y,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240))+180
    v=point_distance(x,y,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240);
    sound_3d_set_sound_distance(argument0,80,800);
    sound_3d_set_sound_position(argument0,cos(b)*v,-sin(b)*v,0);
    sound_play(argument0);

et heli mängida: _snd(sound);

- mängitav heli peab olema 3D sound formaadis.

Siin skriptis on kõrv automaatselt viewi keskel. (640x480 viewi suuruse korral, kui teine reso, tuleb 320 ja 240 arvud skriptist ära muuta).

Min kaugus on 80, max kaugus on 800.







Inc sounds:
Kood:
//----------------------------------------------------------
// INCsound
// kasutus: incsound(helinimi,kaugus,viewlaius)
// näiteks incsound(musa,700,640) mängib heli "musa"
// kui see on view_xview keskelt 700 px kaugusel või lähemal ja view laius on 640
// kui view laiust ei pane, defaultib 640 peale, muuda esimest rida, kui mugavam ilma või muu default
//----------------------------------------------------------

if !(argument2) argument2 = 640;

if (distance_to_point(view_xview+argument2/2,y) < argument1)
{
f = abs(1-(distance_to_point(view_xview+argument2/2,y) * 1/argument1))
sound_volume(argument0,f);
if (x < view_xview+argument2/2)
sound_pan(argument0,abs(1-(f*-1)));
else
sound_pan(argument0,abs(1-f));
}
else
{
sound_volume(argument0,0);
sound_pan(argument0,0);
}

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 22.11.2009 16:55 Tsiteeri


kahe kõlariga väga head tulemust ei saanud. endal sõjamängus sarnane inci omale ja efekt on parem =)
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 22.11.2009 17:00 Tsiteeri


kõige parema tulemuse saab FMOD dll-ga.
üleüldse, kui keegi mängus tõsisemalt helisid kasutab, peaks see dll kohustuslik olema.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 22.11.2009 18:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: veka8
kahe kõlariga väga head tulemust ei saanud. endal sõjamängus sarnane inci omale ja efekt on parem =)

imelik, ma olen alati saand sellega hakkama ja väga reaalne jääb. Mida kaugemal, seda vaiksem. Mida rohkem vasakul poolel, seda rohkem vasakust kõlarist tuleb jne..

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 22.11.2009 19:08 Tsiteeri


OH sorri, siin arvutis töötab, ju siis vanal arvutil midagi viga...
excellent ...

kuidas teha nii et kui o pikem heli siis ma möõdun heli tekitajast
ja siis ka muutub heli asukoht?
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 22.11.2009 20:24 Tsiteeri


_sndposition
var v b;
b=degtorad(-point_direction(x,y,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240))+180
v=point_distance(x,y,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240);
sound_3d_set_sound_distance(argument0,80,800);
sound_3d_set_sound_position(argument0,cos(b)*v,-sin(b)*v,0);
sound_play(argument0);

ainult viimase rea kustutad ära.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm