[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
3D collision
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 8.7.2009 14:03 Tsiteeri
3D collision



Nonii, nonii! Kõik GM'i tundjad andke mulle nüüd hüva nõu. Ma olen osanud endale nüüd mingi jõletuma koleda 3D maastiku luua, mida seinade ja lagedega (x,y ja z lihtlabasel kontrollimisel) kirjeldada ei anna. Ehk siis mingisugused kaldpolygonid jne. Samas minu objekt saab liikuda igas suunas, seevastu läbi seina nagu ei tohiks saada. Kas GM´ile on mingi hea 3D collision värk ka sisse ehitatud, või oskab keegi pakkuda kuidas ma seda manuaalselt algoritmidega kontrollda saan? Vahest pean ma oma maastiku mudeli kolmnurgapoisteks lahti võtma ja nende punkte eraldi kontrollima asuma?
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 8.7.2009 15:37 Tsiteeri


ehk on funktsiooni, mis suudab jälitada lähimat vertexit teatud suunas. Nt kui ei taha läbi maapinna minna siis otsidki maapinna vertexit mis on mängjale 270 kraadi (ehk siis suunaga alla) juures kõige lähemal. Et alla selle mängija liikuda ei saa, antud koordinaatidel.
Ja nii teha ka suunaga seinale ja laele...

GM 3D suht tundmatu maa, kuid ehk on see piisavalt võimalusterikas et seda teha.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm