[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vastase AI
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 20:49 Tsiteeri
Vastase AI



Kuidas teha nii , et kui tegelane on vastasest umbes 90px kaugusel siis ta läheb tegelase juurde ja hakkab teda peksma?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 21:33 Tsiteeri


if distance_to_object(blabla) <= 90{ //(või distance_to_point(), mis nad seal olid...)
//hakka peksma
}

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 19.8.2009 12:09 Tsiteeri


//Mis vaates? Ma oletan et pealtvaates, siis:

vastase step:

if point_distance(x,y,tegelane.x,tegelane.y)<90
{
direction=point_direction(x,y,tegelane.x,tegelane.y) //määra vastase suund
}

ja naiteks vastase ja tegelase collisioni paned peksmise koodi.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm