[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
c++ != gm teise syntaxiga
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 08:39 Tsiteeri
c++ != gm teise syntaxiga



Tükeldatud pensioniplaanide teemast
-----------------------------------------------

btw mind hullult häirib su ebakompetentne ja C++'i solvav personal message või mis iganes. see on liiga ebakorrektselt vormistatud lause ning võib teatud tingimustel väga ekslik olla. syntax ei ole sugugi ainus asi, mis keeled erinevaks teeb, for starters.

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 09:35 Tsiteeri
c++ != gm teise syntaxiga



Tänx hyena...ma mõtlesin ise ka selle kohta commi teha, aga ei tahtnud teemasi solkima hakata.
Tsitaat:

Kui suudad midagi teha GM-s, saad sellega vabalt hakkama ka C++s. Ainult syntaxi õppimise vaev.


Ikka päris ei ole.

1) Kõige olulisem asi mida teada on kuidas arvuti on riistvaraliselt ülesse ehitatud ja mis arvuti osa mida teeb ja kuidas mõne teise arvuti osaga suhtleb. NT, mu läpparil on integreeritud video kaart ja video mälu asub RAM-il. EHk tekkis mõte kasutada seda omadust ära kiireks pildi kuvamiseks, sest ma saaks otse muuta mida iganes mul vaja muuta on videokaardi mälus umbes 4+korda kiiremini. Miks seda vaja on selles, et videokaardi ja prose vahelise siini kiirus on aegalne, mida omakorda aeglustab veel protokoll, mille läbi GPU ja CPU suhtlevad. Selle jaoks on loodud igasugused PBO ja VBO-d, aga need annavad boosti ainult eraldi seisva mäluga videokaartidele teatud ülessannete täitmisel. Ühesõnaga, on see otse RAM-ilt muutmise asi tehtamatu...ma ei viitsi detailidesse ronida. Mis toimub on järgmine. Programm saadab CPU-e le käsu, CPU-võtab info RAM-ilt, CPU saadab info RAMilt GPU-le, GPU saadab info Video Ram-ile mis antud juhul asub RAMil, GPU võtab info RAM-ilt ja kuvab selle ekraanil. Miks see on oluline...sellepärast, kui sa kavatsed C++iga teha GM-iga võrdväärset asja pead sa kõike seda teadma.

2)Ja kas ma mainisin, et peale c++ pead sa teadma veel ka OpenGL või DirectX.

3) Ma tahaks ka mainida matemaatikat kogu selle asja taga, mis GM sinueest ära teeb. Seleta mulle näiteks ära kuidas sa teeks pixel perfect collisioni???, ja veel nii, et iga kraadi all toimuks pixel perfect collision, ja sellel on veel eri tingimusi. Nt läbipaistvus. Ja seda kõike 100%-ilise optimaalsusega. Miks ma seda mainin, on seepärast et see ei ole ültsegi lihtne. Infact, selle saavutamine on lineaarses seoses su matemaatiliste võimetega!! Näiteks ActionScript 3-es seda ei ole, vaid kasutatakse ainult collisionboxe ja vector collsionit, sest selle saavutamine toimub läbi kulukate matemaatiliste tehete, mis ei ole sobilik Flash formaati.(jah olid küll mingid moodulid, aga see oli kõik kasutajate enda tehtud mitte originaalis).

4) JA C++ süntaks ja ültse keelte süntaks pole ajukirurgia. Mis probleeme tekitab? Kirjuta näiteks GM-ile C++is DLL vÕrguühenuduse jaoks, see on ju imelihtne:D. (selle kohapeal kustutsin hunniku teksti ära ja asemele panin järgneva:) Peale süntaksi pead sa teadma ka kuidas asi kokku panna. Ehk nagu rubiku kuubik...hunnik värvilisi tahke, aga kokku panna pole just lihtne. Peale selle teadmise, tuleb õppida ära valmid mille alusel see asi kokku käib. Ja progemisega seoses ongi kõige suurem ajakulu selles osas. Samamoodi on ka päris keeltega. See, et ma igaks venekeele tunniks 15 sõna ära tuupisin, et tähenda et ma oskaks neid õigesti kasutada.

NB! Kes iganes seda teemat liigutas, kaotas ära hunniku texti mis ma muutmise ajal kirjutasin. Aga keegi ju kurtiski et ma kirjutan liiga pikalt...
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
BrainScream
Level 3
Avatar

Liitunud: 29.9.2007
Postitusi: 78
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 10:52 Tsiteeri


Mina igastahes raiun javat.. C++ sai ka kunagi mõned kuud kooditud. Jõudsin konsooli programeerimisega lõpule ning sai ka networki värki natuke kooditud(mingi winsock library-t kasutades). Ja irrlichtiga sai ka effektset 3d-d tehtud. Siis kasutasin veel SDL-i 2d mängude jaoks. SDL-i on suht mugav kasutada. Aga jah.. Nüüd püsin java juures.. Palju lihtsam ikka. Ei pea pidevalt mingite lib-idega möllama ning igasuguste class-ide tegemine on ka lihtsam võrreldes c++ -iga. Kõige parem on ikka see, et java töötab multi-OS-idel.
Mängude puhul:
c++ :haigefriik:
java :uhke:
Muide, see collisioni koodimine on paras ajukeemia. Ma juba paar päeva jändan sellega(ma teen aktsioonimängu võistluse jaoks ühte 2d mängu). Osaliselt töötab juba :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 14:31 Tsiteeri


java on tõsisemate ettevõtmiste realiseerimiseks on ta puudulik. aeglane. liiga kaugel masinkoodist ja see mõjub väga häirivalt, kui oled harjunud teadma täpselt, kuidas arvuti su koodi täidab. javas endast tehtud java kompilaator eclipse on ka bugine niiet see ütleb niimõndagi. Proovi näiteks algväärtustada unsigned inti tema maksimum väärtuseks ja kompilaator tagastab sulle tähtsalt teate, et see arv on liiga suur ja ei liiguta lillegi. põhimõtteliselt on java oma mugavuste poolest umbes nagu gml aind et veidi võimalusterohkem ja arenenum, ent kõik tema puudused tuletavad irooniliselt meelde vana "head" gamemakerit.
ja minu arvamus javast ei muutu enne, kui selles tehakse mõni kaasaegne 3d mäng või kas või op sys - seda ei juhtu, sest java on otsapidi skriptikeel (HTML ntx) ja keegi lollpea kunagi küsis "kas HTMLis saab op sysi programmeerida?" :D, java sobib hästi lühikeste ja pisikeste progrede tegemiseks, olen täiesti päri ja selles mõttes polegi tal häda midagi, aga ärge tulge mulle rääkima, et java on üle kõige. viimasel ajal on tekkinud palju lühinägelikke java lollpäid, kes on lausa häbiks programmeerimise mõistele, sest liiga kaugele on asi viidud masina hingeelust.

mis puutub c++i, siis paadunud fännid võiksid googeldada "pitfalls of c++".
http://www.horstmann.com/cpp/pitfalls.html

C++i üks parimaid eeliseid on see, et ta lubab täiesti vabalt C keelset syntaxit ja käitub sellega jumalast ilusti. Asja veel suurem mõnu on see, et C/C++ keeles on võimalik "injectida" (sõltub kompilaatorist tegelikult) assembler koodi (y)!!

Minu isiklik lemmik on C/C++, mitte puhas C++ nagu mõnedele meeldib toonitada, ega ka mitte puhas C ( sest viimase padupooldamine viitab liialt konservatiivsusele, samm edasi ja ta peaks ainsaks õigeks progremiskeeleks masinkoodi või assembleri, võib-olla fortranit või forthi )

Asi on selles et mulle tegelikult õudselt meeldivad C++i konstruktorid, std library ( eriti stringid ), delete ja new ja veel mõned lisad, kuid mälukasutusvigu kardan kui tuld, seega usaldan C keelt rohkem :D

SDL-ile eelistan isiklikult Allegrot. Alles tundsin äratundmisrõõmu, kui nägin Titans of Steel: Warring Suns kaustas alleg4.dll ja alfont.dll faile :D

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 18:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Hyena
ja minu arvamus javast ei muutu enne, kui selles tehakse mõni kaasaegne 3d mäng või kas või op sys



Vist on juba tehtud.
http://www.runescape.com

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 23:12 Tsiteeri


njh, ma rullisin peas crysist, kui need sõnad kirja panin :P
http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 10.8.2009 23:23 Tsiteeri


EH, assembler on päris fun tundub. Peaks isegi proovima:D. Teatud mate värgid ja memory asjad ma tean saab assembleriga boostida nii umbes 2x. Vanakooli ITimehed ikka jagavad assemblerit ja kasutavad teatud koodi osade kiirendamiseks.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 11.8.2009 12:32 Tsiteeri


Kas keegi kasutab DigitalMars C compailerit, ma ei saa sellega ei Allegro ega SLD-i tööle?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm