[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Nig n Nig v2 DOWNLOAD!
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 2.5.2009 15:08 Tsiteeri
Nig n Nig v2 DOWNLOAD!



Nig n Nig v 2
(dl) Download


Kui menüüs ei viitsi kaua jageleda, siis spämmi enterit nii palju, kui mängu läheb ;)


Mängimine on lihtne, selleks on ainult KAKS nuppu + nooled
Player1 nupud:
HIT1 - insert
HIT2 - home
nooled - liiguvad, nool alla blokib.

Player2 nupud:
HIT1 - 1
HIT2 - 2
WASD - liiguvad, S blokib.

PS! See mäng ei vaja ühegi nupu sees hoidmist. Näiteks kui juba vajutad korra noolt vasakule, siis liigub iseenesest, pole vaja klaviatuuri puutudagi. jne :)



HIT1 on siis nõrk löök, seda võib lahmida palju tahad.
HIT2 on combo end nupp.

Combod:
hit1+hit1+hit2 (2x Hit1 ja 1x Hit2)
hit1+hit1+hit1+hit2 (3x Hit1 ja 1x Hit2)

Õhus olles:
hit1 jalaga löök
hit2 õhust hooga vastu maad

finisherid(kui tekib sinine kuma)
hit2 - finisher1
hit2+alla - finisher2

Jooksmine
Joosta saab, kui 2x noolt vasakule/paremale vajutada.
hit1 - lööb jooksu pealt
Lihtne :)



Hetkel on ainult siis 1 level, aga vähemalt see on valmis! Leveli lõpus on boss ja puha.


Menüüs saab valida veel enda playeri värvi, raskusastet jm..


http://i43.tinypic.com/2lvkysz.png
=D=D=D

Beat 'em up mäng, mida meisterdame siin koos venna dm11-ga.

Tegevus leiab aset must-valges maailmas, kus 2 kangekaelset venda Nig ja Nig astuvad kurja maailma vastu üles. Selles maailmas on üks lihtne reegel - vägivald on lahendus kõigele.

edit:
http://i39.tinypic.com/2whe2i1.png
http://i40.tinypic.com/muk2zr.png
http://i39.tinypic.com/2vkne4h.png
http://i39.tinypic.com/whmtkh.png


[Muudetud: 2-5-2009 =FURY=]
[Muudetud: 2-5-2009 =FURY=]
[Muudetud: 3-5-2009 =FURY=]


Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 2.5.2009 19:22 Tsiteeri


miks sa teema teed kui pilte isegi pole? tee teema siis kui midagi näidata on, teiste ajaraiskamine ju - mis ma nüüd olen nii elevil, et te seda mängu teete w?
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 2.5.2009 22:36 Tsiteeri


Ära tule õpetama ja ole rahulik. Kõik omal ajal.

Ning jah, sa oled väga elevil.

[Muudetud: 2-5-2009 =FURY=]


Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 2.5.2009 22:54 Tsiteeri


minuarust tundub pilt kuidagi igav, kaks jukut ja hall taust ja must maapind, pole kuidagi mängima kutsuv.
ja see et tegevus toimub must valges maailmas, veri on ikkagi punane?
Põhimõtteliselt nõustun pilvemehega, milleks teha nii suurt janti asjast mida õieti olemas polegi, ma saan aru et sul on suur elevus seda mängu kõigile näidata et sa tegeled sellega, aga rahu, iga asi omal ajal.

[Muudetud: 2.5.2009 Kazpar]
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 2.5.2009 23:03 Tsiteeri


Esimene on pilt Player vs Player combatist, teine Story modest.
Graafika on võimalikult lihtne ja samas püüame luua elavat maailma, kus taust jms liigub. Veel seda pole.
Jah, veri on ikka punane.

Mille jaoks see alafoorum on siis? Arvasin, et siia võib poolikuid asju panna, enne kui valmis mängude alla lähevad.
Kui ei meeldi, siis ei meeldi. Mina ei pea enda kohustuseks teistele asju peale suruda.

[Muudetud: 2-5-2009 =FURY=]


InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 3.5.2009 06:01 Tsiteeri


Tegelt tundus see esimese katsetamise peale vägagi kobe. Selline vana kooli feeling, redelid ja tasemed. Ja xiao-xiao videode stiilis kung fu möll.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 3.5.2009 09:37 Tsiteeri


Sellest võib hea mäng tulla. Seinad on igavad üleni mustadena. Võiks kuidagi halliga kombineeritud olla vms.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 3.5.2009 12:41 Tsiteeri


Lisasin veel 2 pilti special attackidest.

Herra_Huu
Level 7


Liitunud: 22.1.2008
Postitusi: 335
[EEMAL]




postitati 3.5.2009 18:00 Tsiteeri


Pildid lausa kutsuvad mängima, selline lahe, karikatuuristiilis graafika tundub.
Tsitaat:
Tsitaat: icedude
Ainuke asi mis kuidagi ei saa action olla on puzzle/action.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 3.5.2009 20:04 Tsiteeri


Damage numbrite asja veel vaatab, aga demot ei jagaks veel.

jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 17:43 Tsiteeri


kui need mustad kontuurid oleks natukene paremini joonistatud, võiks see segapudru graafika isegi töödata.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 4.5.2009 22:01 Tsiteeri


Kahel mängijal on eri värvi numbrid. Me ei tantsi teiste pilli järgi, teeme nii, kuidas ise heaks arvame.

Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 13:12 Tsiteeri


Miks te siis üldse mänge teete teistele ? või teetegi endale selle mängu?
või üleüldse tegitegi selle teema.. mis eesmärgil ? st. kui teised annavad nõuandeid
ja te nagunii ei tee ( kõlas nagu põhimõtte pärast ) nagu teised nõu annavad..
ma ei mõista lihtsalt :D. loomulikult tehke nii nagu ise heaks arvate, aga teiste nõuandeid tasub ka kuulata

http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 13:28 Tsiteeri


Pole öelnud, et ei kuula teiste nõuandeid, ikka kuulab.

.. Selles mõttes et mängule ei saa nõuandeid anda ainult piltide järgi. Näiteks numbrid on liiga värvilised - aga need numbrid on ju nii hetkeks, et need ei sega eriti, need on erinevat värvi selleks, et eristada, kes lõi hiti.

.. Teema, mis eesmärgil? Mäng, mis eesmärgil? Rahvale ikka.

Natuke halb näide, aga kui nt ID teeb traileri või asja Quake 5-st näiteks, siis ega ID-d ka ei huvita rahva arvamus - nad ei muuda nagunii, mis nad ütlevad, neil kindel struktuur, mille järgi nad teevad - aga vahe on selles, et neid ei huvita rahva arvamus, kuid meid huvitab, mind kindlasti vähemalt. vot
[Muudetud: 5.5.2009 valter]

[Muudetud: 5.5.2009 valter]

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Brus
Level 11
Avatar

Liitunud: 24.7.2006
Postitusi: 866
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 13:32 Tsiteeri


ära võta neid quake asju teemale:D nad teevad raha pärast, te teete rahvale seda lõbuks. ja õigus, piltide järgi ei oska tõesti midagi öelda
http://img152.imageshack.us/img152/9484/joulumanguke1wq4.png
Maze II: Brus
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 5.5.2009 15:22 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Brus
Miks te siis üldse mänge teete teistele ? või teetegi endale selle mängu?
või üleüldse tegitegi selle teema.. mis eesmärgil ? st. kui teised annavad nõuandeid
ja te nagunii ei tee ( kõlas nagu põhimõtte pärast ) nagu teised nõu annavad..
ma ei mõista lihtsalt :D. loomulikult tehke nii nagu ise heaks arvate, aga teiste nõuandeid tasub ka kuulata

tahtsin seda sama tegelikult öelda
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 6.5.2009 14:44 Tsiteeri


need numbrid - näitab palju keegi sisse lõi.
http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 6.6.2009 21:08 Tsiteeri


Asendasin vanad pildid uutega.

icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 6.6.2009 21:29 Tsiteeri


Demo ka millalgi välja tuleb või siis kui asi täitsa valmis? Nt PvP sneak peak või midagi. Asi näeb maitsev välja igal juhul.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 6.6.2009 23:13 Tsiteeri


Eks näis, arutame seda asja veel omavahel.

valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 23.7.2009 21:45 Tsiteeri


Teema alguses DL ja veel kasulikku infot..


Et siis proovige ja avaldage muljet :)

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 23.7.2009 23:01 Tsiteeri


;) oli piisavalt huvitav, et lõpuboss ära tampida:D. Ja tuleb välja, et siis saab isegi skille upgradida.
Enivei, natuke mängust.
1) Okey, esimene asi mis silma jäi olid vere effektid ja karakteri näidik jättis ka sügava mulje. Väga 5.
2) Vastaste sprite seheet võiks olla natuke parem. Ehk, kust tulevad mustad pantrid? Või õigemini miks on vastasteks mustad pantrid, ja kuidagi kahtlane tundus kui 50 püssiline vastaste käng hakkas salvesi tühjendama...ja siis mul tuli meelde... oota see pole ju matrix(h), ja ma hakkasin nutma. (A)
3) Peakarakterid tundusid päris okey, ehk midagi häirivat silma ei hakanud. Aga selle sinise pea vahetaks ma küll valge pea vastu. Ma vaatasin, et üks vastate tüüp oli sarane ja selle teeks siis ümber, et segi ei läheks.
4)Ja kohe päris kindlasti kaotaks ära collisioni mängiate ja vastase vahel. Sest see käis ikka jubedalt pinda. Eriti kui vastaseid on niipalju, ja nendest pikkadest tegelastest üle ei saa hüpata. Korra surusid vastased mu seina kinni ja siis oli see augu koht kust ka tükk aega minema ei saanud sest mängia ei saa vastaseid õhus lükata ehk collision õhus tähendab mängia kukub sinna tagasi kust ta hüppas ja vastaseid voolas peale nagu muda.
5)Ja suht pinda käis ka see, et mängia ise automaatselt liigub kui oled korra noolt vajutanud. Parem on ikka kui noolt peal hoiad. Ühe redeli peale oli väga raske seepärast hüpata.
6) 1Levelil ennem bossi tekib mingi kitsik kust peale mõneajalist kung fud ikka kuidagi läbi sai. See koht mis asub bossi ruumi peal täpselt.
7)Mis puutub BOSS-i siis natuke imelik tundus see, et pole vahet kus sa oled, alati kui boss vastu maad lööb saad sa ikka pihta. Hea on see, et elusid on lõpmatuseni, isegi siis kui südamed otsa saavad. Seal surin oma 3 korda ennem, kui boss sai rajalt maha võetud.
8) Ja platformerite puhul, väga oluline, taustamuusika. See on must have ja midagi huvitavat siis. Paljusi selliseid mänge mitu korda lahti võetud just hea back soundi pärast.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 23.7.2009 23:36 Tsiteeri


"Vastaste sprite seheet võiks olla natuke parem. Ehk, kust tulevad mustad pantrid? Või õigemini miks on vastasteks mustad pantrid, ja kuidagi kahtlane tundus kui 50 püssiline vastaste käng hakkas salvesi tühjendama...ja siis mul tuli meelde... oota see pole ju matrix(h), ja ma hakkasin nutma. "
mustad pantrid, no mängul ei ole hetkel ei mingit storyt ega midagi :D Ma arvan et ei tule ka midagi erilist. .. No kust tulevad mustad pantrid? Aga kus kurat need teised tüübid siis kõik tulid? :D Küsimusi palju.

"Peakarakterid tundusid päris okey, ehk midagi häirivat silma ei hakanud. Aga selle sinise pea vahetaks ma küll valge pea vastu. Ma vaatasin, et üks vastate tüüp oli sarane ja selle teeks siis ümber, et segi ei läheks. "
Karakteri pea värvi saab ise valida optionsist.

"Ja kohe päris kindlasti kaotaks ära collisioni mängiate ja vastase vahel. Sest see käis ikka jubedalt pinda. Eriti kui vastaseid on niipalju, ja nendest pikkadest tegelastest üle ei saa hüpata. Korra surusid vastased mu seina kinni ja siis oli see augu koht kust ka tükk aega minema ei saanud sest mängia ei saa vastaseid õhus lükata ehk collision õhus tähendab mängia kukub sinna tagasi kust ta hüppas ja vastaseid voolas peale nagu muda."

Mõte ongi selles et sa tapaksid kõigepealt kõik vastased ära, mitte ei põgeneks nende eest ära.

"Ja suht pinda käis ka see, et mängia ise automaatselt liigub kui oled korra noolt vajutanud. Parem on ikka kui noolt peal hoiad. Ühe redeli peale oli väga raske seepärast hüpata."
See on harjumise asi. Clonk Planetit oled mänginud? Seal on täpselt sama moodi - mitte kuskil ei pea mingit nuppu sees hoidma. Ja see on sellepärast, et ei oleks nuppude sõtkumist mitmekesi mängimisel.

"1Levelil ennem bossi tekib mingi kitsik kust peale mõneajalist kung fud ikka kuidagi läbi sai. See koht mis asub bossi ruumi peal täpselt."
:D et ikka vaeva peaks ka nägema. Põhimõtteliselt lähed sinna täitsa vastu, siis hüppad ja hit2.

"Mis puutub BOSS-i siis natuke imelik tundus see, et pole vahet kus sa oled, alati kui boss vastu maad lööb saad sa ikka pihta. Hea on see, et elusid on lõpmatuseni, isegi siis kui südamed otsa saavad. Seal surin oma 3 korda ennem, kui boss sai rajalt maha võetud."
Sa pead hüppama õhku, enne kui ta rusikad vastu maad lööb

"Ja platformerite puhul, väga oluline, taustamuusika. See on must have ja midagi huvitavat siis. Paljusi selliseid mänge mitu korda lahti võetud just hea back soundi pärast. "
Küll midagi ikka leiab :)

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
icedude
Mr. tl;dr
Avatar

Liitunud: 15.12.2008
Postitusi: 456
[EEMAL]




postitati 24.7.2009 08:27 Tsiteeri


Okey. Mis puutub vastaste tapmisesse, siis ma tapsin kõik nii ära, et sain korra põgenema, ja kui tagasi läksin olid kõik vastased kadunud:D. Jah, neid liikumise põhjendusi arvasin ka iseenesest ette. See süsteem päris okey, aga hüppamine...hüppamine sobib ainult maa slämmi jaoks. Ja kui sa ei hüppa siis suruvad vastased su vastu seina:D, või kui satud mingi halva kohapeale kust enam minema selle tagajärjel ei saa. Nt kui mapis on selline auk tehtud. Siis sa sured päris kindlasti seal ära. Ja kõige toredam on siis see, et sa tekid uuesti seal täpselt vastaste ninaette:D ja sama asi kordub ja kordub. Selline väga abitu tunne tuli peale,kui just õudusmänguga tegu pole? Ja sellel hetkel, kui boss vastu maad lõi siis iga kord ma automaatselt juba hüppasin ja ikka imes elusi.
Ja tahtsin ka küsida mille alusel sa sellised nupud valisid? Kui sa juhuslikult läppari raffa jaox oma rassismi ei väljenda siis
1PL-(1 ja Q)(a,w,d,s)
2PL-(. ja -)(Nooled)
oleks okey.
Emo1: icedude, valter8bit III: võistlus kestab<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 24.7.2009 10:12 Tsiteeri


___________________________________________
ERROR in
action number 1
of Step Event
for object menuu:

Trying to draw non-existing background.


Muidu mäng oli lahe, aga kahjuks ma ei saanud mingit moodi ühest redelist üles ja see ilma nuppude vajutamiseta liikumine ka natuke häirib.

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm