[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Probleem kasti tekstuuriga
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 06:08 Tsiteeri
Probleem kasti tekstuuriga



Mul on kastil draw eventis selline kood:
Kood:

d3d_draw_block(x-5,y-3,-3,x+3,y+3,4,background_get_texture(bg_medback),1,1);

Aga miks se kasti tekstuur nii imelikult on?
Pilt:

Lisatud pilt:
ciews:
screenshot100.png
(283.51kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 10:42 Tsiteeri


on sul kasti tekstuuril x ja y ikka sama suurelt? et ikka 64x64, mitte 64x30?

Soovitav oleks tekstuuri suuruseks panna midagi järnevatest:
16x16, 32x32, 64x64, 128x128, 256x256

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: valter
on sul kasti tekstuuril x ja y ikka sama suurelt? et ikka 64x64, mitte 64x30?

Soovitav oleks tekstuuri suuruseks panna midagi järnevatest:
16x16, 32x32, 64x64, 128x128, 256x256

tekstuuri mõõtmed on 64x64

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 11:15 Tsiteeri


UV map tuleb paika panna.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 11:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
UV map tuleb paika panna.

Kuidas?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 11:31 Tsiteeri


ma ei tea, kas gmi 3d sellist asja toetab üldse, kuna ta suht fail.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 20.8.2009 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
ma ei tea, kas gmi 3d sellist asja toetab üldse, kuna ta suht fail.

Ma otsin googlest äkki leian mõne õpetuse.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
rivo
Level 4


Liitunud: 15.4.2005
Postitusi: 142
[EEMAL]




postitati 26.8.2009 21:21 Tsiteeri


kui sa tahad seda risti ainult peale jätta siis pead modeli tegema
või siis neli seina ja plaat peale

http://www.hot.ee/rivosaar/process.gif
http://www.hot.ee/rivosaar/since05.gif
Minimaalne Mäng II: Rivo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm