[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3
17. VÕISTLUS : !!! AVALDA MIDAGI !!!
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 14.10.2009 15:59 Tsiteeri
17. VÕISTLUS : !!! AVALDA MIDAGI !!!



1. Mis:

Võistluse eesmärk on midagi riliisida.

Märgitud tähtpäevaks peab iga osavõtja midagi avaldama. Olgu see siis poolik projekt proovimiseks, alpha, beta, demo... trailer või muidu video, paar parimat pilti projektist, kui teed muusikat, miks mitte parim pala mängust, või ühesõnaga --

-- MIDA IGANES. Aga võimalikult hästi!

Loomulikult peaks see olema pärit millestki, millega tegeled hetkel. Kui hetkel ei tegele, millestki, mis pooleli jäi, aga tahad ükskord valmis teha ikkagi. Peaasi et maksimaalselt hea ja huvitav asi. Isegi kui paar paljast screenshotti, vali ikka kõige ägedamad.

Kui sulle üldse ei tundu et midagi oleks äge ja teiste omadega võrreldes on oi-kui-saast, SEE EI LOE. Postitad siis seda, mis on kõige vähem saast või saastagi ja üllatus küll, teiste arust on võib-olla vägagi äge...

Kui TÕESTI midagi materiaalset avaldada ei ole, postita oma story või mõtegi. Aga tee seda nii, et sa ise ka usuks, et see teostatav on. Seega mitte jutt stiilis "elas kord peeter kes sõitis traktoriga ja zombid ründasid..." vaid ka PLAAN, kuidas sa päriselt kavatsed seda mängu teha, mida selleks vaja, mitu taset tuleb, mis relvad jne. Seega, tõsiselt. Kui pole enam-vähem usutavat plaani, pole projekti. Avalda midagi muud.

2. Kes:

Osa võtab iga foorumlane kes käib foorumis ja/või tegeleb millegagi. Või tegeles alles (vaata eelmist lõiku), või kavatseb tegeleda.

Eraldi "võtan osa" ei pea lubama ja tõotama head-paremat. Osavõtjate nimekirja ma ei tee... Aga kui see aitab sõna pidada, miks ka mitte?

3. Miks:

Sellisel võistlusel on terve armaada kasulikke omadusi.
Esiteks, auhinnaks on eelkõige see, et sa tõesti avaldasid midagi. Kiida ennast!

Teiseks, kui sa postitad projektist midagi ja kõik ütlevad "jumala äge", siis sul on ka endal suurem isu seda lõpule viia.

Kolmandaks, kes foorumis käib ja tegeleb, aga võistlusest osa ei võta, on argpüks ja ei peaks üldse midagi tegema.

Ja neljandaks, kui projekt ka katki jääb, saab vähemalt KEEGI sellest MINGITKI osa. Ma ise olen kõige rohkem süüdi sellises loos - igasuguseid ägedaid asju rippu jätnud ja keegi ei saanud isegi proovida mitte...

Kui esimene katse õnnestub, kordame võistlust iga mõne kuu tagant, näiteks 3-4 korda aastas.

4. Tähtaeg

Esimeseks tähtajaks paneme.... 15. novembri. Muidugi võib avaldama hakata kohe, aga 15-dal paneme võistluse lukku ja vaatame kes sai avaldamisega hakkama.

KOHE ei pea tormama avaldama, kui on midagi paremat valmimas, mida viimistleda või muud sarnast, võib rahulikult võtta. Püüa anda endast parim!

5. Auhinnad, esikohad, küpsised

...sellel võistlusel puuduvad. Tšempion ja võidumees on igaüks kes märgitud kuupäevaks on midagi avaldanud. Muidugi võib vabalt teemat spämmida teiste avaldatud asjadele kiitust jagades, abi pakkudes, ja nii edasi. Tähtaja saabudes modereerin vähe ja tõmban avaldatud asjadest postid kokku, saame huvitava multimeedia-näituse.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 14.10.2009 16:08 Tsiteeri


Eks vaatab...mul palju mängu jäänud tegemata, seega on jäänud osad ( vähemalt minule tundunud vinged/EPIC ) stoorid jäänud kasutamata. Mõne vb avaldan ka siis foorumisse...

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 16.10.2009 10:24 Tsiteeri


Tohotonti. See ju päris julm hea mõte. Viimasel ajal jälle inspiratsioon lahti läinud peale koolitööde failimist...alati saab ju järeltöid teha. Ja sain just oma logo valmis...lihtsalt juhtus...sodisin PS-is ja vaatasin...not bad...mis see võiks olla...hmm...see on ju...ICEdude. "Kindlasti" teen midagi valmis...niigi praegu piinab häbitunne, et oma viimast tööd pole valmis saanud
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 16.10.2009 15:16 Tsiteeri


Hea point koorub su jutust:: millegi avaldamine, ehk sellest võistlusest osavõtt vähendab ka süümekaid, et pole üldse midagi suutnud välja lasta, parandab sellega meeleolu ja enesekindlust ja tuleb ka võistluseväline avaldamine paremini välja!

Ahjaa, ja seda teemat võib vabalt spämmida võistluse paremaks muutmise ideedega! Mis arvad? Kas nii oleks hea? Kas peaks tihedamalt korraldama, midagi veel lisama? Mis kasu või kahju sellest veel on, jne.

Mina ka ei tea ju, lihtsalt hea mõte tundus.

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gameboy
Moderaator
Avatar

Liitunud: 10.7.2005
Postitusi: 381
[EEMAL]




postitati 16.10.2009 19:07 Tsiteeri


Ma arvan, et iga kuu läheb liiga tihedaks ning selle arvelt kannataks riliiside kvaliteet.
Muidu idee iseenesest on väga hea, igasugune avaldamine on mängumeistritele kasulik.


Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
gameboy
Moderaator
Avatar

Liitunud: 10.7.2005
Postitusi: 381
[EEMAL]




postitati 16.10.2009 20:46 Tsiteeri


Ühesõnaga, "avalda midagi" on väga hea võistlus.

Aga ma arvan, et iga kuu ei ole mõtet seda tegema hakata lihtsalt. Intervall võiks pisut pikem olla (oletades, et see võistlus üldse traditsiooniks kujuneb), vastasel juhul jäävad enamus võistlused pooltühjaks, või tehakse kiirustades saasta, peaasi, et midagi välja anda. (stop me if I'm wrong, jällegi oletus).=) Siin on ju niigi vähe aktiivset rahvast, kellest on niigi väike hulk mängumeistrid, kellest niigi väike hulk tegelikult teeb mänge.

Ok siis, ise võtan kindlasti osa. Mängu arvatavasti valmis ei saa, aga midagi ikka riliisin.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 17.10.2009 09:06 Tsiteeri


teeme otsa lahti, avaldan ühe pildi, võistluse lõpus avaldan mängu

Lisatud pilt:
ciews:
screenshot102.png
(591.44kb)

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 17.10.2009 11:44 Tsiteeri


See on ilmselgelt joonistatud, mitte tiled.
Väga tuttav pilt :) Uus GUI on parem, aga tumedam võiks olla, kirja paha lugeda, sest liiga sama värvi taustaga. All, kus on "viimane tase" ja sama font, on kohe tunda et metsikult mõnusam on lugeda seda kollast tumedamal taustal.
...aga vähemalt kolme nelja "laenatud" pilti näen :s tee ikka ümber millalgi, kasvõi joonista üle oma käega.

Kena, et stardipaugu andsid!

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 17.10.2009 16:49 Tsiteeri


minuarust ei peaks hud tumedam olema, täpselt paras
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 18.10.2009 14:57 Tsiteeri


mis mäng see ilma lahinguta on:epic:

Lisatud pilt:
ciews:
geronimo.gif
(163.9kb)

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 20.10.2009 23:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: gameboy
Ühesõnaga, "avalda midagi" on väga hea võistlus.
/.../
//tark jutt õige jutt, lugege gameboy postitust.
/.../
Ok siis, ise võtan kindlasti osa. Mängu arvatavasti valmis ei saa, aga midagi ikka riliisin.


Olge nüüd inimesed, vaheaeg saab olema saate midagi ikka näidata. Loodan ise millegi valmis saada, mängus pole kindel aga..

//ai-faasan, mänguga seotud... noo siis ehk graafika ka ju loeb?

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 23.10.2009 07:06 Tsiteeri


Mul on ka teile üllatus varuks. Tegelen ühe projektiga septermbrist saati ja varsti peaks esimene mängitav versioon valmis saama.
Teaser: Graafiline online mäng üle TCP/IP, mille mängimiseks on vaja eraldi klient programmi. See tähtaeg aitab mul vast ta kiiremini lõppkasutaja jaoks mängitavaks muuta, ei hakka praegu täpsemalt midagi rääkima, sest nagunii kavas eraldi teema teha selle projekti kohta.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 26.10.2009 18:17 Tsiteeri


Täna paarkümmend minti sai tehtud.

btw, infos on mõni asi kirjas mis tuleb aga mida veel ei ole, niiet ärge siis hakake mõtlema et kuna see "asi" nüüd tuleb kah..

Lisatud fail: OuterSpace_beta.exe (3.42mb)
172 korda tõmmatud

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 26.10.2009 18:22 Tsiteeri


need kivid võiksid mitmeks tükiks minna mitte ära haihtuda:P muidu on hea(y)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 26.10.2009 18:27 Tsiteeri


jyri vaata igaks juhuks üle mul tuli lampi klõpsides spacet selline error ette
http://www.upload.ee/image/240428/wtf.PNG


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 26.10.2009 19:26 Tsiteeri


to Kazpar:
ee, need kivid ei lähe päris tükkideks jah, lähevad hoopis sellisteks väiksemateks kivideks, aga eks ma joonistan uued.

to Rallitaja:
Vaatan üle ;)




edit: Rallitaja leitud bug parandatud!

Bugfixed exe:

Lisatud fail: OuterSpace_beta.exe (3.41mb)
165 korda tõmmatud

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 29.10.2009 13:10 Tsiteeri


Ma avaldan siis ka alusutseks ühe pildi oma mängust.

http://img249.imageshack.us/img249/4924/showoff18.th.jpg

Ja ma tahaks näha, kes julgeb mind selle pärast orjentatsioonihäiretes süüdistama hakata.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 29.10.2009 13:13 Tsiteeri


Tublid-tublid.
Natuke rohkem kui 2 nädalat veel!
On viimane aeg välja mõelda, mida avaldada ja hakata ette valmistama, kes niikaugele jõudnud veel pole!

A window is technically a wallhack.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 29.10.2009 13:32 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Pilvemees
mis mäng see ilma lahinguta on:epic:
väga ilus. sinu joonistatud kõik?
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 29.10.2009 13:55 Tsiteeri


ei ole kõik minu tehtud. minu tehtud on väga vähe, väga vähe.
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 1.11.2009 10:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Perfoon
Ma avaldan siis ka alusutseks ühe pildi oma mängust.

http://img249.imageshack.us/img249/4924/showoff18.th.jpg

Ja ma tahaks näha, kes julgeb mind selle pärast orjentatsioonihäiretes süüdistama hakata.


Eitea, mina ei süüdista, kuna vasasel juhul oleks sama tõsine küsimus minu kainesuse osas:

http://kuus.files.wordpress.com/2009/10/moms-grph-kompot01-001.png
Pildile klikides on asi 2x suurem

Ideaalis peaks selle veel kirjumaks tegema, asi tuleks kokku küll...

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 1.11.2009 11:47 Tsiteeri


jube kena Uku. ma loodan, et need on sama ilusalt smooth-animeeritud ka.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 1.11.2009 11:51 Tsiteeri


Need puud seal ees võiksid tumedamad olla, aga muidu on jah väga kena.
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Uku
Moderaator


Liitunud: 29.4.2005
Postitusi: 1066
[EEMAL]




postitati 1.11.2009 12:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Peeter
Need puud seal ees võiksid tumedamad olla, aga muidu on jah väga kena.

Mtean, tegelt, praegu on taust, kui selline 2 kihti: 1.roosa gradient ja 2.roosad pilved. Veel enne platforme ja asju peaks iseenesest tulema veel üks kiht pilvi, ning siis 1 kiht kus on mingit metsa tausta, aga pole täiesti100% vaid on ka tühimikke et eelmisel 3l kihil tausstal oleks mõtet. Ja siis on 1 kiht esiplaani.

Praegused kihid sis oleks kõik, mida veetaks platformist endast aeglasemalt (taustad) või kiiremini (esiplaan), ent peaks olema ka taust mis platformiga sama ruttu liigub... Nagu "Prehistoric 2's" on, et kalju-möla on platformiga samade omadustega taust ja sis mäed horisondil scrollivad üliaeglaselt...

+ ma mõtlen et kõiga tagumise "gradiendi" peaks vertikaaslelt ümber pöörama, sest, taevas on ülevalt tumedam, "alt" heledam...

Tsitaat:
Tsitaat: valter
jube kena Uku. ma loodan, et need on sama ilusalt smooth-animeeritud ka.

Tegelikult siin foorumis on korra juba "Möms'i" animatsioon olnud, salaja, a see on siis ajast kui ma alles alustasin antud "projektiga"
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?action=attachment&tid=2742&pid=48119
ei väida et see jääb aga võimalik.

ei selles suhtes on hea, et asjal pole üldse tähtaega ning et saan rahus leiutada seda. seega saan rahus animeerida nii mõmsi, kellel on veel sada asja puudu ning Raisakotkast kelle üldse alles kokku panin. ja sukest nalja...

.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 1.11.2009 12:57 Tsiteeri


"+ ma mõtlen et kõiga tagumise "gradiendi" peaks vertikaaslelt ümber pöörama, sest, taevas on ülevalt tumedam, "alt" heledam..." see ei olegi ju nagunii reaalsus?

"Praegused kihid sis oleks kõik, mida veetaks platformist endast aeglasemalt (taustad) või kiiremini (esiplaan), ent peaks olema ka taust mis platformiga sama ruttu liigub"
mhmh. see pole eriti raske ka. pmst esiplaani stepi paned x=view_xview*5; y=view_yview*5; jne jne..

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm