[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Probleem 3d-ga
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 9.11.2009 18:05 Tsiteeri
Probleem 3d-ga



Mul on selline script objControl Creates:
Kood:

//puu "lehed"
mod_puu_1=d3d_model_create();
d3d_model_ellipsoid(mod_puu_1,-32,-32,32,32,32,32,32,1,1);
text=background_get_texture(lehed);
//puu tüvi
mod_puu_2=d3d_model_create();
d3d_model_cylinder(mod_puu_2,-32,-32,0,10,10,10,10,10,1,1);
text2=background_get_texture(tyvi);

ja objPuu Drawis selline kood:
Kood:

d3d_set_hidden(1);
d3d_set_projection_ortho(0,0,800,600,0);
draw_set_color(c_white);

//"lehed"
d3d_transform_set_identity();
d3d_transform_add_rotation_z(zang);
d3d_transform_add_rotation_x(60);
d3d_transform_add_translation(x,y,0);
d3d_model_draw(objCamera.mod_puu_1,0,0,0,objCamera.text);
d3d_transform_set_identity();
//tyvi
d3d_transform_set_identity();
d3d_transform_add_rotation_z(zang);
d3d_transform_add_rotation_x(60);
d3d_transform_add_translation(x,y,0);
d3d_model_draw(objCamera.mod_puu_2,0,0,0,objCamera.text2);
d3d_transform_set_identity();

Aga miks ta joonistab selle puu niimodi:

Lisatud pilt:
ciews:
a.PNG
(7.04kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.11.2009 18:24 Tsiteeri


mis mõttes niimoodi? EI saa joonisest aru.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 9.11.2009 18:26 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
mis mõttes niimoodi? EI saa joonisest aru.

Ta ei joonista õieti seda puud. Tulevad aind need kolmnurgad.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.11.2009 18:28 Tsiteeri


siis on koodis midagi valeti
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 9.11.2009 18:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
siis on koodis midagi valeti

Nojah. ma vaatan koodid üle.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 11.11.2009 16:33 Tsiteeri


Ma sain eelmise asja korda, aga nüüd uus küsimus. Mul on üks kood, aga ta näitab pealt vaates aga tahaks, et näitaks diagonaalis.
Kood:
Kood:

d3d_set_projection_ext(x-16,y+64,z+512,x,y,z,0,0,1,45,1.334,5,5000);

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 11.11.2009 19:52 Tsiteeri


diagonaalis?
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 12.11.2009 15:42 Tsiteeri


Näha on et sul pole eriti kogemusi isegi 2D-ga.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 12.11.2009 19:51 Tsiteeri


otsi kõigepealt täpselt selle vaate nimi, mida sa tahad, siis vaatame edasi ;).
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 13.11.2009 17:45 Tsiteeri


Ma sain juba selle korda, aga nüüd jama 3d collisioniga. Mul on vaja, et mees saaks maja peal liikuda.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 13.11.2009 18:54 Tsiteeri


selleks tuleb z detection teha. nt et kui z<maja.z { ei saa liikuda, sein on ees } ja z>=maja.z { saab liikuda maja katusel }
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 15.11.2009 11:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
selleks tuleb z detection teha. nt et kui z<maja.z { ei saa liikuda, sein on ees } ja z>=maja.z { saab liikuda maja katusel }

Ok.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm