Abi vaja![lahendatud] |
Silx-y
Level 11


Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]
|
postitati 5.8.2009 19:20 |
|
|
Abi vaja![lahendatud]
Noh mul jälle selline probleem, et ma tahaksin teha nii, et kui mu tegelane kõik kalliskivid ära korjab tekib ühte kohta üks teine object.
|
|
InCreator
baksjor!

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]
|
postitati 5.8.2009 19:50 |
|
|
1) Teema nimi kirjeldagu natuke probleemi.
2) Sul on vaja käsku, mis kontrollib objektide arvu ruumis.
selleks käsuks on
instance_number(obj);
Pane näiteks mõne mitte-kalliskivi objektile koodid (kontroller või peategelane sobib)
createsse:
teine = 0;
if (instance_number(kalliskivi objekti nimi) < 1) && (teine = 0)
{
instance_create(x,y,selle teise objekti nimi);
teine = 1;
}
x ja y pane muidugi vastavad.
ja see lisamuutuja "teine" on selleks et ei jääks lõputult tegema neid teisi objekte.
Aga muidugi võid ka kasutada teise objekti nime instance_number-iga jälle, et vaadata kas juba tehti.
Siis ei tule createsse midagi panna ja tuleb step eventisse panna ainult:
if (instance_number(kalliskivi objekti nimi) < 1) && (instance_number(selle teise objekti nimi) < 1)
{
instance_create(x,y,selle teise objekti nimi);
}
|
|
|