[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
image_index saatmine
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 18:41 Tsiteeri
image_index saatmine



Kuidas oleks kõige parem saata online mängus clientilt serverisse image_index-it ja siis nii et server saadaks selle kõigile clientitele tagasi.
Loomulikult kõige parem oleks ka kui see väga palju serverit ei koormags ja lag-i ei tekitaks.

UDP porti kasutades soovitavalt, kui ei saa võib ka TCP porti kasutada.

39dll kasutades.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 18:45 Tsiteeri


saadad image_index numbri lihtsalt serverisse ja serverist clientidele see image_index number.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 18:49 Tsiteeri


jah aga see tekitab lag-i.
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 18:53 Tsiteeri


geniaalne oleks teha, et saadad lihtsalt andmed -- Näiteks action=3;

ja seda mitte step evendis, vaid siis kui action muutub. ja kui action=3, siis objekti stepis muudetakse image_singlet.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 18:56 Tsiteeri


Õpetust saaks?
http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 19:02 Tsiteeri


ütle parem, mida sa täpselt tahad korda saata ja milles täpselt on probleem? siis
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 9.6.2009 20:33 Tsiteeri


Niipalju kui ma interneti mängude üles-ehitusest lugenud olen, siis juhul kui sa üritad läbi serveri saata mingi tegelase animatsiooni informatsiooni... ära tee seda! Vaid animatsioonid, plahvatused jms peaks käivitama nö client. Server saadab ainult teate, et pomm maandus teatud asukohale ja tema aeg sai otsa, kuid server ise mingit animatsiooni teistele ei saada.
Et siis vaja ära jagada, mida tõesti on vaja läbi serveri saata ja mis töö saab client ise teha. Olgem ausad, pole tähtis, kas see jalgade liikumine on kõikidele ühesugune või mitte, peaasi et elud õigesti maha võetaks.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 10.6.2009 01:16 Tsiteeri


Selleks kasutatakse tähtsamate asjade saatmiseks TCP-d ja mitte nii tähtsate asjade saatmiseks UDP-d
Üks on kindel ja teine pole nii kindel kuid ei tekita nii palju laggi.
Image_index jaoks pole vaja väga kindlat packetit ,kui ka jääb 1 frame animatsioonil vahelt ära siis pole ju midagi eriti.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 10.6.2009 15:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: normann
UDP porti kasutades soovitavalt, kui ei saa võib ka TCP porti kasutada.

tegemist on protokollide, mitte portidega.

http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 10.6.2009 19:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: h0lx
Tsitaat:
Tsitaat: normann
UDP porti kasutades soovitavalt, kui ei saa võib ka TCP porti kasutada.

tegemist on protokollide, mitte portidega.


Minu jaoks on nad pordid, sest on ju mõlema jaoks vaja erinevat porti avada.Niisis nimetasingi nad portideks omastavas käändes, ehk ntx 15001 on UDP port.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 10.6.2009 22:16 Tsiteeri


Hea loogika!;)
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm