[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3  4
Teeme ühise strateegiamängu!
StopB
Level 3


Liitunud: 1.3.2007
Postitusi: 55
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 09:37 Tsiteeri
Teeme ühise strateegiamängu!



Okey. Ma tegelesin ja tegelesin ja tegelemise k2igus tuli mul yks m6te.
Ytlen kohe - et ma ei ole siin foorumis v2ga tihedane kylaline. Ja ma ei tea kas mu m6te on teostatav.
Aga siiski.
M6tlesin et miks teha Turn based m2ngu eesti viikingitest KUI v6iks teha sedaviisi et. Teeme Terve foorumi peale yhe hea REAL TIME STRATEGY m2ngu. Olete 2kki m2nginud Cossacks, The Settlers, Red Alert, vms... Et me saaks sellega v2ga h2sti hakkama, ma v2hemalt usun sellesse.

Yldkokkuv6te siis: Teeme kambapeale RTS m2ngu.
Teemaks v6iks kahh olla midagi eesti laadset. Ja keskaegset.
Mul on v2ga hea k2pp: Majade(Kaasa arvatud nende ehitamise protsessi), S6durite(Ka animeerimise 4 suunas), Igasugused kontstruktsioonid nagu on Katapult, Kahut, Laev, Paat, Menyyd, Nupud, Hood, Barid -- Yldiselt k6ik mis ei puuduta loodust ega Terraini.
Pixeldan 23X32 inimesi. 32x32 - 64x64 Konstruktsioone.

Veel, olen v2ga osav ka Out-line 'de tegemises, et n2iteks animeerin L2hi v6itluse s6duri ainult mustade 22rejoontega. Ja k6ik kes soovivad osaleda v6ovad n2iteks erinevaid s6dureid nende p6hjal teha. Ja yldse Hobuste Outline Ja odameeste ( kes hobuste peal on ) outline teha.

Et k6ik kes oleksid n6us suuremat m2ngu teha - usun et see foorum on sellegi jaoks. Kuidki j2lle kui m6elda siis kokku pannema peaks 1 inimene. Mina isiklikult tean et, Valter on suht usaldatav selles suhtes et ta ei j2ta assju pooleli - ja nii et n2iteks team oleks LEAD script.

Samas v6ib ka iga mesit kasutada neid yhiseid ressursse ja proovida oma m2ng kokku panna AGA. see aeglustaks tohutult protsessi. J2relduseks: ikkagi 1 LEAD scripter on parem. <- ehk see kes m2ngu kokku paneb.

Esitada kindlasti k6ike, nii graafikat kui heli kui scripte, n2iteks:
Teha hobuse peal odamees.
(Tema rybdav ainult k6ige l2hemat vastast kelle elu on k6ige suurem( et v2ltida seda et k6ik rundavad l2himat vastast))
Ja saab teha seda vaid teatud kauguselt - kust v6tab hoogu ja selle kauguse pealt attack = 1.
kui ta on collisioni valitud vastasega saanud siis attack = 0; ja ta taganeb j2lle teatud kauguseni kust ta saab attacki alustada <<< protsess kordub. (sellek speaks vast olema 2 muutujat, distance & attack vms.)

Mida sellega yelda tahan on see et k6ik peaksid kusagil taolisel viisil saama ennast v2ljendada.

Kui Te Olete N6us, Usun et Meil Tuleb Miskit Sellist Head&Paremat V2lja Mida Eestlastel Varem Pole Tulnud =)
Parimatega StopB.

http://stopb.planet.ee/

Eesti Suurim Shuffle Foorum! :D
// Minu tehtud btw XD.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 10:00 Tsiteeri


Ma isegi võtaks osa...

Kusjuures, alus on meil ka olemas - b3t00nikese ürgid. Kui on väga isu eestiga siduda, ei oleks ju raske tegelikult võtta muinasaeg ja baseeruda mäng mingil nn "muinasaegsel müüdil"... ürgidest? Kusagil lajatavad veel ristirüütlid sisse ja plaksti, 3 "kohustuslikku" rassi on meil olemas.

Ürgid oli muidu b3t00nikese tuhin peale Warcrafti mängimist ja katse klooni teha. Aga kõrgemale ma ei sihikski esialgu nii ebastabiilse ideega kui ühine RTS. Kui mäng on vähemalt sama hea kui Warcraft 1 ja teamwork oli hea, kes keelab vägevamat järge teha?

Kes ei tea, millest jutt,
Warcrafti saab siit

Aga minu osavõtuga on pisike probleem. Esiteks ma pole raasugi rahul koodimisega siin foorumis... ka mitte valteri omaga, mis üldpildis on küll üle prahi, aga... ikkagi. Ja kes AI oskaks koodida? Siiani pole veel tõsiseltvõetavat AI-d siin foorumi mängudes näinud. Kamba peale ehk saaks, aga see tähendab, et kood peab olema modulaarne ja mitte-ainult-koodijale-endale-loetav. Kes meil NII koodib?

Teiseks, ka viletsa graafikaga mängu tegemisest ei tahaks osa võtta. Kas just viletsa, aga sellise, kus saaks paremini... StopB pildid on kenad üldises mõttes, aga varjutada sa ei oska. Pillowshading on viletsaim viis pikslimaailmas.... Aga noh, väikese crash course abil saaksid kiiresti käppa arvan, potensiaali on laialt. Kui ma graafika poolelt osa võtaks, siis kunstilise juhina...

Kolmandaks, kes teeks heli, muusika nimelt? Ise nagu oskaks natuke. Aga kas keegi veel? Sellisesse mängu heavy ja gabberi segukatsetusi ei pane ju, ja enam-vähem kõik tegijad rihivad sinnakanti.

Põhimõtteliselt, arvan et osa peaks võtma hunnik inimesi, eeldusel et nad püsivad tiimis ja ei pudene laiali. Oskused palju ei loe, kes ei oska midagi küllalt hästi, peaks ekstra liituma: õpiks kõvasti siis! Isiklikult olen nõus nõustama graafika ja koodi osas igaüht, kes tahaks targemaks saada - isegi kui ma selle projekti tegemisest tegelt ei võtaks osa. Aga kas võtan või ei, oleneb, kes veel tuleb, kas tuleb, ja kuhu see teema jõuab.

Mõtteid tuleb, kirjutan veel. Teised aga, arutlegem. Ja pikemalt kui 3 sõna!
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 11:46 Tsiteeri


Igati väärt mõte. Võtaks osa.

Üldiselt ma olen pannud tähele, et dmg raffas väga ei kipu koostööd mängude kallal tegema, vähemalt nii tuleb välja uurides natuke ajalugu. EHk mängu, mille tegemisest võtaks osa suurem osa dmg-st aktiivsetest, ja mille credits nimekiri oleks pikem, kui 3 nime. Aga ma arvan, et see on iseenesest väga hea mõte.

Põhimõtteliselt ütleks, täpselt seda sama, mis Inc.
Osa võtaks juhul, kui lõpp tulemus saab olema rohkem, kui ühe päeva mäng. Ehk mäng, mille bitid jookseks ka järgmine päev protsessorist läbi. Mis puutub graafikasse, siis lõpp tulemus peaks olema kristall. Aga arendamise käigus võivad kõik oma kätt proovida ja kui ei ole just väga tibin tobin siis võib mõni parema käega tegelane natuke üle käia ja asi korras. Aga mis endal on probleeme tekitanud on just väga usutava pixeldatud animeeringu tegemine. Nagu ma saan aru, siis paanis on ikka isomeetriline mäng? See graafiline osa võib saada komistuskiviks mulle tundub hetkel. Mis puutub muusikasse. Siis ma ei näe, et see oleks esialgu ültse oluline. Pigem 100x tähtsam on viia helieffektid mängu. See on osutunud tunduvalt keerulisemaks, kui ükskord ammu arvasin. Kuid sedatüüpi RTS-i puhul ma ei kujuta ette kui oluliseks võiks see osa osutuda. Eriti kui on mingi mängumuusika taga. Nt, osades on nii, et iga unit ei produtseeri heli vaid iga natukese aja tagant olenevalt ümritsevatest üksustest. Ehk siis nt lahingus võitlus heli produtseeritakse ainult terve ekraani ulatuses ainult niipalju kui kõrvale sobiv tundub. Ehk umbes nii, et terve ekraani ulatuses tohib korraga olla 3 erinevat lahingu häält. Siis iga sõdur küll proovib tekitada heli kui ennem seda kontrollib kas 3 lahingu heli on täis. Kui nii siis ei teki heli ja kui on vähem kui kolm siis mängib heli. Got the point? Võib teha iga mängu, kuid valmis saavad vaid mingitviisi köitvad mängud. Et mäng oleks köitev peab olema VÄGA korralik game design. Seega, võiks kes iganes seda projekti veab teha teema, kus seda designi arendatakse ja kui see köidab piisavalt siis hakkab vabatahtlike kukkuma vasakult ja paremalt. "Oi, see on julm kõwa mõte, teeks sellest mängu" ideid on igal mängumeistril. Ma olen ka öelnud, et igast seemnest puud ei kasva. Samas kui korralikult hooldada ja aidata võib sellest saada suur, tugev ja viljakandev isend.
Miks ma seda räägin on just praegune teema millest mängu teha tahetase. Potsensiaali on. Kuid ma tahaks seda näha lõpuks rohkem kui potensiaali on mängu. Seega, ise pakun eelkõige abi mängu disaini osakonnas.
Ja väga oluline AI. Ilma selleta pole ka mängu. Ise teen praegu Actioni tarbeks RTS-i:D. Ja ma ei hakanud seda ennem tegema kui olin lahendanud suurema osa AI probleeme.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 13:18 Tsiteeri


Idee on nagu mu enda rts juba, võitaks võibolla isegi osa, graafika tegemises võibolla:P
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 14:55 Tsiteeri


* Saturatsiooni osas nõustan ise.

Päris algajad joonistavad vikerkaari.
Ja natuke edasijõudnud lasevad püksid täis kui jutt kontrastile ja saturationile läheb ja mängud näevad välja nagu läbi udu ja piima joonistatud.
Rumalad on aga mõlemad.

Tegelikult on vaja lihtsalt tasakaalu... vaadake kasvõi Warcrafti. Pole seda piimjat jama aga silmi ka ei torgi. 90% joonistamisest arvutil otsustab eelkõige värvivalik ja kompositsioon.

* Majad ei saa olema 24x24. Majade puhul kasutame sama gridi ruutu korrutades, nagu vaja. Näiteks 48x48 või 64x48. Igal juhul peab kummastki mõõdust 2-ga jagades jääma täisarv, muidu muutub pathfinding põrguks.

* Eelnimetatud punktiga kooskõlas: MAJA PEAB KATMA ühe või mitu 24x24 ruutu. Selles mõttes et selle ruudukujulise ala peal tõepoolest ON maja. Et ei tekiks mängus momenti, kus 24x24 ruut on kõndimiskõlbmatu, aga selle peal on 8x8 mõõdus maja vms asi ja ülejäänud on uniti jaoks lihtsalt nähtamatu sein. Kui me ei luba kusagil kõndida, siis olgu seal ka midagi, mis ei lase kõndida.

* Majade asja veel vaatame. Nimetatud majad aga tulevad kindlasti.

* Püüan nädalavahetusel teha ka uniti ja maja etaloni.
Sellise, mille peale saab joonistada ja iga nurga alt -- ei pea oma pead lõhki mõtlema, et õieti jääks. Selleks kasutan 3D-d tõenäoliselt.

* Olen teinud tööd tiimis, kus tuli pärast kogu graafika üle joonistada. Tegelikult pole see üldsegi raske. Meie aga oleme veel targemad, stiilide kokkupõrgete vähendamiseks võiksin näiteks igast unitist esimese sprite ära mudida tasakaalustamiseks, enne kui autor hakkab animeerima.

* Pillowshading jääb ära (StopB, peeter, kes veel joonistada tahab). Mustad outlined ka. Selle kohta teen samuti hiljemalt nädala lõpuks väikese õpetuse.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
StopB
Level 3


Liitunud: 1.3.2007
Postitusi: 55
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 15:04 Tsiteeri


InCreator Ja batoonike
P2ris palju suruvad (minu vaatenurga alt) Warcrafti teemat peale - kuigi jahh see on kyll ka rts.
Aga v6ib teha ka midagi natuke erinevatt ses suhtes et:

batoonike
Ma kyll ei tea miks, ma vabandan kui ma valesti aru sain, aga j2i ka mulje et sa tahaks minu ideest oma kuningriiku luua - see on muidugi hea et sa m66dud ja vajalikud paika paned. Hea ka see et tuleb t2htp2evaliselt asjad valmis saada ja releas'ida, tark et kokkusulatamisel tule palju commente ja n2iteid -- ja et muuta saab korinaalselt k6ike vaid kahe muutuja vahetamisel... Aga paha see et n2iteks panid paike et algul 5 unitit jne 4 maja jne. Et see minuarust ei tohiks olla piiriks.
Selle peale ytleks et 1 Parent ja maju v6ib olla 20 ka kui vaja. Ses shuhtes et parent kus on maja sisu kood ainult teine. aga Baas on yldiselt sama, - sama ka unititega. <--- see vaid minu arvamus asjast.

icedude
Jahh arvasin Isocmeeticut kuna sellises vaates on (minul v2hemasti - pole kursis kuda teistel) Lihtsam ehitisi joonistada jms.
...Designi abi j2tan meelde, ma m6tlesin veel kui sinu postitust lugesin et viskaks sulle Muusica ja helid kahh peale, aga veel ei tea.

Peeter
Graafika Ja programmeerimine, j2tan meelde.

Arvan ka veel et.
Teeks yldkokkuv6tliku teem kus on n2idatud yld progress.
Keda on inimiestest mida on ja kui kaugel on teatud m2ngu harud.
Iga m2ngu elemendi peale n2iteks,Graafika, Helid, Design, Muusika, Scriptid ja AI v6iks olla eraldi TEEMA
-------------------------------------------------------
Ja yldkokkuv6tliku teem seoks neid. arvan et see aitaks yld ylevaatele m2ngu tegemisest.

InCreator
Mustade 22rte mitte joonistamist ma oskan, t2hendab et mida ma teen kui ma msuti 22ri joonistada ei taha on see et ma alustan joonistamist teatud v2rvist milline sisu hakkab ka olema. + Veel hiljemalt ma p6him6tteliselt nagu shaden v2rivilised 22rjooned nende oma v2rvidega. jne. Ja veel 1 asi - ma ei oska diagonaalis animeerida. et k6ndida vms =/

Pilt mis joonistasin ilma yhegi musta 22reta
http://stopb.planet.ee/paint/15.png

Veel lisaks.
Nende Hulga teemade asemel v6in php-koodis kodulehemoodi v2rgi 2ra teha :P ses-suhtes istusin suitsu tegin XD ja m6tlesin et ma nagu php'd jagan ja v6in v2ga hea koduka 2ra teha, kus saab postitada. arutleda. vaadata - t6mmata mugav lihtne kiire ja igale yhele mitte ligip22setav. Seal hakkab olema ka juhised kuda teha - m66dud koodi n6uded e. misk oode vaja mis pilte vaja ja yldse kogu kamm. kui on arvamist, palun avaldage seda?
-- hiljem v6ib aga teha m2ngukodulehe.

Ait2hh t2helepanu eest =)

http://stopb.planet.ee/

Eesti Suurim Shuffle Foorum! :D
// Minu tehtud btw XD.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 18:56 Tsiteeri


...

...
mõtlesin natuke. Tõsiselt.

Ja otsutasin, et...

I'll pass.
Üldse nagu. Ei võta osa.
Aga edu kõigile!
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 18:58 Tsiteeri


Pets! Nüüd on meie teha kõik, kui me oma mängu valmis saame, siis tuleb InCreatorile nutt kurku, et oi kui ilus jne, ja siis on nõus ka seda mängu abistama, tahab ka ühisprojekti teha, seega - selle mängu saatus sõltub meie mängust - JAA :lala: :epic: :epic:
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
StopB
Level 3


Liitunud: 1.3.2007
Postitusi: 55
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: batoonike
Moduleerimise n2ite teed v6i teen ise?


Kas see k2is minupihta?

Edit: 0

http://stopb.planet.ee/

Eesti Suurim Shuffle Foorum! :D
// Minu tehtud btw XD.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 19:47 Tsiteeri


Aga arvate, et GM suudab korraliku RTSi välja vedada?

EDIT: Muidu võiksin koodida küll.

EDIT2: also heliefekte pole tegelikult üldse keeruline sünteesida..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 19:53 Tsiteeri


Suudab... aga peab natuke rohkem oskama kui muutujaid ja ifi kasutada.

Aga batoonike, arutage-leiutage ise.
Mul pole mõtet kribada koodi, kui kõik kes koodivad, teevad risti teistpidi.

Miks ma aga osa ei võta? Mitmel põhjusel. Esiteks, mul on liiga palju ideid kuidas teha. Teiseks, see on küllalt lihtne et ise teha. Kolmandaks, ei viitsi lappida kellegi graafikat ja pilte. Neljandaks on mul liiga palju muid leiutisi pooleli. Ja lõpuks, ei tahaks betoonikese ja stopb-ga jageleda. Ei project leadi ega selle üle, millist GMi kasutada.

Aga kes ütles et ma RTS mängu ei tee? Ma lihtsalt ei võta ühisprojektist osa... you're on, timmo!
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 30.7.2009 20:29 Tsiteeri


Sa oled nii... kergemeelne, batoonike. No eks ma vaatan...

Aga minul on tunni ajaga töötav pathfinding (korralik!) ja selectimine juba valmis.
OMA mängule! muahaha
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-Limus.-
3 varikontot!


Liitunud: 14.5.2009
Postitusi: 52
[EEMAL]




postitati 31.7.2009 10:28 Tsiteeri


keegi dmg tegi ju rts i hiljuti

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 11:43 Tsiteeri


Omal ajal hardi tegi dlli a-star algoritmi rakendamiseks gamemakeris. andis jõudlust juurde oma 80% aga oli endiselt liiga aeglane, et midagi korralikku saaks temaga teha. lasin kiirelt teema pilguga üle ja vaatasin, et 90% jutust oli seoses graafikaga, mis on uue projekti puhul kõige tähtsusetum. koodist aru peavad saama koodijad, see kui graafikaonud sellest aru ei saa, pole tähtis. see on loomulikult hea, et te kõik siin kõvad graafikamehed olete, sest siis ei pea koodineegrid tühja passima, et graafikat oodata. Gamemaker on veitsa vale asi sedasorti rühmatöö jaoks. For starters: gamemaker on versiooni halduse koha pealt kõige sitem variant eales -- kui te just meediat 100% gml failist ei kavatse eraldada. Koodi eraldamine gml failist on võimalik aga mõttetu - see jääb siis ära.
http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 3.8.2009 12:00 Tsiteeri


Hyena. Täiesti nõus. Ma olen aru saanud, et kõik tegelased siin ikka on aru saanud GM võimalustest ja piirangutest. Idee oligi, nagu ma aru sain teha GM mõistes RTS. Ehk midagi väga fancit ei anna teha, ehk saab kiiresti valmis:D. Ja by the way. Mingit A pathfindi pole ültse tegelikult vaja, kui asi on 100x100 nodi ja mingit random generate mape pole. AI saab ka sedaviisi kergemalt tööle. Aga see on kõik StopB öelda, mis selle asjaga saab, sest ta on Project Leader. Mina, kui geme design osakonna liige ütlen, et mis graafikasse puutub siis väga palju erilist kraami sinna ei tohiks tulla. Mis puutub sellesse mängu üldiselt, siis tundub see asi juba vaikselt surnud, sest StopB on kadunud. Ja tundub, et ka koodijaid pole:D. Mudu ma teeks ise kogu koodi, mis poleks ültse probleem. Aga see projekt pole lihtsalt niipalju aega väärt. Ja ültse peaks koodijaks olema ainult üks inimene kes ütleb, et jah, mina teen. Kui seda inimest ei teki siis see asi ei valmi. VÕibolla on StopB ise see tegelane. Inc-ilt saab alati nõuaneid küsida sellekohapelt.
Ja StopB, kui sa annad asjale rohelise tule ja progeja on olemas, siis ennem arutame korralikult DISAINI läbi. Sest praegu ma pole ikka veel korralikult aru saanud mis mängu ültse tehakse. Okey, RTS-i tehakse, Eesti, Keskaeg ja edasi...? Ei ole just väga põnev kui aus olla. Mingi väga julm pööre peaks siis asjal peal olema. Aga ma olen mänginud neid keskaja eesti strateegiaid, jah ON OLEMAS KÜLL. Tegemist oli minuteada veel tasulise eestlaste endi poolt tehtud mänguga, eestikeelne oli ta kohe päris kindlasti:D.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 4.8.2009 09:50 Tsiteeri


StopB-d ma küll koodima ei paneks, kui aus olla, oskab küll, kuid tundub, et mitte just väga optimaalselt..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 4.8.2009 11:00 Tsiteeri


Tjah, kui keegi mäletab mängu Baltic Sea, mille ma paar aastat tagasi tegin, siis seal oli pathfind lahendatud graafidega. See näis gamemakeris töö ära tegevat ja teda andis tegelikult veel tohutult optimeerida. Väike probs oli selles, et süsteem ei toeta eriti hästi kaarti muutumist. Oblivion muideks kasutab ka sarnast pathfind süsteemi. Kas te ei tahaks hoopis väikest võrgumängu projekti teha online serveriga? Ma kunagi gamemakeris uurisin seda asja ja sain midagi isegi tööle. Mõelge mingi eriti originaalne idee, mille teostamine ei nõua rämedalt aega ja raha. Kurat see tuletab mulle meelde, et juba ammune plaan teha Täpimängu server ja klient, on endiselt teostamata :D
http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 4.8.2009 13:14 Tsiteeri


Isiklikult arvan et keegi ei saaks siit foorumist korraliku RTSi tegemisega hakkama. Kui koodi saabki kuidagi, siis graafika jääb alla nulli. Või vastupidi.

Ütleme, nimetatud warcraft 1 tasemel (mis on tõesti-tõesti madal muide).

Eksin? Eks tõestage.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 4.8.2009 14:33 Tsiteeri


InC, kas sa pidasid viimase postitusega silmas ka ennast?

Igatahes kõige nõrgem külg selle projekti juures ei ole mitte GM'i aeglus või nõrgad progejad või isegi mängumeistrite vilets kunstianne vaid juhi puudumine. Demokraatiaga ei jõua eriti kaugele. Keegi julge pealehakkaja, suure motivatsiooniga isik peab selle projekti juhtimise enda peale võtma. Ehk siis keegi, kes ütleb mida teha, kuidas teha, keegi kes paneb paika plaani, nügib teisi liikmeid tagant ja lööb ise sellise hooga kaasa, et tundub nagu teisi liikmeid polekski vaja. Ometi hoiab ta pilku kogu protsessil peal ja suunab seda oma äranägemise järgi. Juht on nagu kapten, kes läheb koos oma laevaga põhja.
Ühe lausega projekti tuleks alustada hoopis juhi leidmisest.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 4.8.2009 15:08 Tsiteeri


Quest for the leader!

mina arvan, et peab hea motivatsioon olema - moraal ei tohi langeda, muidu nagu armees - oma mehed lähevad koju.

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 5.8.2009 09:56 Tsiteeri


selle teemaga on see - suuga tehakse suure linna...
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 7.8.2009 07:42 Tsiteeri


lugesin eile ühte raamatut ja sigahea idee tuli, mida minu arust varem kuskil ka tehtud ei ole... Kui kiviaja mäng valmis saab, sisi hakkan sellega tegelema.
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 8.8.2009 09:18 Tsiteeri


Pätfainderil märkasin ma ühte bug-i.
Seletada ei viitsi, panen pildi:
Siia pilti panna ei saa miskipärast, nii et näitaks kuskilt tulnud pilti.

Link Pildile

Märkasin et pathfinding on .DLL , miks mitte teha seda mängu üldse C -s või C++ -s?

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 8.8.2009 10:48 Tsiteeri


Minu mootori toimivus siiani:

http://www.indrek.org/progame_RTS.rar

A lisab mehikesi
S lülitab teekondade näitamise sisse/välja
Shift (hoia) + LMB - ükshaaval gruppi lisamine/eemaldamine
hiireratas (hoia all) - näitab collisionmapi

Tee leidmine töötab enam-vähem veatult, üle 30 uniti puhul kisub liiga pikale.
Mängus plaanin vaid 9 või midagi nii unitit gruppi maksimaalselt, nagu WarCraft II-s.

Lähen tänasest nädalaks maale ja aretan mootorit mänguks edasi, aga netti vahepeal suurt ei saa. Nii et nädala pärast näeme, kuhu jõudsin!

P.S. Suck on this, timmo! :D Edu teile peetriga.

Ülejäänud jutumeistrid aga võiks nüüd niigi palju mootorit valmis teha kui minul ja betoonikesel on.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 8.8.2009 12:46 Tsiteeri


gm sisseehitatud a star on ju pasakäkk, seda ikka ei kasutaks. samas näha on, et sellega ürssimine mõjub ilmselt arendavalt ja õpetlikult, mis on iseenesest hea. Warcraft II oli piiratud mingis versioonis 200 unitiga kogu kaarti peale. Antud mootor üle 50 uniti ei talu, et fps langema ei hakkaks, kusjuures asi pole rajaleidmises vaid lihtsalt üksuste olemasolus.

Nagu näha oli, siis pead kindlasti lahendama need probleemid:
* üksused jäävad üksteise sisse kinni
* kõnnivad üksteisest läbi
* ei suuda leida diagonaalset rada kahe mehe vahelt läbi
* rada peaks aeg-ajalt värskendama, sest maastik võib olla vahepeal muutunud

http://www.hyena.net.ee/Pic/medium_banner.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2  3  4

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm