[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
MrHell - Aidake parandada vigu
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




gm6.gif postitati 7.5.2009 14:08 Tsiteeri
MrHell - Aidake parandada vigu



Palun aidake parandada mängu MrHell vigu

Viga 1: Mehe nägu ei ole korralikult hiire poole ja jamab . [PARANDATUD!]
Viga 2:kui tapad zombi ära , siis zombi laip liigub edasi . [PARANDATUD!]
Viga 3:Kui lased paremale ,siis tulevad tekivad kuulid kuskile teise ruumi otsa . [PARANDATUD!]
Vida 4: Kui kolli puutub tegelasega kokku , siis ta tekitab liiga palju verd [PARANDATUD!]
Viga 5 : punktid [PARANDATUD!]
Viga 6:Motion Blur [PARANDAMATTA!]
Viga 7 : Elude süsteem [PEAAEGU PARANDATUD!]
Kui leiate veel vigu siis öelge , :)

Kõik kes aitavad saavad creditsidesse !:D

Mäng:
Link ( Bugfix!)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 7.5.2009 14:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: fastexp
Palun aidake parandada mängu MrHell vigu

Viga 1: Mehe nägu ei ole korralikult hiire poole ja jamab .
Viga 2:kui tapad zombi ära , siis zombi laip liigub edasi .
Kui leiate veel vigu siis öelge , :)

Mäng:


Mängu ka annad w?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 7.5.2009 14:16 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: simmo
Tsitaat:
Tsitaat: fastexp
Palun aidake parandada mängu MrHell vigu

Viga 1: Mehe nägu ei ole korralikult hiire poole ja jamab .
Viga 2:kui tapad zombi ära , siis zombi laip liigub edasi .
Kui leiate veel vigu siis öelge , :)

Mäng:


Mängu ka annad w?

ma kohe laen üles

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 7.5.2009 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Peeter
Viga1: origin keskele

Viga2: ei tea.. anna kood


Viga 1:Ok

Viga 2:
Kood:

if elud=0
{
el=0
instance_change(o_zombi_surnud,false);
instance_create(x,y+0,o_veri);
global.punkte+=10
}

EDIT: Viga 2 parandatud!

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.5.2009 15:08 Tsiteeri


Viga 3:

* Kuulile pane step eventisse kood
if ((x < 0 || x > room_width) || (y < 0 || y > room_height)) instance_destroy();

Ja misiganes muu kood, kui create ja collisionid välja arvata kaota ära. See on jama.

Viga 4:

mehe createsse:
veri = 0;

collision zombiga:
if (veri = 0) {
instance_create(x-16+random(32),y-16+random(32),o_veri);
alarm[0] = 15; // mida suurem number, seda vähem verd. kui see number 30, tilgub verd iga 1 sekundi tagant.
veri = 1;
}

alarm0 event:
veri = 0;

Viga 5: Punktid on metsas

draw_text käsus, millega punkte joonistad, pane x ja y asemele view_xview ja view_yview
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 7.5.2009 17:01 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: InCreator
Viga 3:

* Kuulile pane step eventisse kood
if ((x < 0 || x > room_width) || (y < 0 || y > room_height)) instance_destroy();

Ja misiganes muu kood, kui create ja collisionid välja arvata kaota ära. See on jama.

Viga 4:

mehe createsse:
veri = 0;

collision zombiga:
if (veri = 0) {
instance_create(x-16+random(32),y-16+random(32),o_veri);
alarm[0] = 15; // mida suurem number, seda vähem verd. kui see number 30, tilgub verd iga 1 sekundi tagant.
veri = 1;
}

alarm0 event:
veri = 0;

Viga 5: Punktid on metsas

draw_text käsus, millega punkte joonistad, pane x ja y asemele view_xview ja view_yview

Tänan !

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Scandalize
Määramatuks ajaks


Liitunud: 13.3.2009
Postitusi: 91
[EEMAL]




postitati 11.5.2009 10:48 Tsiteeri


viga 7:
http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2605

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
HorsePower
Moderaator
Avatar

Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 965
[EEMAL]




postitati 29.5.2009 14:02 Tsiteeri


oukei. pole juba mitu aastat ühtegi mängu vist kommenteerinud, üritan jälle :$
need ei ole küll otsesed vead aga jäid silma lihtsalt.

- kuul vöiks liikuda kiiremini(et oleks vöimalik tulevikus rohkem actionit teha)
- muru, laiba pilt, veri on kole.
- rohkem animatsioone: jalgade liikumine, nende zombide? suremine, relvast vöiks kasvöi tuld välja lüüa, pihta saamisel verd lennata vms(nüüd märkasin, et isegi midagi vere sarnast tekib aga midagi huvitavamat vöiks olla... particle süsteemis vöi mis iganes nüüdsel ajal kasutusel on).
- zombid? vöiksid jääda mina-tegelasest pisut kaugemale, hetkel on tunne et nad vötavad mind kukile kui ma end ei liiguta.
- hetkel oleks relv nagu suunatud endale... käepide on ikka lähemas otsas.
- maitse küsimus aga armid? mölemal käel on ka nömedus.

Seidy http://djseidy.pri.ee/emp/EMPlogomini.gif

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm