[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
V2ike painti kirveke!!!11!! 2 värviga!!!
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 3.7.2009 12:56 Tsiteeri
V2ike painti kirveke!!!11!! 2 värviga!!!



Minu suurim kunstiteos ever!!11!!1
http://img43.imageshack.us/img43/4148/kirves.jpg
=D

Aga, kui te ei taha seda äärmiselt lahedat kirvest kasutada :nutab:, siis pakun vabaks kasutamiseks sellise igava asja.
BTR-80 3d mudel.
http://img193.imageshack.us/img193/6950/btr801.th.png
http://img8.imageshack.us/img8/2552/btr802.th.png

805 poly. Pole eriline kunst neid vähendada, aga kuna hetkel olen laisk ei viitsi rohkem tegeleda selle mudeliga. Ehk mõnipäev olen korralik. See on vaid mesh, tekstuure pole.

Lisatud fail: BTR-80.z3d (16.72kb)
157 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 3.7.2009 12:56 Tsiteeri


Teises formaadis kah.(konn)

Lisatud fail: BTR-80.3ds (25.38kb)
135 korda tõmmatud

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 4.7.2009 19:46 Tsiteeri


Peeter, tähenäriline, näed ise ka ju et on kaks värvi. See et mingi JPG rikkus kvaliteedi ära, ei tähenda sittagi ...

Igatahes, päris ilus kirves. Kasutan oma mängus kindlasti (y) Mul oleks muidu mõõka ka vaja.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 5.7.2009 06:58 Tsiteeri


Näe üks mõõk kah siis .

http://img177.imageshack.us/img177/418/nook.png
=D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 5.7.2009 07:04 Tsiteeri


Sul on veel pikk, pikk tee käia.

805 poly? kus need on? 805 kolmnurgaga saaks PALJU detailsema APC teha. Ja ilma kuuskantmutriteta rataste asemel...
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 5.7.2009 08:33 Tsiteeri


No tal ju ääred täiesti ümarad, kõik muu ka ,peale rataste mis oleks ainukesed mis tegelikult peaks ümarad olema.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 5.7.2009 10:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: InCreator
Sul on veel pikk, pikk tee käia.

805 poly? kus need on?


Tee mis tuleb läbida on tõepoolest pikk.

805 poly? Kerge, 210 võtavad ära summutid kahel pool (kaheksanurk läbilõige). Teinud need natuke kandilisemaks, võtavad nad 192 (seitsenurk), 160 (kuusnurk).
http://img407.imageshack.us/img407/1369/summutid.th.png

247 võtab ära kere.
Kui kaotada ära pildil näidatud kohad.
http://img339.imageshack.us/img339/6797/kerepar.th.png
Jääb alles 160 poly.24 sellest on kaks luugi kohta eesotsas.

256 poly on rattad. Olles küll lootusetult kandilised, on neid siiski 8 tükki, mis ajab polyde arvu neis suhteliselt suureks. Kaotades neilt kere poolsed osad võtavad nad 192 poly.

Torn on 88 poly. Võttes sellelt põhja alt jääb alles 70 poly.

Kui teha kõik kärped on mudeli polyde arv 582 ja mudel on selline
http://img161.imageshack.us/img161/3190/btr80sr.th.png (konkreetsel pildil oleval mudeli versioonil on natuke vähem detailsed summutid ja poly arv on tegelikult 562)

Kärpeid, mis väga mõjusad ei oleks saaks teha veel torni ja rattakoobaste-kere üleminekute kohalt.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 5.7.2009 23:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
No tal ju ääred täiesti ümarad, kõik muu ka ,peale rataste mis oleks ainukesed mis tegelikult peaks ümarad olema.

3D lasi sind odavalt üle ju, see on lihtsalt see kui smooth angles on peal.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 06:25 Tsiteeri


Esiteks ei ole mõtet üritada 800-st polyst imesid välja pigistada. Tänapäeva mängus on 3000 polyga mudel tavaline.

Teiseks, oli "805 poly? kus need on?" retooriline küsimus. Et siis, raisanud oled niisama neidki kaheksasadat. Mitte et mind päriselt huvitaks mis palju võtab.

Proovisin ise ka:

http://www.increator.pri.ee/i/3d/btr_hi.png

Isegi peale 4x optimeerimist jäi kuju parem kui sinul... (kuigi unustasin retrianguleerida)

http://www.increator.pri.ee/i/3d/btr_lo.png

Ja seda arvestades, et tegelikult max keeldus optimiseerimast rattaid ja püssitoru, mis olid kõige nõudlikumad. Ja mul pole aega kauem mässata, tuleb tööle minna.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 10:55 Tsiteeri


Kõrgelt austatud InCreator.

Ma olen täiesti teadlik sellest, et 800 poly on natuke vähe et teha korralik APC. Minul oli aga tegelikult eelarve üldse vaid 500 poly(ja vaid kolmnurgad), millele ma jõudsin hiljem suhteliselt lähedale.Seda seepärast, et mõeldud on see mudel ühe suhteliselt toreda mängu model db täiustamiseks, aga tahtes eestlasi aidata postitasin selle mudeli DMG-sse vabavaraliseks kasutamiseks.

Vingudes võiks öelda, et isegi teisel pildil on sul 1474 poly, mitte aga 800. 1500 poly on pea kaks korda rohkem kui minul kasutada oli, 1500 polyga oskan ehk ka mina teha korralike ratastega ja peenete kahuritorudega mudeleid.


Teisel pildil on torni lagi kadunud tänu maxi optimiseerimisele.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 11:19 Tsiteeri


Millega teete neid mudeleid??
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 19:26 Tsiteeri


Kusjuures, lowpoly mudeldamisoskus on üpris kasulik eriti juhul, kui on kavas GM'iga 3D'd teha. Samuti on sellised alla 500 kolmnurga mudeldamisvõistlused üpris populaarsed ja meistrid suudavad imesid luua. Näiteks siin on kõvasti sedasorti mudeleid: http://boards.polycount.net/showthread.php?t=41232&page=102

Peamised põhitõed, et sedasorti mudeleid valmistada.
1. Me ei loe mitte, polygone vaid ainult kolmnurkseid polygone ehk tri'sid. See tähendab, et kõik suuremad hulknurgad jagatakse kolmnurkadeks ja loetakse kokku.
2. Enam vähem üritatakse kogu mudeli ulatuses polygonid ühe suurused hoida, näiteks InC'i masina pealt võime näha, kuidas toru otsas on nelinurki nagu kirbumusta samas kere peal on rattasuurused latakad.
3.Väikseid detaile on sovitatav kujutada vaid ühe polyga joonistades talle keana poolläbipaistev tekstuur peale.
4.Polygone mida ei ole näha tuleks ära kustutada.
5.Kui joont saab ära võtta, nii et ta ei muutu, tuleks seda teha.
6.Ringide sisemised punktid on mõistlik ära kaotada.

Ja selleks, et teha meistritööd on peamine siiski joonistada oma mudelile kena tekstuur.

Kiire minupoolne overpaint
http://img188.imageshack.us/img188/5426/btrhi.th.png
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 19:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jyri1234
Millega teete neid mudeleid??


Mina teen Z-Modeler 2-ega. Vabavaraline ja suhteliselt kerge ära õppida, suhteliselt head õpetused kuidas mudeleid sellega teha on DOCside all kodulehel.
www.zmodeler2.com

InCreator teeb 3ds Maxiga. (pole kindel)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 6.7.2009 20:59 Tsiteeri


Ma olen pidevalt teinud MilkShape-iga. Ehk viimase 3d tegin 2 aastat või isegi 3 tagasi. Seda just seepärast, et oskasin teksture mapingut ainylt MilkShapes. Max-is ei jaganud välja kuidas lõpp produkti koos textyrega saada. Praegu enam ei kasuta ültse maxi vaid Blenderit(tasyta).
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
nokkloom
Level 2


Liitunud: 3.7.2009
Postitusi: 25
[EEMAL]




postitati 7.7.2009 12:18 Tsiteeri


Postide kogumiseks(konn), näitan ära siis minu mudeli kaks versiooni joontega.

http://img21.imageshack.us/img21/9597/btr80koos.th.png

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.7.2009 13:04 Tsiteeri


Joonte järgi pole mudelil väga vigagi...
Aga smoothing groupid on kõik sassis.

Selle kohta võta hinti minu mudelilt.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm