[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
hüppamine
genkaolen
Level 1


Liitunud: 28.6.2009
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 17.7.2009 21:26 Tsiteeri
hüppamine



Tere siis kõigile.
Mul hüppamisega probleem..
mul hetkel tehtud nii et hüppab otse üles kuid tahaks et kui ta on hüppanud õhku ta ka maanduks vnii..
hetkel ei saa aru kuidas seda teha et ta tuleks ka tagasi maapinnale.
oskab keegi aidata?
tänan.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 17.7.2009 21:33 Tsiteeri


Uuri gamemakeriga kaasa tulnud platform examplet, gamemakeri examples kaustas, seal on näidatud kuidas gravitatsiooni teha.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 20.7.2009 10:48 Tsiteeri


friction. sisseehitatud muutuja.
See muutuja näitab hõõrdumist.
Mida see sinu jaoks tähendab, et tegelase kiirus kahaneb frictioni järgi.

Näiteks paned tegelasele kiiruse vspeed = -4 ja friction = .3; siis igas stepis see kiirus kahaneb (õigemini kasvab, miinusega arvu puhul) .3 võrra.

Kui sa paned frictioni peale ja hüppad, mehe hüppekiirus kahaneb sujuvalt nullini.
See on see moment, mil oleks mõtekas sisse lülitada gravitatsioon (gravity) et mees hakkaks tagasi alla laskuma. Gravity peaks muidugi olema suurem kui friction või friction üldse nullis maandumise ajal. Muidu ta tasakaalustab gravitatsiooni.

Ja laskumise ajal kontrollid juba hoolega, kas maapind pole mitte kohe-kohe jalge all, mispuhul lülitad gravitatsiooni nulli ja kohendad jalgade-maapinna asendit (move_outside_solid) või (move_contact_solid). Mida need käsud teevad, uurid helpist muidugi ise. Miljardis platvormi näites, mida isegi otsima ei pea, et leida - kõik kohad täis -- on need ka olemas.

Kõige mõttekam on teha mehele mingi muutuja, mis näitab, mida mees hetkel teeb. Ülesnoole puhul ütled koodis et
if (olek != "hyppab")
olek = "hyppab";
friction, vspeed siia

step eventis kontrollid kas hüppekiirus on juba 0
if (olek = "hyppab" && vspeed >= 0)
olek = "laskub";
gravitatsioon, friction siia

ja nii edasi. Oleks kena ka teada, kas sellest jutust kasu oli. Üldmulje järgi oled alles "mida ikoonid teevad"-tasemel ja sul pole nagu üldse mõtet midagi küsida alles.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm