[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Tehisintellekt
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 27.9.2009 18:38 Tsiteeri
Tehisintellekt



Juturobot Jaan:
http://www.hyena.pri.ee/Download/Jaanbot.zip
Kasutab google ja EKI abi ning chatib kasutajaga, seega vajab interneti ühendust.

Trips Traps Trull:
http://www.hyena.pri.ee/Download/TTT.zip

8 Mäng:
http://www.hyena.pri.ee/Download/8g.zip

Cannibal Riverers:
http://www.hyena.pri.ee/Download/CRiver.zip

Rändkaupmees:
http://www.hyena.pri.ee/Download/salesman.zip

Kalah:
http://www.hyena.pri.ee/Download/Kalah.zip

Kõigi programmidega on kaasas lähtekood ( c/c++ ) ning nagu ilmselt aru võite saada, siis tegemist on kursuse Tehisintellekt I kodutöödega. Kui tulevikus veel mõni sedasorti programm valmib, siis täiendan seda teemat.

Muideks tekkis küsimus, et kas teil siin tehisintellekti võistlusi on olnud üldse? Mingi strateegia mängu värk vist on olnud, aga see ei pea tingimata puudutama tehisintellekti. Siit siis idee: tehke tehisintellekti võistlus.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Peeter
Level 9
Avatar

Liitunud: 17.7.2006
Postitusi: 607
[EEMAL]




postitati 27.9.2009 18:49 Tsiteeri


Teie: fjs
Jaan: frj frq fra fbw fbo fbc fmj fmq fmx fmi fmp fms fmc fth ftz ftw ftc ftj ftr fpf fpg fge fgv fgl fgs fcy fcm fcf fcj fcr fcx fju fjs fjc fjq fjd
Jaan: tere tulemast kübersõdade ajastu?

------------

Teie: lol
Jaan: et firemakingut arendada lol

------------

Teie: tere jaan
Jaan: saat samundar paar main tere pichhe pichhe aa gayi

------------

Teie: rahu rahu jaan
Jaan: rahu rahu jaan
Jaan: pildiotsingu lol tulemused lol noh mehed mis te selle peale kostate?
Strateegia II: Peeter ja rallitajaRPG III: Peeter<br>Jõulu 2008 II: PeeterEmo3: emoemo<br>Aktsioon I (2009): PeeterVabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 27.9.2009 18:57 Tsiteeri


Väga laheda AI'ga on tegemist! (y) Väga super. Tegelikult lihtne, samas omamoodi väga mõnusalt toimiv algoritm. Keep up the good work! (y)
GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 13.10.2009 22:58 Tsiteeri


Valmis uus kodutöö:
http://www.hyena.pri.ee/Download/CRiver.zip
- misjonärid ja inimsööjad, vaja paadiga üle jõe saada

Ülesande püstitus on sellel aadressil:
http://www.cs.ut.ee/~koit/Tehisintellekt/kodyl09.html
Ülesanne 3

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 17.11.2009 22:12 Tsiteeri


Rändkaupmees:
http://www.hyena.pri.ee/Download/salesman.zip

ÜLESANNE 4
Tähtaeg kolmapäev, 18. november (kl 23.59)

Rändkaupmehe probleem (The Traveling Salesman Problem, TSP)
Rändkaupmees peab läbima n linna, külastades igaühte üheainsa korra. Iga linnade paar on ühendatud maanteega. Leida lühim marsruut, mis algaks ja lõpeks samas linnas.

Vt ka http://www.tsp.gatech.edu/

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 19.11.2009 05:57 Tsiteeri


mida kuradit? on jah konksuga ülesannet - polegi olemas efektiivset algoritmi sedasorti lühima trajektoori leidmiseks. kust sa selle ringjoone pläma üldse võtsid? Kui sul on linnad A, B ja C:
A<-- 20 --> B
B<-- 20 --> C
C<-- 100000 --> A
siis mille järgi sa selle ringi teed huvitav?
( kui ei taipa, siis sirgjoontega sa selliselt ühendatud linnasid ühendada ei saa )

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 17.12.2009 15:47 Tsiteeri


Ülesande püstitus:
http://www.cs.ut.ee/~koit/Tehisintellekt/kodyl09.html

Kalah:
http://www.hyena.pri.ee/Download/Kalah.zip

Arvuti mängib kasutajaga mängu Kalah. Saab panna arvuti ka iseendaga madistama. Kaasas lähtekood ja algoritmi kirjeldus.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm