[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Abi vaja![lahendatud]
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




gm7.gif postitati 5.8.2009 19:20 Tsiteeri
Abi vaja![lahendatud]



Noh mul jälle selline probleem, et ma tahaksin teha nii, et kui mu tegelane kõik kalliskivid ära korjab tekib ühte kohta üks teine object.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.8.2009 19:50 Tsiteeri


1) Teema nimi kirjeldagu natuke probleemi.
2) Sul on vaja käsku, mis kontrollib objektide arvu ruumis.

selleks käsuks on

instance_number(obj);

Pane näiteks mõne mitte-kalliskivi objektile koodid (kontroller või peategelane sobib)

createsse:
teine = 0;

if (instance_number(kalliskivi objekti nimi) < 1) && (teine = 0)
{
instance_create(x,y,selle teise objekti nimi);
teine = 1;
}

x ja y pane muidugi vastavad.
ja see lisamuutuja "teine" on selleks et ei jääks lõputult tegema neid teisi objekte.

Aga muidugi võid ka kasutada teise objekti nime instance_number-iga jälle, et vaadata kas juba tehti.

Siis ei tule createsse midagi panna ja tuleb step eventisse panna ainult:


if (instance_number(kalliskivi objekti nimi) < 1) && (instance_number(selle teise objekti nimi) < 1)
{
instance_create(x,y,selle teise objekti nimi);
}
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm