[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Näide: 3D, random puud
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 4.9.2009 09:17 Tsiteeri
Näide: 3D, random puud



Tegin väikse metsa.
Ruumis kokku hetkel 1521 puud.
Huvitav et viewi suurusest fps ei tõuse ega lange
vahet pole kas mul on 640x480 või 1280x1024.
Pole veel jõudnud aga tahaksin teha lõpmatu metsa.
Hetkel genereeritakse puud mängu alguses aga peaksin tegema et genereerib ainult nähtava osa ja siis mängus liikudes hakkab hiljem juurde tekitama puid oleneb kuhu suunas minna.
Sellest ka fps'i langus, et kohe tekitatakse hunnik objekte
http://www.hot.ee/schafer/random_trees.gif

Lisatud fail: 3d_random_trees.gm6 (30.57kb)
165 korda tõmmatud

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
SamforM
Level 1


Liitunud: 28.9.2009
Postitusi: 3
[EEMAL]




postitati 29.9.2009 07:27 Tsiteeri


kas see 3d mets on GM-iga tehtud?

A sihuke värk et ma olen jube noob aga ikka tahan mängu teha
aga oleks vaja et keegi nt msn-is koguaeg mu küsimustele vastaks.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 5.10.2009 21:13 Tsiteeri


jah see on GMis tehtud
aga see ikka aeglane... vähemalt minu arvuti jaoks

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.10.2009 16:21 Tsiteeri


Njaa.

GMis pole LODe. Ja clippingust ei saa aru, suvaline tundub. Kas tegelase selja taga on ka puud kogu aeg?
See tõmbab kiiruse maha.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 7.10.2009 19:48 Tsiteeri


kaugemad puud võiks 2D-d teha. Oblivionis nt on niimoodi. Hetkel ei oska nimetada, mis mängudes veel. Enda 3D automängus kasutasin ka seda, pettis ära suht ja kiirust andis kõvasti juurde.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm