[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Tegelase graafika ja liikumine
Ker7
Level 2


Liitunud: 5.6.2009
Postitusi: 19
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 03:11 Tsiteeri
Tegelase graafika ja liikumine



Kuidas oleks sobiv teha rpg mängus tegelase liikumine? Kas siis jumpi või mingi speed käsuga? Ja kui kuidas veel sellele ehitada selline mugav süsteem juurde, et mees saab vaadata 8-sse suunda?

Katsetasin siis mingeid stepi koode ja siis spraidi vahetamist aga ta nagu ei ole sujuv, selles mõttes et muudab küll õiges suunas õige spraidi, aga sellist asja et seisma jäädes vaataks nt. ülesparemale allavasakule vms. nii ei saanud...

Kui mingi näide selle kohta leiduks siis oleks tore...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 07:06 Tsiteeri


Seda 8 suuna asja on parem koodidega teha nii, et kontrollib nelja suunda (nagu nooled) ja siis vahesuundi kahte noolt korraga peal hoides. Liikumine oleks ehk täpsem kui see teha x'i ja y't sättides (nagu jump käsk).

EDIT: Tegin lihtsa näite, kus spritesid pole sees (selle pead ise välja mõtlema).

Lisatud fail: 8suund.gmk (25.59kb)
191 korda tõmmatud


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm