[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7
16. VÕISTLUS : Aktsioonmängud 2009 [peeter - Tirinion]
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 16:55 Tsiteeri
16. VÕISTLUS : Aktsioonmängud 2009 [peeter - Tirinion]



Reeglid:
1.peab olema action/shooter mäng
2.esimest reeglit ei tohi rikkuda
3.teisest reeglist peab kinni pidama

zhürii hindab:
mängitavus (0-10p) - oli mõnus mängida?
graafika (0-10p) - on ilus?
heli/muusika (0-10p)- kuulsid midagi?
Ülesehitus (0-10p) - vigu, puuke, prussakaid oli / ei olnud? oli hästi või halvasti tehtud?


Trofeed on tulekul


Osalejad:
normann
Perfoon
icedude
Kazpar "Ei osale, aretan rtsi-i edasi"
fastexp
racingtime
InCreator "Ei osale... JÄLLE :nutab: aretan AI-d ja käisin komandeeringus"
Scandalize
Rallitaja - http://peetertvauri.pri.ee/core/TSv1.19_setup.exe
valter - ei osale
jyri1234 "Minu poolt suur feil"
-DMI-
peeter - http://peetertvauri.pri.ee/tirnion_demo.zip

Zhürii:
Batoonike
InCreator "kindlasti."

seniks, defineerigem, mis on action/shooter mäng? Mis sinna alla kuulub?


*******************************


Tulemused:

Hinded Batoonikeselt:

1) Tirinion 25/40 http://batoonike.indrek.org/batoonike_tirinion.txt

2) Through Struggle 19/40 http://batoonike.indrek.org/batoonike_through_struggle.txt

3) New Maggot 0/40 (18/40 mööndustega) http://batoonike.indrek.org/batoonike_new_maggots.txt

Hinnete taga olev sisu on mängude arvustustes.
Võistluse kokkuvõtteks võib öelda, et kuna New Maggots ei ole mängitav ja Tirinion ei ole eriti Action, siis ainuke esitatud action mäng on Through Struggle, millel on kahjuks mõningased puudused.

Hinded InCreatorilt:

1) Tirnion 27/40 http://www.indrek.org/inc_pets.txt
2) Through Struggle 23/40 http://www.indrek.org/inc_rallitaja.txt
3) New Maggots 24/40 http://www.indrek.org/inc_dm11.txt

Kokkuvõtteks nõustun butaanikesega: Nõrk võistlus ja ainus tõsine action oli tõesti rallitaja oma. Oleks seda natuke veel viimistlenud... aga mis teha.

**************

Kokku:

1. koht: Tirinion 52/80

2. koht: Through Struggle 42/80

3. koht: New Maggots 24/80

Kokkuvõttes leidis z(katusega)ürii, et õudsalt niru seis on ja algab juurdlus võistluse madala taseme põhjuste leidmiseks.

Edu kõigile edasises loomingus!

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 17:20 Tsiteeri


Osalen!
Kui raha saan siis ka sponsoriks arvatavasti.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 17:44 Tsiteeri


Aega EI ole liiga vähe!
Lihtsalt sõrmed nobedamalt tööle, sest kui ka oleks kaks kuud rohkem aega, siis enamus hakkaks ikkagi sama palju hiljem pihta ja pealegi mingi hetk läheb ühe mängu ümber tuiamine tüütuks.

Seekord üritan ma võtta, kui ma Tallinnas soovitud tööotsa ei saa ja shooter'ist väga palju mööda ei pane.

Samuti on mul plaanis oma shooter'ile veidike RPG elemente sisse tuua. Ma loodan, et see annab siiski plusspunkte.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 18:49 Tsiteeri


action/shooter on ikka midagi sellist, mis tekitab adrenaliini. See teebki asja action'iks. Möllu peab ühesõnaga olema. Kuidas viimase toimumine saavutatud on, ei mängi siin juures just palju rolli. :P
GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 20:53 Tsiteeri


Tegelikult võib olla ka partide laskmine metsas. Action shooteri tabab paremini ära, öeldes, mis see EI OLE.

Ei ole näiteks majandamine, üksuste juhtimine, puzzle, sport või mingite pallide taga ajamine. Sellest on imelihtne juhinduda.
Teine asi - see on reaalajas. Ei mingit käikude kaupa asja.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 20:55 Tsiteeri


Jah. Aega on tajob. Üle kahe kuu. Viimane päev võiks muidugi jääda siiski augusti kuusse. Ehk ennem, kui uus kooliaasta algab. See action teema paistis et tuleb juba ammu. Ise oleks valinud üxkõik, mis muud lihtsalt zanri pärast, et seal oli teemasid mille alla elusees kunagi mängu ei teeks...aga võistluse raames saaks tehtud. Aga action tõotab saata dmg lehele häid mänge ja loodetavasi ikka oma üksjagu. Endal plaanis siis jõuda valmis 2 mängu. See, mis 8bit jaox valmis ei jõudnud ja siis üks natuke tõsisem enda loomingu kauge ja story oriented pela.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 20.6.2009 22:09 Tsiteeri


Osalen ma arvan
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 22.6.2009 16:14 Tsiteeri


Kas see loeb kui sa teed m2ngu, mis on mitme zanriga (yks neist action)?
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 22.6.2009 19:04 Tsiteeri


Kui see iseenesest juba selge ei ole, siis jah. Paljud mängud ei olegi ainult action. On olemas strategy/action, platform/action. 80% mängudest on alati mingil moel action. Ainuke asi mis kuidagi ei saa action olla on puzzle/action. Teoreetiliselt on võimalik aga sel juhul oleks veel kolmas zanr ka, mis oleks mängu põhi mille peal see action ja puzzle on, näiteks platform või shooter. Ja mis kohe kindlasti ei saa action olla on kõik mmorpg-d, mis väljas on ei ole action.(va väga üxikud, kus rpg element on lihtsalt sügavuse tekitamiseks). See, et käib jube effectidega tapmine ainult point and klick stiilis "Stab with you magic sword and kill" ei ole action. Osad vandid olid veendunud, et see on action. Mind sellega ei veena ja actioniks ma seda ei nimeta. Vb saab seda nimetada kuidagi user controlled action movie.

Ja, kas hindamisel zanrist kinnipidamine polegi oluline? Läheb see siis ülessehituse alla?
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 23.6.2009 09:33 Tsiteeri


Ma arvan , et ma osalen .

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
racingtime
Θ‹‹♀››Θ
Avatar

Liitunud: 14.3.2007
Postitusi: 332
[EEMAL]




postitati 24.6.2009 14:32 Tsiteeri


Ma loodan üle pikka aja midagi valmis saada.
"On raske mõista, et mõned inimesed peavad kõvasti pingutama, et olla normaalsed." Albert Camus
"On lihtne mõista, et Caupo peab kõvasti pingutama, et olla normaalne." Tundmatu geenius

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 24.6.2009 14:47 Tsiteeri


Osalen. Mul on juba olemas pool-valmis mootor, ja kui selle peale mäng teha, sobiks võistlusse kui valatult.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Scandalize
Määramatuks ajaks


Liitunud: 13.3.2009
Postitusi: 91
[EEMAL]




postitati 27.6.2009 16:12 Tsiteeri


Tegin mingid karika piirjooned.

Lisatud pilt:
ciews:
shooteri karikas.bmp
(13.66kb)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 27.6.2009 16:48 Tsiteeri


Liiga madal

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 27.6.2009 17:06 Tsiteeri


ja näeb suht värd välja ka..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 27.6.2009 17:27 Tsiteeri


Ma arvan, et karikas võiks olla midagi originaalsemat kui tavaline tukinäru.

Samuti paistab tulevat mõnusalt konkurentsi, mis juba iseenesest inspireerib oma mängu kallal tööd tegema.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
smiley
Roven
Avatar

Liitunud: 12.7.2008
Postitusi: 620
[EEMAL]




postitati 1.7.2009 16:11 Tsiteeri


kui valterit msnis kunagi kohtan siis lükkan 50.- auhinnafondi
RPG I: smiley
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Scandalize
Määramatuks ajaks


Liitunud: 13.3.2009
Postitusi: 91
[EEMAL]




postitati 3.7.2009 11:52 Tsiteeri


osalen!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 10.7.2009 20:26 Tsiteeri


Geniaalne idee torkas pähe :P (I)
Osalen


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
notez
Level 1
Avatar

Liitunud: 9.7.2009
Postitusi: 4
[EEMAL]




postitati 11.7.2009 16:05 Tsiteeri


keegi sooviks endale abikätt graafika juures? üksi ma vist ei jõuaks, sest olen mootori putitajana alles algaja.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 12:33 Tsiteeri


well, kui me originaalsust ei, hinda, mille kahtlase olemusega isegi nõustun, võiks hinnata hoopis sellist kriteeriumit, nagu "idee".
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 14:32 Tsiteeri


täitsa nõus (y)

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 16:22 Tsiteeri


Mis vahet on ideel ja originaalsusel?? Kui ma peaks hindama siis ma ei jaga ültse välja mida ma peaks idee punktide andmiseks jälgima mängupoolepealt?. Ja miks see ültse oluline on. Noh. Tegelikult võiks idee eest siis anda mingi 3 punni max. Selle mõttega, et kui on 2 mängu mis on 50-50. Siis vaatad seda idee poolt, et üks on nati geniaalsem ja paned sellele ära. Või siis idee punktide andmine on lineaarne. Et, kõige parema ideega mäng 12, järgmine 10, 8,7 jne. Sest ausaltöeldes paneks ma siis punkte ideele selle järgi kui hea ja fun seda mängida oli. Kui mäng on lõbus siis on idee vilja kandnud. Aga see punkt on juba olemas ju. Mängitavus.(0-10). Ja see punktide andmine sellisel kujul, paneb mõtlema. Et kui on 2 sama hea graafikaga mängu siis annad mõlemale sama hinde. Okey. Aga kui ühes mängus on tunduvalt rohkem graafikat? Siis tuleb ikka võtta aluseks ka teised mängud. "Su mängus on väga hea graafika, aga teises mängus on rohkem, ja seega saad vähem punkte". Võibolla mingi süsteem, kus lisaks tavapärasele hindamisele tuleb mängud panna ritta mingi hindamamis punkti alusel ja siis saab lisa punkte. Sest kui ma peaks hindama, siis annaks ma punkte võttes aluseks mängu mis oli teatus punkti kategoorias kõige parem ja teised mängud saaks sellega võrreldes siis vastavalt vähem punkte.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 16:50 Tsiteeri


Idee hindamine paneb inimesed enne mängu tegemist mõtlema.. Nt 30nda tornimäe klooni asemel tehakse hoopis näiteks midagi starcrafti sarnast, tavalise maze top down shooteri asemel näiteks mingi turn based shooter jne..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 12.7.2009 20:09 Tsiteeri


Aa, okey. Ma saan aru kuhu sa tüürid. Tegelikult polegi ju iseenesest väga halb mõte ju kui mängude arv hakkab ületama 15 piiri. Tegemist siis ikkagi originaalsusega. Originaalsus on ju üks idee vorme ehk siis võib teisisõnu ka öelda originaalne idee . Või mis mis vahe neil sinumeelest on. Aniway. Ma ei näe ikkagi väga suurt mõtet sellel. Ehk, kuidas sellist asja ikkagi õiglaselt hinnata???
NT. on 2 mängu. Esimene on maha tehtud väga lailt levinud mängude baasil. Teine on vähem levinud mängude baasil. Seega vähemlevinud mängude baasil saab rohkem punkte ja esimene vähem. Aga esimene on tunduvalt parem mäng. põhjus miks teise mängu baas on vähem levinud ongi see, et selle põhjal ei saa teha väga populaarsid ja fun mänge. Teoreetiliselt ei muuda see ikkagi fakti et mõlemad on mingilmääral ripitud mängud. Selle punkti hindamine oleneb väga otseselt hindaja enda isiklikust kogemustest mängumaastikul. Üx võib lajatad 2 teine vaatab et jube geniaalne. Polegi varem näinud ja paneb 10. Kuid tegelikult on tegemist unustatud vanaga. Nt, kui keegi paneks võistlusele 3d mängu siis ma pole väga tükk aega 3d mänginud ja paneks sellele automaatsel originaalsus punkte kuna 3d on haruldus. Aga ma juba ütlen, ette et see 3d asi on väga suure tõenäosusega mingi pointless käkerdis. Seega võib originaalsust ka vaadelda kui mingit uut visuaalset lähenemist.

Võib ju mõelda nii, et mängitavus ja originaalsus peaks üksteist neutraliseerima. NT mängitavus on 10 ja originaalsus on 5. Teisel on mängitavus 5 ja originaalsus 10. Seega on võrtsel pulgal. Aga minumeelest hea mäng on alati parem kui mingi originaalne käkerdis.

Järeldus: Ma pooldaks, et selle punkti asemel pandaks mängud lihtsalt ritta ja selle järgi lisa punktid. EHk, kellegile võib meeldida see originaalne mäng rohkem kui teine ja paneb selle lihtsalt kõrgemale kohale ja vastupidi.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  7

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm