[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
background laadimine/pause
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 5.6.2009 12:37 Tsiteeri
background laadimine/pause



Tahaks teha pausi süsteemi sellise, et pausi pannes salvestab tausta failiks, deactivate'ib kõik objektid, paneb salvestatud pildi taustaks ning annab menüü ette.Pärast, kui menüüst väljuda, vahetab background'i uuesti eelmise vastu tagasi (must värv lihtsalt) ning activate'ib kõik objektid.

Aga juhe jooksis kokku.nii kaugele ainult saingi et

screen_save("w_temp_backg.bmp")
instance_deactivate_all(true)


:s

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 5.6.2009 12:58 Tsiteeri


Otsisin foorumist, ja leidsin h0lxi pausi näite:
Download


või


kasutada peeteri pausimise õpetust

http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=1949

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pix
Level 3
Avatar

Liitunud: 23.2.2009
Postitusi: 46
[EEMAL]




postitati 5.6.2009 19:26 Tsiteeri


tänud!:happy:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 6.6.2009 09:55 Tsiteeri


kusjuures, väga äss on tegelt teha endale gm'i sisse funktsioon, mille kaudu sättida kõiksugu kiiruseid. Asi toimiks nii, et sa ei pane objektile kiirust mitte speed=4 vaid speed=kiirus(4) ja funktsioon teeb oma jura. Aga mida siis? nimelt ideeks oleks see, et room speed'i võiksid panna 9999 ja kui kiirus()'e läbi paned kiiruse 4'ks, oleks kiirus ikka, nagu 4, kui room speed on 30. Muudab parematel arvutitel mängu sujuvamaks ja kehvematel arvutitel mängu sama kiireks kiire mänguga. (mitte ei liigu asi aegluubis vaid nö läägab)

kood on umbes midagi sellist kiirus skriptis:
return argument0*30/room_speed;

Kogu lugu. Ma täpselt gm'i enam ei mäleta, aga vist nii toimib küll. :P

Aga miks ma sellest räägin? Nimelt ei ole üldse raske leiutada pausi süsteemi juurde, kui kõiksugu liikumise kiirused jms jura tehakse läbi selle funktsiooni. ;) Nimelt võib too skript ju kontrollida alati ka mingit globaalset muutujat, mis tähistab, kas paus on, või ei ole. Kui paus on, annab kiirus() välja alati 0, kui pausi ple, annab, mis vaja. ;)

Lihtsalt väike mõttekäik, mis tekkis. ;)

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm