[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Ühest objectist saaks mitu
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 11.7.2005 10:09 Tsiteeri
Ühest objectist saaks mitu



Kas on võimalik teha nii et selleasemel et hakkad objecte ruumi toppima hoopis hakkata koodiga kirjutama.
Saan aru kyll et instance_create(x,y,object) aga kui teed näiteks nii.

instance_create(0,32,kaka)
instance_create(0,64,kaka)

siis tuleb object ainult viimasele eh 64-jale.

Saan aru et mix ma teen nii raskelt kuid tahan teada.On vaja teada kuna teen enda jaoks ühe projecti.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 11.7.2005 12:54 Tsiteeri


see sulgudes on siis see palju ta createb we.

Tänx muidu.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 11.7.2005 15:00 Tsiteeri


jm.Vaatasin siis üle.teeb ikka ühe objecti.Mis värk võib olla.

Mul on nii tehtud:

on data fail.

seal siis on:

sein_x=0
sein_y=32

sein_x=0
sein_y=64

ning gm objecti creates on selline kood:
instance_create(sein_x,sein_y,o_sein)

aga ta paneb ainult viimase koodi kohapeale ehk siis
x=0 ja y=64

Kas sa oskad aidata.

Proovisin ka repeat(...)
objecti tekkitamisele ette panna aga ei aidanud.


[Muudetud: 11-7-2005 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 12.7.2005 14:47 Tsiteeri


Seda ma tean.Aga kui ma tahan näiteks 100 seina teha siis peab sada korda samamoodi tegema.

+

kui sul on 10 seina.paned 9 ära kuid ta viskab errori selle ette et kuhu ta kümnenda seina tekkitab.

Oskad ikka aidata we.

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Seifer
Level 2


Liitunud: 26.4.2005
Postitusi: 29
[EEMAL]




postitati 12.7.2005 19:23 Tsiteeri


for(a=0;a<10;a+=1)
instance_create(0,y+32*a,seinake)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 12.7.2005 20:34 Tsiteeri


Kohe vaatan järgi.

Tänx.

Asi korras,aga kui kirjutad failis wall_x=0 wall_y=32
siis ta teeb terve rea kuni ruumi lõppuni.

Aga tänx.Ei hakka data ega ini faile kasutama.Kuradi kaua laadis.

--------------------
Ei hakka uut teemat küsima vaid küsin kohe siin ära.
Kuidas teha nii:
näiteks on muutuja kaka=0 ning mängu käigus puutud mingit asja siis läheb kaka=1

ja kui järgmisesse ruumi lähed tahan et kaka jääks nii kaka=1.Aga hoopis näiab nii kaka=0.



[Muudetud: 13-7-2005 -DMI-]

Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Seifer
Level 2


Liitunud: 26.4.2005
Postitusi: 29
[EEMAL]




postitati 13.7.2005 11:35 Tsiteeri


tee üks kontroller objekt, see tee persitent'ks ja pane ta mängu esimesse ruumi, teistesse ruumidesse ära pane, persistent teeb nii, et see objekt käib kaasas igas ruumis.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 13.7.2005 18:55 Tsiteeri


tänx.Asi oli küsimist väärt.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Seifer
Level 2


Liitunud: 26.4.2005
Postitusi: 29
[EEMAL]




postitati 13.7.2005 20:14 Tsiteeri


Minu arust küll mitte :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm