[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
kulla süsteem
MacGyver
Level 1
Avatar

Liitunud: 15.6.2009
Postitusi: 1
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 18:08 Tsiteeri
kulla süsteem



Kuidas teha kulla süsteemi?
Tegin algul nii, et skoor on kuld ning iga ehitis mängus võtab skoori -50 ja iga sõdur -10. Kuidas teha, et kui kulda pole piisavalt siis ei saa ehitada, kuna praegu läheb skoor (kuld) miinustesse.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 19:55 Tsiteeri


Kontrolli enne asjade tekitamist piisava kulla olemasolu..
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 21:31 Tsiteeri


Kui sa kasutad sisseehitatud muutujat Score, siis pigem tee omale muutuja Kuld, sest Score-l on juba olemasolevaid omadusi, mis võivad mängu käigus bugge tekitada.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 21:45 Tsiteeri


if kulda>=50 { osta } else { show_message('pole kulda') }
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm