[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Vaja abi relvadega.
HuntedMan
Level 3


Liitunud: 26.11.2005
Postitusi: 49
[EEMAL]




gm7.gif postitati 31.7.2009 19:08 Tsiteeri
Vaja abi relvadega.



1.Mis moodi teha relvadele kuulid, et kui kuulid otsas siis tulistada ei saa.
2.Mis moodi saaks mitut relva korraga hoida ja neid vajadusel vahetada(mingi nupuga)
3.Mis moodi oleks võimalik et kui oled relvale lähedal, siis ta seda automaatselt ülesse ei korja , vaid kuvab näiteks ekraani nurka teksti Do you want to swamp this weapon to the current one vms.
4.Kuidas teha relva "presistent-iks" (Et ta jääb sulle kui ruumi vahetad)

Nii et palun, vastake kui aega leiate/oskate :D .
Näidet pole vaja teha kui teil seda pole, saan hakkama ka kui näitate kätte loogilise tee.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 31.7.2009 19:49 Tsiteeri


1) teed muutuja kuulidele, kontrollid if abil tulistamise hetkel
2) teed muutujad relvadele, muudad üles korjates
3) distance_to_object(x,y,obj) loe helpi
4) ei tee persistentiks relva, vaid peategelase. persistent objektil jäävad muutujad ja nende väärtused alles, seega ka relvad ja kuulid

------


Üldiselt, võta kätte ja tee endale selgeks, MIS on muutuja ja kuidas see töötab. Kui vana oled? Koolis käid? Koolis ju algab see muutuja-jant juba 5-6-das klassis pihta. et x = 5 ja y = 5x

Praegu kisuvad su abiteemad palja mudilasliku spämmimise moodi juba - ja kõigel on piir.
SELLISTE küsimuste lahendamine ONGI mängutegemine. Ma saan aru et algaja, aga täpselt nii tehaksegi mänge. Võetakse küsimused ja leitakse lahendused.

Kui teised seda sinu eest teevad, KES siis mängu teeb?

Ja olla siin foorumis "mängumeister" -- see ei tähenda et oskad vastata IGALE küsimusele. See tähendab seda, et sinu küsimused on lihtsalt keerulisemad! Ehk siis veteran-mängumeistrid samamoodi oma mängu tehes lahendavad selliseid küsimusi. Lihtsalt tiba raskemaid.

Olgu. ERANDKORRAS seletan sulle ka ära muutuja kasutuse (kuigi see on kõige elementaarsem asi üldse)

1) muutuja võib olla suvaline sõna, mis algab tähe ja mitte numbriga

2) muutujal on väärtus. Kujuta seda ette nagu pudelit, milles on midagi sees või pangakaarti, millel on raha. Võidki teha näiteks muutuja "pangakaart" ja öelda game makerile et sellel on 100 krooni. See käib nii:

pangakaart = 100;

3) Muutuja väärtusi saab kontrollida ja sobitada omavahel kasutades käsku if

näiteks

if (pangakaart = 100)
show_text(x,y, "Sul on sada krooni!");
else if (pangakaart > 100)
show_text(x,y, "Sul on üle saja krooni!");
else if (pangakaart = 0)
show_text(x,y, "Sul pole üldse raha!");
else
show_text(x,y, "Sul on mingi number raha");

või

pangakaart = 100;
vaesus = 10;

if (pangakaart < vaesus)
show_text(x,y, "Sa oled vaene");

vaata seda ülimalt elementaarset võrdlust ja saa aru, mis toimub. Pangakaardi asemel võib olla ükskõik milline vajalik muutuja. Näiteks kas_on_olemas_ak47 või kuule_automaadile ja nendel ka muidugi väärtus.

niisiis, kui korjad midagi üles, anna vastavale muutujale väärtus, kui tulistad kuuli välja, vähenda kuulide muutuja väärtusest 1 ja nii edasi. See on programmeerimise ABC

4) Game Makeris...

Iga muutuja mille objektile teed, pane kirja create eventisse.

Näiteks

elu = 100;
raha = 0;
kiirus = 5;

Siis ei tule suvalist errorit.

5) if-ile võid lisada mitu käsku, aga siis pead kasutama loogelisi sulgusid

if (kuule > 0)
{
instance_create(x,y,kuuli_objekt)
sound_play(tulistamise_heli);
kuule -= 1; // miinus-võrdub-üks tähendab väärtusest -1 lahutamist
}
else
sound_play(tyhja_pyssi_klopsatus);
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
HuntedMan
Level 3


Liitunud: 26.11.2005
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 15:21 Tsiteeri


Nonii, olen siis mängu kõvasti edasi teinud ja nüüd on jäänud ainult 1 minujaoks suhteliselt võimatu küsimus
kuidas saaks relva kohale kuvada et mis tüüpi relvaga on tegemist
kood näeb välja mul selline
if Grn distance_to_object(R1) < 20
{draw_text(R1.x,R2.x,"Berreta 9mm")
}

aga ma ei saa seda koodi kuidagi tööle, äkki aitaksite viimast korda :P?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 16:37 Tsiteeri


see lihtne, sul vaid pisike punkt jänud kirjutamata.
õige:

if Grn.distance_to_object(R1) < 20
{
draw_text(R1.x,R2.x,"Berreta 9mm")
}

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
HuntedMan
Level 3


Liitunud: 26.11.2005
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 17:17 Tsiteeri


if Grn.distance_to_object(R1) < 20

at position 8: Variable name expected.

saan sellise errori, Grn on nagu põhimõtteliselt tegelane, aga miks ta MUUTUJAT küsib :s?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 17:41 Tsiteeri


aga mis see R1 on?
kui see on samuti Grn muutuja, siis tee ka nii: Grn.R1

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
HuntedMan
Level 3


Liitunud: 26.11.2005
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 17:46 Tsiteeri


no R1 on eraldi objekt,ja selle scripti kirjutasin ma kontrolleri alla draw eventisse, muidu ma oma tegelast ei näekski

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 18:01 Tsiteeri


ups, nii rumal minust, häbi lausa:doh:
a ma soovitan sul korralik relvasüssteme teha, kasuta massiive - mina teeks nii:

create:

relv[0,0]='Shotgun'
relv[0,1]=5//kuule salves
relv[0,2]=3//salvesid kokku


relv[1,0]='Desert eagle'
relv[1,1]=12//kuule salves
relv[1,2]=5//salvesid kokku

relv[2,0]='mingi jura'
relv[2,1]=2//kuule salves
relv[2,2]=100//salvesid kokku


ja draw eventis joonistad ntx nii:

draw_text(0,0,relv[mis_relv_praegu_on_kaes,0],'#'+string(relv[mis_relv_praegu_on_kaes,1])+'/'+string(relv[mis_relv_praegu_on_kaes,2]))

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
HuntedMan
Level 3


Liitunud: 26.11.2005
Postitusi: 49
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 18:07 Tsiteeri


relva süsteem mul hetkel olemas,palju higi ja vaeva sinna kulunud , aga sa vist päris ei saanud aru mida ma selle distance_to_objecti all mõtlesin :D
mul põhimõte selline et kui ma jõuan mingile relvale lähedale, siis ta näitaks relva kohal kui ta maas veel vedeleb mis relvaga on tegu , näiteks "Take berreta 9mm" , või üldse objectidele
nt:Activate button, door,lift, what ever :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 18:19 Tsiteeri


aga tee neile objektidele maskid(ümmargused) ja kui tegelane nendega kokku puutub, siis näidatakse teksti, see säästab ressursse, pole tarvis iga millisekund kontrollida, kas tegelane on teatud raadiuses.
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm