[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
instance_create tekitab vale objecti
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 19:06 Tsiteeri
instance_create tekitab vale objecti



Noh nii, pole ammu abi küsinud, kuna olen kõigega hakkama saanud, siis nüüd on mul tõesti abi vaja. Nimelt üks "map editor" käitub väga imelikult. Ta loeb ini failist objecti nime, success, siis instance_create teeb selle objecti, fail, tekib sama object kus see jama k6ik toimub. Uploadin ka faili, et näeksite koodi ja tabaks vea ära. Ise tundide viisi konutand ja pole viga leidnud.

Lisatud fail: upp.zip (269.67kb)
66 korda tõmmatud
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 19:50 Tsiteeri


Aga süsteem on tegelikult ju tehtud nii, et mul on põhimõtteliselt üks object, "creator", millega ma saan objecte platsi panna. Seal on, et ta tekitab objecti ja selle objectile variable nagu objecT=objectinimi mille ta tekitab . see ei ole nagu terve mäng see ainult mapmaker. aga kui mänguga see mergeda siis on seal objectidel teised nimed, voila. selleks ongi vaja seda süsteemi map editori... nii et ma ei saa indexeid panna i guess...


muidu kas sul töötas ilusti või tegi sama "nippi"
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 20:21 Tsiteeri


InCreatoril oli oma teemas kuskil juba teatavaks teinud et objekti nimi ei ole sama mis string.
Seetõttu oleks vast soovitatav salvestada GM sees objekti nimed massiivi ja siis failist lugeda selle massiivi indeks kus objekti nimi salvestatud on.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 20:28 Tsiteeri


... keeruline värk mulle tundub, jääb vist sellesgi mängus tegemata siis map editor :(
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 20:38 Tsiteeri


Ei ole keeruline, lihtsalt vaja natukene eeltööd teha, kirjutada ükshaaval objekide nimed massiividesse :)
Kui oled GM-i sees massiivid ära salvestanud(loonud nö library) saad mapi luua ilusti failist loetud massiivi indeksite järgi.
Nt faili sisu oleks:

1,1,10,0,0,0,0,0,1,0,1,1
2,2,2,2,4,4,4,4,4,2,4,2,2

1 on rohi, 10 on teeviit, 0 on tühimik, 2 on kivi , 4 on vesi jms.
Aga raamatukogus (library :)) GM-is oleks nt: jupp[4] = o_vesi //Kui failis on 4, võetakse see jupp
Separaatorina kasutad , sümbolit.

Nuh üks võimalus.

Aga olgem aus, terve map objektidega on kohutavalt aeglane. Mõnede asjade puhul rakendada tile-e äkki?

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 20:39 Tsiteeri


ei ole keeruline, vaata nt seda spritede - array - nime näidet.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 20:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: veka8
... keeruline värk mulle tundub, jääb vist sellesgi mängus tegemata siis map editor :(


tead kuidas mina tegin?

if a = 1 { instance_create(x,y,object_1); }
if a = 2 { instance_create(x,y,object_2); }


jne...

pmst kui mapeditoris objekti created, siis:
var ID;
ID=instance_create(x,y,mapeditor_object);
ID.a=2;

ja kui loadid, siis võtad sealt selle samuse a muutuja. easy :)

mul oli ka sama probleem, aga lahendasin niimoodi.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 22:10 Tsiteeri


säh

Lisatud fail: mapikas.gm6 (22.34kb)
149 korda tõmmatud

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 22:51 Tsiteeri


unustasid midagi maha.


ERROR in
action number 1
of Create Event
for object kontroller:

Error defining an external function.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 25.8.2009 22:59 Tsiteeri


näh

Lisatud fail: Cryptor.dll (12kb)
108 korda tõmmatud

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
veka8
^^
Avatar

Liitunud: 19.7.2006
Postitusi: 1096
[EEMAL]




postitati 26.8.2009 19:54 Tsiteeri


dm11 lahendus oli k6ige lihtsam, seetõttu kasutasin seda =D
Vabateema I: veka&pets
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm