[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
ABI VAJA ALARMIGA
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




gm7.gif postitati 13.7.2009 20:03 Tsiteeri
ABI VAJA ALARMIGA



Mu probleem seisneb selles, et ma tahan teha nii, et ma tapan kolli ära ja siis mingi kindla aja pärast ta tekib uuesti samale kohale?

Kui keegi viitsib siis võiks ta selle Drag and Dropis mulle ära seletada.
:lont:

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 13.7.2009 20:26 Tsiteeri


Põhiliselt ma sulle mingit näidet tegema ei hakka aga ütlen üldiselt ära kuidas teha.

Siis kui koll ära sureb siis paned alarmi tööle ja alarmi eventi paned selle et tekitab kolli, muud ei olegi.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 15.7.2009 13:41 Tsiteeri


Kui koll sureb:

alarm[0] = 100;

Alarm[0] event (ei tohi olla koll, sest koll ju surnud sellel hetkel ja ei viibi ruumis, aga võbibolla tohib ikka küll, ei mäleta, proovi sina):

instance_create(kkoll.x,kkoll.y,obj_koll);

kkoll nagu mingi kolli positsiooni kontroll objekt

Loodan et said abi!

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 15.7.2009 13:49 Tsiteeri


Ei tohi olla kollil Alarm[0], sest kui ta sureb siis enam steppi ei tule tal ,ta kustutatakse.
ehk Alarm[0] = 100 asemel siis kkoll.Alarm[0] = 100.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 15.7.2009 16:53 Tsiteeri


Mull on niimodi

kolli object :

collison->mees

score+=10;
instance_destroy()
//Siis teeb alarmi 5*room_speed//

Mehe object:
alarm0
Jump to start...


mis on valesti mul see ei tööta!

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 15.7.2009 17:05 Tsiteeri


Kas see collision mees selline:

score+=10;
instance_destroy();
alarm[0] = 5*room_speed;??

Kui on, siis loe teema korralikult läbi!

Või vaata seda...

score+=10;
instance_destroy();
kkoll.alarm[0] = 5*room_speed;

Ja kkoll alarm[0] event:

instance_create(x,y,obj_koll);

Kui nüüd ka tööle ei saa on midagi valesti.

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 15.7.2009 17:19 Tsiteeri


midagi on pers*s
ma lisan faili ehk vaatad üle ja teed seal parandused?

Lisatud fail: kollike lollike.gmk (14.97kb)
117 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 16.7.2009 13:42 Tsiteeri


Sa loed ka mis ma ütlesin??
Sa pead tegema kollikontrolli (selline objekt millel polegi spritet ja mis lihtsalt on ruumis seal kus uus koll tekib)
ja siis sellele saatma alarm[0]'i aga no kus sa sellega...
Ma tegin siis sulle näite ja parandasin seal veel mõnda asja (muutsin room_create createks, mõtle ise miks!) ja veel asju!

Sry et nii vihane, aga kui sa oleksid kõik mis ma ütlesin täpselt maha teinud, oleks sul ammu juba mäng valmis!

Lisatud fail: no_mida.gmk (24.92kb)
159 korda tõmmatud

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 16.7.2009 13:50 Tsiteeri


ja väga tark on alarm pärast objekti hävitamist setida..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Silx-y
Level 11
Avatar

Liitunud: 11.6.2009
Postitusi: 846
[EEMAL]




postitati 16.7.2009 18:32 Tsiteeri


suur aitähh

ma lihtsalt algaja ja ei saand su jutust aru!

=D

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm