[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Pildile tekstuuride laadimine. Lahendatud!
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 26.10.2009 19:18 Tsiteeri
Pildile tekstuuride laadimine. Lahendatud!



Mis koodijupiga oleks võimalik pildile tekstuur peale laadida?
Vaatasin küll ringi kuid midagi ei märganud, kuna aega napib siis äkki keegi teab kohe öelda.

Mõtlen siis nt sprite mis on hall rõngas ja taust ümbert läbipaistev ning ma tahan et see rõngas saaks kaetud muru tektuuriga.
Jube tülikas on seda photoshopis peale laduda.


Lahendus käes!
Draw eventis:
draw_sprite_part(maapind,0,x,y,sprite_width,sprite_height,x,y)

Ma arvan, et nii mõnigi teadis seda aga ei saanud aru mida ma täpselt tahtsin.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 27.10.2009 10:01 Tsiteeri


http://dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2858

Võibolla suudad siit midagi leiutada. Inci alphablended spritede näide.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 31.10.2009 10:42 Tsiteeri


Sellega saab teha jah, aga suure koguse pealt sööb kõik ressursi ära.
Kas mingit 3d koodi saab ka objekti/sprite tekstuurimiseks kasutada?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 2.11.2009 10:24 Tsiteeri


Surfacedega. Teed pildi kus on ainult läbipaistev osa valgega näiteks ja rõnga osa on transparent (tants vasak-alumise piksliga), siis joonistad tekstuuri surfacele ja selle peale täpselt selle valge maski. Siis lisad käsitsi (draw_point) veel valge piksli sinna vasak-alla. Ja siis sprite_create_from_surface ja argumendis et transparent, nii et ta selle valge osa muudab transparentiks. Selleks peadki ka käsitsi piksli vasak-alla lisama.

Ainult et esiteks on surfaced igavene bugihunnik -- pooltel arvutitel ei tööta, peamiselt meie "lots of life" 4000-eegistel kiviaja vrakkidel-"mängumasinatel" -- ja teiseks ma ei näe, kuidas see vähem resursse sööks?

Kõige sügavam viis aga tekstuurida midagi on d3d polygone joonistada. Aga pole kunagi süüvinud sellesse ja alphablended spritedest pole säästlikum seegi variant.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 2.11.2009 12:56 Tsiteeri


"Ainult et esiteks on surfaced igavene bugihunnik -- pooltel arvutitel ei tööta, peamiselt meie "lots of life" 4000-eegistel kiviaja vrakkidel-"mängumasinatel" -- ja teiseks ma ei näe, kuidas see vähem resursse sööks?"

isegi uutel ei tööta. Venna uuel arvutil näiteks ei tööta.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
timoolen
Level 3
Avatar

Liitunud: 22.12.2007
Postitusi: 58
[EEMAL]




postitati 2.11.2009 21:14 Tsiteeri


eks ma proovin siis oma fantaasial üles ehitada asja. Ja ma ei kasuta gm esimest korda(since 2006 ja pool), et vasak alumine piksel on see transperent :D (ütlen seda sõbraliku suhutmisega). Lihtsalt mõnda efektiivset ja mõnusat võimalust otsin oma suurde projekti :P

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm