[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Alju5
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




gm6.gif postitati 14.11.2009 01:35 Tsiteeri
Alju5



Tere!

Nagu ma mäletan, ei läinud Alju5-OsaMängud teile peale suht kellelegi! =) Nüüd on need osamängud aga ühendatud ja igaüks neist täiendatud nii oluliselt, et kuulda on olulisemaid detaile mängust ning näha on rohkem loogikat liikumises ja teemas + veel uus mängustiili vorming, mis tundub vähemalt mulle endale veel lahedam, kui ennem.
Osamängud + Alju5-Introduction video on nüüd ühendatud nii, et see moodustaks ühe valmis mängu moodi vormi loogilises järjekorras. Lisatud on lisainformatsiooni ning tiitelleht! Mäng on veel karmim ja peaks haarama ühe suure lahingu ühte, andma ühe elamuse!

Kuna seoses Admini vennaga hästi läbisaamisega otsustati mind tagasi kutsuda, otsustasin riskeerida ja loota, et saan seekord kommentaare, mitte sõimu, ega mõnitamist.

Ma kannatan välja ka kriitika, kui see on vormindatud kommentaarina ja mitte järgi tegeva, ega mõnitava vormina.

Kui te arvate, et ei suuda siiski viisakaks jääda, siis on mänguga seekord kaasas ka kasutusjuhend, mis soovitab Eriti objektiivselt kas mängida või mitte mängida ning mida peaksite ennem kommenteerimist ja/või mängimist silmas pidama!

Nüüd siis link, ärge unustage, et mängimine Ei Ole kohustuslik, mängige ainult juhul, kui tahate olla hea liige, uurida ning kommenteerida seda tööd!

http://www.4shared.com/file/151266559/c88a34fe/Alju5.html

Tähelepanu: Kõik osamängud on minu poolt korduvalt läbi mängitud ja võidetud, mäng on läbitav! Siiski on ilmselt Alju5 endiselt üks ainsaid Löömata tiitliga mänge, kuna mitte keegi peale autori mänge lüüa pole suutnud, seetähendab keegi pole minu väljakutset läbinud edukalt, kuna ilmselt tundub teema nii mõttetu, et usute siiralt, mäng ei ole läbitav mingil juhul. Kui teist keegigi vähemalt natukenegi viitsib süveneda, suudab ta ehk tõestada, et on Alju5-Lööja ja on proo ka minu mängudes! Nüüd on teil ka minult võimalus teenida mingi väiksem tiitel Mängu läbimise eest ja suurem tiitel selle esimesena löömise eest. Seda tõendab koodnimetus, mille saate mänguga samasse kausta, peale võidu sooritamist! Parim ja esimest läbijat ootab ka väiksem auhind, gm6-fail, sama süsteemiga, mida võite muuta lihtsalt oma eelistuste järgi, kas või minu vastaselt, mind ei koti! Edu! ;)

Aitäh! :)

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 12:25 Tsiteeri


VÕIMAS :D jõudsin 3levelisse või mis iganes see ka polnud :D

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 13:37 Tsiteeri


Kui gm6 või vanemaga teha, siis võiks vähemalt vista/win7 patchiga ära convertida, sest ma kasutan windows 7t ja mul see käima ei lähe. Mul on küll muidu XP teise partitsiooni peal, aga ma ei hakka aega raiskama rebootimisega, sest screenshotid puuduvad sul.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 14:55 Tsiteeri


Proovisin, no mis ma öelda oskan!
midagi eriti meelelahutuslikku ei leidnud, ehk siis antud mäng ei sobinud isegi täitma eesmärki: informaatika lahtise võistluse nõmeda ülesande edasi lükkamine. Lihtsalt, kui ma olin jõudnud tasemesse 3 ja seal lõpuks surma saanud, siis ma jätkasin oma ülesande lahendamist, kuigi enesetunne oli veel kehvem kui enne. Ühesõnaga midagi oli valesti! Täpsemalt ma jäin ilma sellest suurest lahingust ja tohutust elamusest, mille sa oma postituses välja pakkusid. Selline on üldhinnang, läheme nüüd detailidesse.

1. Sinu postitus on kirjutatud tooniga, milles sa vihjad, et meile ei meeldi see mäng. Tulemuseks on see, et mängija on juba ette negatiivselt meelestatud.
2. Kus on pilt?
3. Mäng oli liiga karm, mitte et seal actionit oleks olnud, aga kui ma olin oma lennukiga 30'nda ringi lõpetanud siis hoidis mind alt-F4 vajutamast ainult teadmine, et mul pinuviit annab mingeid kahtlaseid erroreid ja ma tõesti ei taha seda parandama asuda.
4. Väga nõme algustekst oli, soovitatavalt tee järgmine kord paberile mustand ja kui sa julged seda oma klassiõele lugeda anda, siis sobib!
5. Eluribade pikkus ei anna mängule pinget juurde.

Ning rohkem ma esialgu ei virise, küll see graafika ja muu tilu-lilu kaa ükskord tuleb.

Igatahes soovitused kuidas teha järgmine kord paremini.

1. Mängi eelnevalt midagi head, kohe tõsiselt 4h. call of duty't ning actionit tuleb nii et vähe pole.
2. Mängi veel midagi head ja ürita võrrelda saadud emotsiooni enda mängu poolt pakutud elamusega.
3. Ning enne, kui sa uue projektiga pihta hakkad istu maha, võta paber ja pliiats ning joonist sinna see mäng, mida sulle tõesti mängida meeldiks, seejärel teosta see ära. Täpselt nii lihtne see ongi.

Vabanda kole negatiivse kriitika pärast, mõnel teisel päeval oleks sa minukäest palju kiidusõnu saanud.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 15:32 Tsiteeri


Teretulemast tagasi, alju5! :)

Mängu proovida ei saa, kuna ka ise win7 peal. :P virtuaalmasinad on toredad ja ise-enesest võiks ju ise ka ära konvertida, aga siiski see natuke rohkem siiski sinu teema. ;) Et tulevikus siis teaksid. ;)

Loodetavasti saime ühe perspektiivika mängumeistri juurde. Sõimu siit foorumist niisama just ei saa. Selleks peab otsene põhjus olema ja ka siis järgneb adminnide poolt vastav reaktsioon sõimajatele. ;) Seega sõimlemist, kui sellist pole mõtet sul karta. ;)

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 18:30 Tsiteeri


kui scrolling shooteris surin, siis pilt liikus edasi ja midagi ei juhtunud, pidin ctrlaltdelete tegema :(
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 21:51 Tsiteeri


Muidu vapper üritus, aga läbi mõtlemata.

Esiteks... Mäng algab bossiga?
Teiseks... pole mõtet pool minti introt teha, eriti kui seal ei juhtu midagi huvitavat, lihtsalt vaatad varastatud graafikat.
Kolmandaks... Oled sa mänginud scrolling shootereid? Soovitan soojalt mõni NeoGeo emulaator tõmmata (Winkawaks näiteks) ja proovida paari mängu. Shooteri teeb põnevaks see, et saad uuendada oma relvastust kogu aeg kuidagi ja kasutada viimases hädas mingit superrelva, mis kaotab vastase kuulid ekraanilt ja teeb talle julma mingit häda.
Lihtsalt default kuul kogu aeg on magedast magedast magedamaist magedam.

Ausalt öeldes see kopter-värk elab liiga kaua alguses, pole kuidagi näha, et ta katki läheks (nagu välimus ei muutu ega kusagilt ei hakka tuld ja suitsu tulema ega midagi), nii et ma seda ära hävitada ei viitsinudki... sain ta elu kusagile 10% peale aga no siis tõesti, enam ei tahtnud. Üks asi on väljakutse mängus ja teine on see, kui mängust saab töö. Mida tundsin mängides. Lihtsalt igav, mehhaaniline tulistamine, mis kestab terve igaviku, no thanks.

Ma arvan et su seeria oleks märksa edukam, kui sa rohkem mõtleks sellele, kas on üldse MÕNUS seda mängida.

Sellest saaks praegu üliägeda asja teha kasvõi poole tunniga
ainult (lisada relvi, power-uppe ja plahvatusi). Miks sa ei tee?

Soovitan soojalt. Võta ja mõtle asi läbi. Mäng sul juba on. Nüüd tee sellest huvitav mäng. Plahvatused, suitsupilved ja pisikesed lisad siin-seal on MÄRKSA olulisem kui see, kui suur boss on või mis muusika taustaks mängib. Õhtu või kaks parandamist ja postita siia uus versioon.

Ja enne vaata SIIA. Kui sul pole pooltki sellest, siis ära raiska aega postitamisele. Sest lihtsalt ei ole huvitav.

Veel soovitus: Ära kasuta varastatud graafikat. Ma ei saa siiani aru, miks peategelase sprite oli ripitud ja vastase oma ei olnud. Kui vastase joonistasid, miks peategelast oma käega ei võinud teha? Isegi kui teed halvasti, tee alati, alati ise. Nii sa vähemalt ÜRITASID ja kõik näeb ühtlane välja.

Edu!

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 14.11.2009 23:37 Tsiteeri


Sõnum Rallitaja’le:
------------------------------------------

VÕIMAS? :) Isegi meeldib mõnele? :) No tore, kui meeldib. Sisendab motivatsiooni küll.
„kes mu kloontrofeed ära võttis ?“ Seda ma mõista ei suutnud, palun täpsusta! :)

Sõnum Peeter’le:
------------------------------------------

No aitäh kirje eest. :) Minul endal pole Windows Vista’t, ega Windows 7’t. Olen seda kasutanud nati, kuid ei ole sellega Game Maker mänge teinud, Windows 7’t pole ma vist isegi näinud ja ei teadnudki, et Vista ja 7 Game Maker 7’st vanematega tehtud mänge ei ava! Aga ma võtan arvesse ja no pole küll ennemalt mänge ümber konvertinud, aga usun, saan hakkama! Ning jah Screenshotte läheb vaja, aga lugenud edasisi kommentaare, ei anna pilt rohkem juurde, kui mäng ise, seal on ju hääled ja siuke staff kaa! Aga üritan luua parimad pildid mängust, mis paneks ehk edasisi kommenteerijaid uuesti mõtlema. :)

Sõnum Perfoon’le:
------------------------------------------

Ausalt, ei ole hullu kriitika pärast! Kommentaar ongi ju aus vastus sinu arvamuse kohta ja no seda ma ootan kaa ju. Ning paraku on olemas tihti üks suurem grupp, kes teeb päevaga mängu valmis, mis läheb peale kõigile, aga ka väike hulk, kes ei suuda ka pikka töö eest saavutada suurt kohta, see on konkurents, mis teha! :)
Ma ei ole pettunud, ega midagi annan vaid oma tagasiside ning loodan, et kommenteerid ja jagad oma arvamust minuga ka edaspidi. ;)

Alapunkt detailid siis. Milles ma väidan, et mäng teile ei meeldi? Noo, aga kas ma panin siis näiteks sinu osas mööda? Eip! Vaidlen veel vastu väidetele, et mängijad on kõik negatiivselt ette meelestatud, kui ütlen ise ära, et ilmselt teile ei meeldi. Mõni loeb seda teksti ja story’t, aga see mida ütlen mina või Juku saab olla kolmanda jaoks õige vaid matemaatiliselt näiteks, ei tarvitse olla aga maitselt, kui story meeldis ja keegi on negatiivne, siis äkki tekib hoopis mõnel mõtteviis, et no miks siis nii, ma tahaks seda ikka ise näha, kas ikka on igav või nii…
Pilt, jah sellega ma nõustun, et see ikka peaks kaa tutvustuses olema.
Kolmas väide, anna andeks, aga on suht jama, iga mäng, kus on tulistamine ja tapmine ning mitme poole vahelist võitlust, sisaldab action’t, kas mäng sulle ise meeldib või ei on muidugi ise asi! Ja kus sa tead, kas ALT-F4, sul raskeid vigu hakkab ette andma? Kas sa leidsid mõne vea, reaalse vea, mis pole seotud mängu sisuga? Kui jah, siis oleksid võinud mulle hoopis sellest veast teatada ning ma oleks selle kindlasti parandamisele võtnud, kuna vajan, et mäng ei sisaldaks ühtki viga. Ma ei mõtle praegu sinu maitse järgi leitud vigu.
Neljandaks, kui ma teen õpetajale kirjandi, siis peaksin pigem ka mustandi tegema, et puhtand tuleks vigadeta ja sodimistega, arvutis pole mustandit tarvis, sest leides kirjavigu ning lauseid, mis võiks olla minu arvates teisiti, saan lihtsa liigutusega teha tähe ees Delete või tähe taga Backspace ja nii edasi. Kui minu jutt peaks kõlbama klassiõele, siis läheb asi üle populaarsusele, sest enamused ei hinda teksti, vaid selle sisu maitse järgi ning see on enamusel sama sarnane, kui arvutis joonistatud ja veel duplicate’tud ring. Kui ma töötan enamuse heaks, mitte enda heaks mitte vähesemalgi määral, siis tahaks ma vähemalt nagu raha selle eest kaa saada, et ma töötan! :)
Ning viimaks, nõustun ja usun siiralt, et sulle ei paku eluribade eksisteerimine mängus mingit pinget juurde, aga mulle annab! Kuid ma usun, et võin teha eluribad lahedamad, vähemalt minu arvates. Siiski ei saa ma lubada, et lisan eluribadele või oma mängudele logu, et Rullnokad on lahedad!

Ja alapunkt soovitused. Niisiis, küsimus sellele, et ma mängigu ennem mängu loomist midagi head, et kas sa oled teadlik ka sellest, et me sünnime siia ilma erinevalt, meil on erinevad huvid? Kui mõni ütleb, issand, kui vinge, siis teine võib-olla ei mõista, kuidas saab olla vinge see, mida ta vingeks peab ja ütleb, et tegu on ju täieliku saastaga. Siis vastus sellele, et mõnel on ikka ülinõme maitse, on siuke, et teine pool võib esimesele just sama hinnangu anda. kui aga kõik oleks endis nii kindlad, et nemad on just parimad ja targeimad, siis mis saaks? :) Sina tõid vähemalt mulle näite, mis on hea mäng, aga paljud lihtsalt ütlevad: „Mängige midagi eriti head!“ Aga kust näiteks mina tean, mis on hea? Ja ausalt ma olen mänginud Call of Duty’t ja see oli päris hea mäng, aga nüüdseks olen juba tüdinenud, samas üle 10 aasta mängitud vana Doom vaimustab mind siiani. Kui ma töötan raha eest jne., siis on sul õigus, ehkki valesti kirja pandud, et hea, vaid peaks olema, hea enamuse jaoks või populaarne! Kuna ma aga tahan silmaga nähtavaks ja kõrvaga kuuldavaks teha seda, mind vaimustavat fantaasiat ning mõttemaailma, siis ei ole kahjuks üldse aktsepteeritav antud esimene detail! Kuid see ei tähenda, et sa ei või kommenteerida, ma kindlasti kuulan ja võimalusel ka end parandan, kui see on minu arvates õige märkus! :)
Teiseks, ma võiks tänagi oma mängu läbi teha algusest lõpuni, koos antud story’de lugemisega, aga ma ei ütle seda sellepärast, et pean end erikõvaks tegijaks, lihtsalt vaata, iseenda mäng on alati üks parimaid, kui loodetud süsteem toimib ja ei tegutse populaarsuse nimel, sest see on ju minu enda fantaasia järgi, seega täpselt minu maitse järgi!
Ning 3, ma olen neid mängu plaane kah teostanud, nii Word’s, Notepad’s, kui ka sinu soovitatud paberil. Ja… Mis on sinu jaoks lihtne ei pruugi olla kõigi jaoks lihtne! :)

Seega, loodan, et mõistad, ma ei ole tõesti eneses liiga kinni, ega pea end maailma targeimaks inimeseks, kel on Alati õigus, ma lihtsalt lisasin postituse ja kindlasti ka arvestan arvamuste, kindlasti ka kriitikaga ning olen valmis ka vastu tulema, aga mul ei ole ju võimalust aktsepteerida absoluutselt kõiki vajadusi. Muidu kommentaar oli pikkuselt ja ülesehituselt põhjalik ja tänan, et viitsisid nii palju kirjutada mulle! :)

Sõnum jnt’le:
------------------------------------------

Tere jnt! :)

Nagu ma ka eelnevalt ja korduvalt mainisin, nõustun, et autori ülesanne peaks pigem olema see, et kõik määngijad saaksid mängida, mitte mängija ülesanne ning püüan avaldada siis ka Win7’ga ja WinVista’ga ühildut versiooni mängust! :) Võtan arvesse! :)

Sõimu kohta, aga nii palju, et sõimu ei saa ma siit üldse, saan kriitikat, kui vaja ja hinne ühte, kui vaja, aga sõimamist ning mõnitamist siin ei tule või ma lihtsalt soovin oma konto taassulgemist, mille mitte aktsepteerimisel, sõiman ja avaldan oma küllaltki karmi keelt vastu! ;) Seega asjalik lubadus sõimajate välistada, kuid mis reeglid mulle, need ka teile!

Sõnum batoonike’le:
------------------------------------------

Jah „1945“ on see mäng küll, mida mõtled! :) Kuid mul tundub, et sa vaatasid mängus ainult seda sinu poolt juhitavat objekti, kopter, vähemalt mulle küll seda „1945“’e ei meenuta! Kuid kommentaaril oli siiski mõte sees, sa tõid välja, mis sul meeldib, milleks on näiteks minu kirjalik pool ja fantaasia ja mis ei meeldi, nagu näiteks see üks võitlus, millel on liiga vähe funktsioone juhtimiseks! :) Kuid ma oleks tahtnud ka põhjendust, miks kopteri alla tulistamine sind hirmutas. :) Aitäh!

Sõnum Kazpar’le:
------------------------------------------

Sa vajutasid ilmselt koheselt pärast surma Escape’i, aga tegelikult peaks mäng sind välja lubama alles veel natuke aega peale surma, vormistuse ja eneselõpu nägemise kohustatuse tõttu. :) Kuid kui sa proovid uuesti ja sa ei saa ikka kuidagi Esc’i abil välja, vaatamata minu juhistele, siis anna teada ja ma uurin asja. Muidu see aeg peaks olema pärast surma siis 100 kuni 300 Game Maker Alarm ühikut. Ma ise veel kaa mängu läbi nii, et saab teada! :)

Sõnum InCreator'le:
------------------------------------------

Siin on kõige täpsem ja informatsiooni sisukam kommentaar üldse, mis tõesti ei ole lihtsalt tuim väljaarvamine, vaid õige kriitika – see, mis ei sisalda oma maitse järgi hindamist, vaid eraldi probleemide välja toomist ja põhjendamist! Ning jah, paljude punktide peale ma ei tulnudki, kuid ma olen suure osaga ka nõus. :)
Tõesti, mäng ei alga bossiga! Kõige lahedamas mängus on minu arvates esmalt lahing, siis ootamatu supervastase rünnak!
Teiseks jah, varastatud graafika, et võiks ikkagi ju oma olla, siis on ikka originaalne ning 2 täiesti erinevat graafikat ei lähe ju kokku kaa!
Lisaks peaks jah, ka asja ennem läbi mõtlema, ennem selle teostamist, just!
Selle video, mida soovitasid vaadata, vaatasin kaa, ehkki net on siin, kus hetkel olen, aeglane ja lõpuni ei taha laadida.

Aga ka kriitika minu poolt, ehkki minu asi praegu pole siin seda teha. :) Sa tead hästi, missugune on õige valmis mäng ja tead ilmselt mängu tegemisest palju, nagu ma olen aru saanud su põhjaliku kommentaari põhjal, aga sa kuulud järjekordselt samuti, nagu ülikooli lõpetanud professorite hulka, kes võtab ja järeldab asju koolis õpetatud ja teiste jutu järgi.

Esiteks, on mul mäng juba ammu läbi mõeldud, fantaasia ülesehitus on, nagu ikka jätkuv elu planeedil maa. Ma lihtsalt olen ilmselt aeglane ja ei suudagi jätkuvalt ainult ühte mängu teha. Mäng ei ole tegelikult veel valmis, aga kas ma pean siis nii kaua oma mängu varjama, kuni mäng lõpuks täiesti valmis saab? Ma ei usu seda, või kui ma siiski ei peaks oma mängu siia püstitama veel, siis ei olnud mul üldse mõtet siia registreerudagi, sest mul polegi tegelikult valmis mänge! Ma alustasin minu jaoks kõige lahedamatest kaadritest ja no kindlasti ei olnud mul plaan teha mäng vaid võitlustega, aga nüüd ma ju vähemalt võtsin need kaadrid loogilises järjekorras kokku ning lõin kiiremas korras vahelõigud nii, et mäng paistaks valmis! Ja no, ma ei pannud ju mängu Valmis Mängude alafoorumisse, vaid Omaloomingu alafoorumisse!
Teiseks, mina ei vaata üldse introduction’e, eriti veel siis, kui… Polegi vaja ju vaadata, kui paljud mu lemmikmängud on sama tegija poolt tehtud. Kas midagi toimub või ei, kordan veel, on vaataja silmades, aga mina isegi ei mõelnud sellele, et intro’s peab midagi toimuma! Samas varastatud graafika osas, ma ju ei müü seda mängu. Minu jaoks on see esivideo, rohkem, nagu logo – see annab ette sulle selle, mis mängutegija ettevõtet iseloomustab ning seda ei kavatse ma mingil juhul redigeerida, ega kaotada!
Kolmandaks olen mänginud scrolling shooter’d ja olen palju näinud midagi siukest, mida näitas sinu ette antud video ning paljud mulle ka täitsa meeldivad, aga mina ei ole mingi populaarsus või muu taoline, mul ei tule asju puudutades, mingi eriefekt, ega elektron laine pluss „tiu-tau“ heli. Minu mängudes on kujutatud realistlikust, ehk mitte graafilises osas, kuid siiski. Minu mängudes on heli, reaktsioon eri olukordades, plahvatused seal, kus on see reaalselt võimalik ja ei ole mõeldav, et püüad õhus mingeid ikoone ning paned kõvasid pauke, minu mängudes on jõhker pealetung, piinav ja mittehalastav, sihikindel rünnak. Kui sa ronid baasi ja varastad vana lennumasina, mille järel sind rünnatakse, siis ei osta sa vahepeal mingeid erirelvi, ega lõhu vastast mingi tuumaplahvatusega, mis ainult sind ei kahjusta. Veel kord graafika kohapealt ja selle kohapealt, et mul ei ole pooltki ning võin tunnistada, et mitte veeranditki, seega mis käib ka teise punkti alla, algul sai loodud ainult minu fantaasiategelased, keda paberil kujutada oleks liiga vähe, ma ei näinud üldse vaeva, sinu poolt juhitava objekti töötlemisega, kuna tavaline ja enamus võibki ning ongi nagunii, kuskilt mujalt, näiteks Men of Wars’st ja 1945’st tuttav.

Alju5-SuurSõjaKopter jääb samaks, kuid Aljus Alju5-RaskeRelvastusLaevas, Väike Alju5 ja Suur Alju5 on plaanis teha targemaks ja kavalamaks, neist viimasel on plaanis anda ka uusi võimeid, seega ei tule siit kahjuks või õnneks midagi sinu poolt oodatut!
Samas mainisid sa, et mäng oleks märksa edukam, kui mõtleksin sellele, kas seda on ikka mõnus mängida, mis on õige, kuid ainult poolenisti, kui mitte vähem, sest jah, see ole edukas, õigus, aga mul on seda tõesti mõnus ning veel hea ja naljakas mängida, seega oleksid pidanud ehk mainima, et ma oleks pidanud mõtlema, kas enamusel on seda mõnus mängida. Kopter võib puruneda, hea märkus, aga ma ei pea seda oluliseks, kuna ma mõtlesin ikka, et tegu on ikka raudse Doktor Alien Prooks purunematu leiutisega, mis reageerib ja plahvatab järsku, immuunsüsteemi liigse kahjustumise tõttu, samas viitsisid sa nii vähe mängida, et kopter siiski natuke muutub, kui armor väheseks jääb, et see hakkab siis tossama.
Power-Up’e eriliselt ei tule, küll aga luban tulevikus uusi relvi, ravimeid, võimalust, siseneda, väljuda masinatest ja hoonetest. Korjamine masina abil, minu mängudes eriti ei ole reaalne paraku, sellepärast ei tee kaa siukseid asju! :)
Sõna huvitavat, ära mulle üldse selgitada üritagi, seda ma ei jaga. Minu arvates on sõna huvitav suhteline ja tarvitaja keelel! Plahvatusi mu mängudes on, suitsemist kaa, aga sa ei viitsind lihtsalt lõpuni mängida, lisad on plaanis, aga mina ei tee neid ühe õhtuga, ma olen oma tegevuses üksi ja ei suuda kiiresti väiksematki lisa teha ja muusika valik On väga oluline minu silmis mängudes ja ka Filmides, samas ei pea olema peategelane ja kangelane, mitte mingi erivõimetaga supersõdalane! Pigem, Just vastane! ;)
Isegi, kui teen halvasti, vähemalt oma, õige, aga seda põhimõtet ma juba järgin suht pisikesest titest peale. Sa oled ilmselt küll väga võimekas ja edukas tegija, samas tark ja oskaja, kuid siin paned sa suht mööda oma järeldustega, kuna sinu haridus toetub tavadele, mina aga olen teistsugune ja tavad ei ole minu jaoks tavad! :) Enamik, mis sa pakkusid on väärt ja kõik on kindlasti õige märkus, kuid see kõik oli mul juba ammu kas plaanis, eksisid järeldustega minu tegemata jätmiste suhtes või lihtsalt annad soovitusi edukaks olemise suhtes! Sinu õpetused on valed, kuna sa ei tea, millega ma üldse tegelen või ei tegele ning miks ma tegelen või ei tegele!
Õigeid väiteid on, aga ei midagi uut, sest aksepteeritavad soovitused on mul plaanis juba!

Üldine järeldus ja vastus:
------------------------------------------

Kommentaare lugedes sain ma kinnitust oma arvamusele, et enamalt jaolt ei suudeta mõista, et huvid on erinevad, ei saa olla mingi hea ja saast teema. Ei nähta, et saab olla vaid lihtne populaarsus.
Teiseks, nägin, et näevad ära esimese võitluse ning annavad juba hinnangu selle põhjal.
Vastan sellele siis veel nii, et nagu mainitud on võitlusi mitu, täpsemalt 4 ja kui 2 esimest võitlust meenutavad tõesti kuidagi veel „1945“, siis 2 viimast, eriti viimane, ei saa seda meenutada enam vähemalgi määral. Samas ei jää kehtima ka see, et sa ei saa funktsionaalses mõttes pöörata, juba kolmandas langeb välja „Ctrl“ ning asendub see hiirega.
Kahjuks, ei omanud mõni kommentaar mingit mõtet, ega mingisugustki informatsiooni, vaatamata selle pikkusele, aga ma ei saada selle eest veel kedagi halvasti. Kõik kommentaarid olid viisakad ja ma tänan tähelepanu eest! ;)

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 04:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Teiseks, nägin, et näevad ära esimese võitluse ning annavad juba hinnangu selle põhjal.


Sellega ütled ise ära, mis sa valesti tegid. Esimene võitlus on väga raske, igav ja liiga pikk. Ja sa ei näita võitluse käigus mitte midagi, mille põhjal tekiks huvi edasi minna ja vaadata, mis veel tuleb.

Sellest otsast hakkagi pihta. Kui ma mängijana panen käima shooteri, ootan adrenaliini, möllu ja plahvatusi. Ja kohe!

Ahjaa, ja veel soovitus: Ära aja asju keeruliseks. Ei oma poste, tundeid mängutegemise või foorumi liige olemise osas, ära käitu mängu pakkudes nagu oleks hullult butthurt juba enne kriitikat, mängule tee nii keerulist ja arusaamatut storyt, ja kirjuta nii pagana pikalt. Keegi ei suuda neid tekstitelliseid lugeda.

Seepärast tulebki kõik läbi mõelda kõik ja siis sellest välja filtreerida vaid hädavajalik või huvitav. Nii mängus, intros, foorumis postitades...

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 13:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Alju5
Sõnum Rallitaja’le:
„kes mu kloontrofeed ära võttis ?“ Seda ma mõista ei suutnud, palun täpsusta! :)

See on ta signatuur...
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 13:55 Tsiteeri


hmm, 3ndas tasemes sain surma.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 22:02 Tsiteeri


Sõnum InCreator'le:
------------------------------------------

Selge! :) Jep, ma ei tea, kas ma ütlesin, mis ma valesti tegin, aga ma sain pihta, mis mängu juures häiris ning ma võtan selle arvesse ja olen ka tänulik su arvamuse esitamise ja tagasisidele veel vastamise eest. Aga kui sa tahad kohe plahvatusi ja ikka nüüd kohe, siis pean esmalt ajuloputuse tegema, ma ei tee siis enam mängu ümber vaid juba mind ennast, oma mõttelaadi ja fantaasiat. Mulle paraku meeldib tegelikult, salajane luuramine, ükshaaval ja vaimukalt maha võtmine, siis spioonitöö nurjumine ja peategelase suht aeglane tümitamine ja paraku just superkangelase vastu võitlemine peab olema minu arvates siuke pidev ületegemine, loodan, et said aru, mis ma mõtlen, see on minu arvates naljakam ja vaimukam kaa. Kolmas võitlus on pikk, see ei saa ju olla lühike, kui kuulivest on tunnistatud läbimatuks. Sa pead lihtsalt olema vastase suurim halb unenägu ja julmalt igakord, kui kuulivahetus jälle tuleb, siis tuleb üks suur karjumine ning seejärel keskmise sõrme näitamine ja roppustega lubadused kättemaksuga, see on minu arvates reaalsem ja huvitamgi. Mis teha, kui ma teen taolise shooteri, millest saatsid video, siis pole tegemist enam minu mängu, ega ideega, vaid varastatud ideega pigem, mis on tegelikult isegi sama hea, mis varastatud graafika. Samas neid sarnaseid mänge, tavasid ja huvisid on juba liig nii palju, mina tahan midagi uut! ;)
Ning butthurt ma juba ju olengi! Mäletate, kuidas ma siit foorumist kadusin? Sõim ja mahategemine on buttkick anyway, mitte füüsiliselt, aga vaimselt! :)
Story keeruline? Miks? Kas tõesti oleme me nüüd uue reegli ees, et kõik peab olema: „kle, nuntz oled“, „siin m2ngus peate tapma kolle võimalikult kiire aja jooksul“ jne.? :) Kas tõesti pole enam kirjavahemärgid ja pikad tekstiread üldse mõeldavad, nagu vanas Doom’s? :) Tekstitelliseid võib lugeda see, kes viitsib. Kes ei viitsi, võib ka kohe mängima asuda, ma ei ole ju veel suutnud luua süsteemi, mis kontrollib, kas sa ikka story ka läbi lugesid. Ja kes ei viitsi ka mängida, pole kaa hullu.
Läbi mõelda hoolikalt ja valida vaid hädavajalik sellest jaa, kuid hädavajalik on see, et mängus poleks ainult üks efekt, graafika ja plahvatused, vaid just story, mida praegu veel tegelikult on vaid tekstivormis, kuid njah, plahvatused, plahvatused ja plahvatused, anna andeks, see jääb ära, ning piinarikkas võitluses on möllu, kui palju!

Sõnum batoonike'le:
------------------------------------------

Olgu! :)
Aga miks sa loed kogu teksti, ega ma kõik sulle ei kirjutanud, sa võisid lugeda ainult seda, mida kirjutasin sulle. :)

Sõnum Kazpar'le:
------------------------------------------

Ah jaa, just signatuur, ma ei pand tähele, see vahe joon on vist liiga eredalt näha ja mul on vedelkristall ekraaniga lapakas. :P Selge. :)

Sõnum valter'le:
------------------------------------------

Mille pärast kõik 3-ndas alla jäävad? :D Mismoodi on võitlus Alani vastu raskem, kui Call of Duty? Sa pead lihtsalt põiklema, arvestama võimalike ette tulevate probleemidega ja tulistama. Minu arvates on Call of Duty ja Counter Strike palju raskemad läbida, kui minu pisike valmimata seeria, siin on ju palju vähem funktsioone.
Aga njah, Team Alju5 on löömata, sobib hästi, need on tegelikult head ja toredad vennikesed! :)

Lihtne Sõnum Enamikele:
------------------------------------------

Palun ärge arvake tõesti, et ma olen järele andmatu ja ainult eneses kinni! Ma olen näiteks ka Nobat ja Softendo foorumi liige ja ma teen pidevalt järele andmisi. :) Lihtsalt mujal öeldakse, mis on mu mängus valesti või õigesti ja kriitika kohapealt tundub, jah ehk küll või kindla peale muidu võiks olla graafika või mis asi parem, aga siin ma saan lihtsalt lühida teate, et pean kogu sisu ümber tegema, aga see pole ju mina siis enam, kui ma teen teie Counter Strike või üli hea graafikaga fps’i. :)

A kommentaarid ja kriitika on muidugi teretulnud, nüüd on mul vähemalt aimu, mis mu mängudest inimesi eemale tõukab jne. :)
Ehk võin millalgi tulevikus tähelepanu vajaduses luua ka midagi siukest, mida te mõnuga mängks. :)

Muide, mis mõttega te siiani siiski minu kontot säilitasite, kui see isegi aktiivne polnud ja ma seda avada ei plaaninudki? Ma võin ju loll tunduda, aga ma näen ära, et mul on vanad sõnumid postkastis. :D

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 22:26 Tsiteeri


alju5, paar fakti...

Plahvatused teevad asja realistlikumaks. Kui sa seda ei tee, siis realism kaob. Mis mõtet on mängida midagi, mis ei üritagi reaalsusega sarnaneda? Miks ma üldse arvutimänge mängin, kui mitte sellepärast, et proovida midagi, mida päriselus teha ei saa?

Foorumist läksid ise (ja ajasime ka meie) su ära, kuna sõimu lahmimine, mis oli, oli alustatud sinu poolt. Aga palun ärme peatu sel teemal ja loodame, et enam nii ka ei juhtu. ;)

Keegi ei nõua sult CS'i ega CoD'i. Mida nõutakse, on areng. Areng, mis on ise-enesest mõistetav. Sina oled muidugi see, kes otsustab, kas minna soovitustega kaasa või mitte. ;)

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 22:49 Tsiteeri


"Plahvatused teevad asja realistlikumaks. Kui sa seda ei tee, siis realism kaob. Mis mõtet on mängida midagi, mis ei üritagi reaalsusega sarnaneda? Miks ma üldse arvutimänge mängin, kui mitte sellepärast, et proovida midagi, mida päriselus teha ei saa?"

samas oleneb mängust. Mõtle kui põnev kui kõik.. KÕIK oleks vastupidi mängus. mitte et mäng ei oleks reaalne, vaid võimalikult EBAREAALNE! Kes suudab teha 100% ebareaalse mängu, saab küpsise*. Mitte miski ei tohi sarnaneda reaalsusele.

* küpsise saadan ümbrikuga koju, kui aadressi saadad ja ülekande teed vastava summaga.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 23:28 Tsiteeri


Sõnum jnt'le:
------------------------------------------

Sorri, aga ma usun, et sõimu ei alustanud mina, vaid ropendamist alustasin mina, kui välistada, et "sitt mees" ei sisalda ropp sõnu! :)
Eem, realism oli mõeldud sellega, et see ei sisalda Harry Potter’i teemat, kus kõik on täiesti ebamõeldav ja ebaloogiline, et sa ei saa masinaga asju korjata, ega tuumaplahvatuses ainsana ellu jääda jne., kuid Alju5 on reaalsusest, kui toimuvast sündmusest küll täiesti mööda. Kas meil on olemas organisatsioon, mis võitleb noorte kampade, maffia, ülbikute ja veel näiteks rikaste tõbraste vastu, ebaõigluse likvideerimiseks, kes on omadele truud, kes kasutavad siukseid nalju ja väljendeid ning kes treenivad oma vaimu, mitte nii väga keha? Kas koletis viimases maailmas on reaalne? Vist mitte, lihtsalt sina inimesena ei pea ju panema keset koobast tuumaplahvatust, milles sina ainsana kahjustada ei saa, sa saad kasutada seda, mis sul on ja mida leiad, see ongi tuim tulistamine, igav ja masendav, aga just see, mida mõtlesin realistlikuse all. :)
Niisiis, kas ma peaks arenema oma oskustes arvutialaselt või oma mõttemaailmalt, teist võimalust ma siin küll ei näe? :D

Sõnum valter'le:
------------------------------------------

See oli vist mõningati õige märkus jnt’le, kui ma seda õieti tõlkisin. :D
Mina vastan sellele nii, et on igat kraami. Kuid njah, selles suhtes õige, et kas kõik mängud peavad vastama ühtedele ja samadele reeglitele siis!? :D

Lisajutt:
------------------------------------------

Vaidlus, mis siin käib, ei ole tegelt paha ju. Arutlus, ja põhjendamine, mis peaks andma loodetud tulemuse läbirääkimiste teel. See ei anna ka vahel tulemusi, aga vähemalt pole sõimu, vaid sõbralik vaidlus. :)

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 16.11.2009 15:54 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Alju5
Sõnum valter'le:
------------------------------------------

See oli vist mõningati õige märkus jnt’le, kui ma seda õieti tõlkisin. :D
Mina vastan sellele nii, et on igat kraami. Kuid njah, selles suhtes õige, et kas kõik mängud peavad vastama ühtedele ja samadele reeglitele siis!? :D


Kuskil ei ole märkust jntile, minu silmis, lihtsalt, mina saan ise aru ni iet jnt tõi välja ühe äärmuse ning valter teise. samas, mõlema jutt läheb jnti poindi kohta et mängud on selelks et teha midagi mida muidu ei saa, kas siis ülireaalses või üliebareaalses mängus.

Leian, et mängudel ON reeglid. mäng peaks olema ülesehitusega, ehk mäng peaks loogiliselt võttes minema aina raskemaks, ilusamaks või vaheldusrikkamaks. Mingine "ülespoole" liikuv progress peab olema...

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 00:08 Tsiteeri


Kuulge, ma ei viitsi teiega enam nüüd vaielda kaa, tarkpead meil siin, ma ei mõista, mismoodi te nii uhke foorumi saite. :D
Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 10:02 Tsiteeri


Alju, proovi tegelikult midagi uut teha. Oma arust olen seda samust mängu paar aastat tagasi näinud, vähemalt osa sellest.
Võta inspiratsiooniks mingi kindel mäng näiteks. proovi näiteks teha bombermani või tankide lahingut või midagi veel lihtsamat nagu maze või mis iganes..

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 11:18 Tsiteeri


Kas Bomberman, tankide lahing ja maze on nagu midagi uut või? :) Ei usu, et Bomberman midagi uut on, ma vist olen seda isegi mänginud! :P

Palun, ennem, kui tulete kindlameelselt mind vargaks nimetama näiteks, vaadake, millega on hakkama saanud Poola iseõppija ja kindlast massist eraldunud Michel Gdaniez! :D

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 11:23 Tsiteeri


Ei viitsi uurida, aga kui ta tegija, mis see sinusse puutub?

Tahad öelda, et kõik, kes vanglas istuvad praegu, polegi pätid, kuna maailmas on olemas seadusekuulekaid inimisi ka? Kus on loogika? Tunnista, alju5, et sa eksisid!

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 11:31 Tsiteeri


Ma ei tunne seda, kui tunneks, siis tunnistaks, ärge üritage mind maha suruda. :D

Michel Gdaniez'ga tahtsin ma teile tõestada, et teie kogu foorum ei ole kaa nii tasemel, kui tema üksi! ;) Aga noh, kuna te ei viitsi tõeliselt häid ja valmis mänge isegi vaadata, siis ei saa teile midagi tõestada kaa! :D

Kustudage ära mind lihtsalt nimekirjast ja olge targad edasi! (A) Ega ma ennem ei jäta! :)

Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 16:13 Tsiteeri


Aga miks sa teise mänge siis varastad?
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 20.11.2009 16:21 Tsiteeri


Ma arvan et Walter prooviseda seda sulle öelda et proovi teha mingi uus mäng ja võtta mingi teine mäng selle põhjaks ( selle all mõtlesin seda et võtad mingi mängu ja proovid terve mootori ise teha, mitte et decompilerid lahti ja muudad paar asjad seal ära )

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Alju5
-=executed=-
Avatar

Liitunud: 14.11.2009
Postitusi: 74
[EEMAL]




postitati 1.12.2009 21:39 Tsiteeri


Mismoodi ma mängu varastasin Kazpar? Loe teema uuesti läbi ja vaata, kas ma kirjutasid, et Doom on minu loodud mäng. Kui me räägime Doom mängu ühest episoodist, siis olgem ausad, see ju on minu. ;)
Alj5

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 2.12.2009 11:43 Tsiteeri


on alles tegelane rsk XD
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm