[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
sin cos -iga veidi abi...
Ker7
Level 2


Liitunud: 5.6.2009
Postitusi: 19
[EEMAL]




postitati 11.7.2009 18:57 Tsiteeri
sin cos -iga veidi abi...



Autosimulaatori mängust inspireerituna tekkis siis huvi selle vastu kuidas see auto õieti liigub... Praegu üritan siin midagi kokku keevitada ja tekkis 1 küsimus... Kas keegi oskaks selle koodi nn. eesti keelde kirjutada:

Esi vasaku ratta asukoha määramine:

x=(obj_esitelg.x-(sin(global.auto_suund/57.29577))*18)
y=(obj_esitelg.y-(cos(global.auto_suund/57.29577))*18)

Esi parempoolse oma:

x=(obj_esitelg.x+(sin(global.auto_suund/57.29577))*18)
y=(obj_esitelg.y+(cos(global.auto_suund/57.29577))*18)

Ma mäletan kuskilt mingit sin/cos näidet, aga enam ei leia... Praegu see asi nii töötab aga minumeelest sai seda kuidagi lihtsamini kaa teha?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 11.7.2009 19:56 Tsiteeri


Kui keegi leiab valemi punkti ringjoonel liigutamiseks ilma Sin ja Cos, siis ma tahaks ka teada:D. EI, saa lihtsamalt. Kui sa tahad leida mingit punkti(antud juhul ratta asukohta pööramisel), mis asub mingil kaugusel mingist teisest punktist ja liigub mööda ringjoont siis valem on järgmine.

uue_punkti_X=RingiKeskPunktiX+(RingiRaadius*Cos(kraad))
uue_punkti_Y=RingiKeskPunktiY+(RingiRaadius*Sin(kraad))

Nt sinu näite peal oleks siis nii.

RingiKeskPunktiX=obj_esitelg.x
RingiKeskPunktiY=obj_esitelg.y
kraad=(global.auto_suund/57.29577)
RingiRaadius=18
uue_punkti_X=RingiKeskPunktiX+(RingiRaadius*Cos(kraad))
uue_punkti_Y=RingiKeskPunktiY+(RingiRaadius*Sin(kraad))
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 06:05 Tsiteeri


kraadi võib leida ka degtorad(global.auto_suund)

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 12:31 Tsiteeri


Ning soovitan veel vaadata üle gamemakeri funktsioonid: lengthdir_x(len,dir) ja lengthdir_y(len,dir)
ääremärkus.. Tegelikult ei soovita, sest siinuste ja koosinuste õppimine on kasulikum
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm