[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Põrkumise nurk vms
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 19:47 Tsiteeri
Põrkumise nurk vms



Ehk siis sellist asja on pikk seletada siis ma panen pildi siia.

http://www.upload.ee/image/71637/xDUALxBALL.PNG

Keegi oskaks mingit abi või vihjeid pakkuda mida saaks kasutada?
Selline põrkumine oleks vaja siis sooritada...


[Muudetud: 4-5-2009 Rallitaja]


Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 20:16 Tsiteeri


move_bounce_solid(advanced);
//solid objektidele, advanced pane 0 või 1
move_bounce_all(advanced);
//igale objektidele, advanced pane 0 või 1

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 21:36 Tsiteeri


7 klassi matemaatika...

sa arvutad palli saabumise ja "padja" ristsirge vahelise nurga ning siis annad palli uueks nurgaks teisele poole ristsirget sama suure nurga. Kunagi katsetasin, t55tas ja ei olnud absoluutselt keeruline, seega anna minna, m6tle naguke ja korras. ;)

samas joonis sul v2ga vale selles suhtes...

[Muudetud: 4.5.2009 jnt]

GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 21:41 Tsiteeri


nii saab füüsiliselt korrektse põrkumise, mitte selle breakoudi põrkumise.
breakoudi põrkumise peaks saama, kui anda palli uueks suunaks palli keskpunkti ja reketi keskpunkti vaheline nurk.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jnt
Veebiguru
Avatar

Liitunud: 3.2.2005
Postitusi: 731
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 21:47 Tsiteeri


jorss, kui nii, siis pilti joonistades oleks v6inud autor joonistada padjaks ovaali/ringi... siis oleks kohe selge, et arvutada tuleb ovaali keskpunkti kasutades. :P
GigAHerZ Web - http://jnt.pri.ee/
Banner Exchange - http://be.jnt.pri.ee/
Mission Possible - http://web.zone.ee/mispos/
Black Nova Traders - http://bnt.jnt.pri.ee/
Aktsioon I: jnt
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 21:47 Tsiteeri


Oleneb mis nurk on palli ja pinna vahel?
Paberil skitseerides peaks äkki olema nii, et palli ärapõrke kraad on seoses nurgaga, millise nurga all ta suundus pinnale.

Et selle vahepealse nurga saaksid nii (a, b ,c) kui pinna ja palli vahelise nurgad (kaks tükki) liidad kokku ja siis lahutad summa 180-st. Siis tead kui suure nurga all pall põrkub.
Nii et kui esimesel joonisel (roheline) läheb pall 45 kraadise nurga all pinnale siis saadud kõrvunurkade summa oleks 45+45 = 90. Ja 180-90 = 90, mistõttu põrkuv nurk ongi 90 kraadi. :P

Ma ei tea kui võrd hästi mu teooria paika veab kuid nii peaks see töötama igal juhul, olenemata pinna keskpunktist. Vb prgremisel tuleb veits komplikatsioone ette (määramaks x,y asukohtadega pinna nurk pallile vms)

[Muudetud: 4-5-2009 Crypton]

Lisatud pilt:
ciews:
untitled.PNG
(1.34kb)

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 00:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: jnt
jorss, kui nii, siis pilti joonistades oleks v6inud autor joonistada padjaks ovaali/ringi... siis oleks kohe selge, et arvutada tuleb ovaali keskpunkti kasutades. :P

äkki autor ei taiband, et neid nurki saab leida ovaali geomeetriat kasutades ja seetõttu tegigi selle teema?
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 06:30 Tsiteeri


No siis on ju nii et põrkumise hetkel:
direction=point_direction(x,y,other.x,other.y)+180;
kindlasti vaata et palli ja selle teise objecti X Y origin oleksid keskel.

[Muudetud: 5.5.2009 valter]

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 09:49 Tsiteeri


Vot nii

Lisatud fail: dong.gmk (25.24kb)
173 korda tõmmatud
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Caupo
Caupo
Avatar

Liitunud: 19.7.2007
Postitusi: 1544
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 16:30 Tsiteeri


Danke Sher's

Peeter - Blood Money --- Delayed during tragic technical issues!
Kaklusmäng II: RallitajaStrateegia II: Peeter ja rallitajaRPG II: RallitajaJõulu 2008 I: Rallitaja8bit II: võistlus kestabAktsioon II (2009): Rallitaja
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm