[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
 Lehekülgi:  1  2
Graafika kokkusobivus.
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 16:03 Tsiteeri
Graafika kokkusobivus.



Keegi oskaks öelda või parandada miks ei lähe majad muruga kokku? Eriti ei lähe marketi all olev maapind kokku muruga? miks.

Lisatud pilt:
ciews:
savu.PNG
(71.72kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
simmo
Level 10
Avatar

Liitunud: 6.1.2006
Postitusi: 720
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 16:59 Tsiteeri


Muru tundub kuidagi heledavõitu ja liiga ühtlane.

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 17:13 Tsiteeri


esiteks on ta liiga hele võrreldes muruga.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 18:00 Tsiteeri


Tänan soovituste eest, nikerdasin veits ja sain midagi siukest.
Midagi on ikka valesti, võibolla see maja liiv on liiga hele ikka?



[Muudetud: 23.4.2009 Kazpar]

[Muudetud: 23.4.2009 Kazpar]

Lisatud pilt:
ciews:
savu.PNG
(54.92kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 19:16 Tsiteeri


liiv on ok, muru on natuke liiga ühte tooni.
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 19:35 Tsiteeri


Kas oskaksid palun joonistada, milline oleks ilusam?:)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 20:26 Tsiteeri


Tänan, siuke tuli:
olete rahul või midagi on veel nihu?;)

Lisatud pilt:
ciews:
muditilli.PNG
(58.01kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 23.4.2009 20:31 Tsiteeri


liiva on natukene liiga palju. Oled mu mängust eeskuju leidnud :)? See oelks muidugi väga hea
http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 24.4.2009 15:25 Tsiteeri


tänan abi eest Pilvemees ja teised:) Mängu esimesi märke saate kohe näha, aga mis puutub eeskujusse, siis idee on minu mõeldud, aga tänan pilvemees, kui su mängu pelasin, sain inspiratsiooni enda mängu kallal edasi nokitseda, tänan:)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Pilvemees
Moderator
Avatar

Liitunud: 28.7.2007
Postitusi: 791
[EEMAL]




postitati 24.4.2009 15:43 Tsiteeri


Tahaks mängida küll :)

[Muudetud: 24.4.2009 Pilvemees]

http://mangulooja.dragon.ee/lahinguatid/lahinguatid.gifhttp://mangulooja.dragon.ee/lembitu/lembitu_sig.pnghttp://mangulooja.dragon.ee/sigs/kindlus_sig.jpghttp://mangulooja.dragon.ee/keskaeg/sig.png
Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 24.4.2009 18:39 Tsiteeri


Tore kui on huviline:) aga hetkel pole seal küll midagi mängitavat mida teha:D
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 25.4.2009 11:57 Tsiteeri


:D Tänan Batoonike, teen kõik et mäng oleks ilus:)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




postitati 29.5.2009 11:39 Tsiteeri


Must värv on ka kole ja silmatorkav. Tuuleveski veskid tunduvad kõverad =/

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 14.6.2009 20:55 Tsiteeri


Eemaldan musta siis ja teen veskid sirgeks.
Vahepeal aga arendasin mängu ning sattusin masendusse, ja muutsin graafika heledamaks, öelge kas on sobivam, ja mida annaks muuta:)
Klikka peale ja vaata suurelt kindlasti.

Lisatud pilt:
ciews:
uusgraafika.PNG
(103.8kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 14.6.2009 21:26 Tsiteeri


Kõik näeb ilus välja aga see suur, town hall vist on veidi imeliku vaatega.
Natuke liiga kõrvaltvaates minu arvates, aga see võib ka minu enda viga olla ,et ma nii sirgete joontega harjunud vms.
Majade korstnad paistavad nagu metallist tehtud ja on liiga silmapaistvad/läikivad, soovitan muuta nad halliks ja ühe/kahevärviliseks.

BTW: Mis puude ümber tumedam on?
Varjud?Fog of War?Närtsinud muru?

Loodan ,et oli konstruktiivne ja aitas.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 14.6.2009 21:30 Tsiteeri


tänan. puude ümber on jah, varjud, lehed, tumedam on seal jne...
korstnaid parandan ära,

Lisatud pilt:
ciews:
uusgraafika6.PNG
(95.72kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
valter
1


Liitunud: 19.1.2005
Postitusi: 1553
[EEMAL]




postitati 14.6.2009 22:11 Tsiteeri


päris kena.
aga siiski:

valgustus on townhallil mööda ja piirjooned ei tohiks olla heledamad kui asi ise (katus)

need tumedamad kohad metsa all, need on liiga ümmargused. Kuju võiks olla suvaline.

http://www.dmgamez.pri.ee/GRONGO1/uss_walk.gif
Ralli I: dm11Veresaun III: dm11<br>Emo1: icedude, valter8bit I: võistlus kestabAktsioon III (2009): -<br>Aasta mäng 2009: Pilvemees, valter<br>Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
MC-PePe
Level 3
Avatar

Liitunud: 30.10.2005
Postitusi: 92
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 05:17 Tsiteeri


Kas aknad ei ole meelega sinised või mingit muud värvi peale pruuni?

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 13:01 Tsiteeri


Tegin sellepärast siuksed roosakas-pruunid et mäng toimub 13 sajand ning muistsed eestlased akenteks ei kasutanud klaasi vaid seapõit või mis se oligi, ning selle värvus peaks midagi sellist olema.
Sinisega ma proovisin muideks, kuid need nägid välja nagu modernsed maamajad millel klaasaknad, ning ei sobinud.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 15.6.2009 14:19 Tsiteeri


Jah, ja kust tuleb see, et aken peaks sinine olema? Peegeldab taevast? Iso nurga alt peaks maapinda üldse peegeldama ju?

Mitu sinist akent on antud majal?
http://www.ziggy.com.au/house%20aerial.jpg
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 16.6.2009 09:27 Tsiteeri


Nojah, klaas peegeldab maad, või taevast kui on altvaates, aga seapõis vist ei peegeldagi midagi. Sinised aknad näeva suht naljakad välja ikkagi siukse aja mängus.
aga ma arvan et aken on sinine on sellest tulnud, et aknast välja vaadates tundub aken sinine, sest taevas on akna taga. Näiteks see pilt:
http://www.artistic-license-inc.com/b2b/pics/Vertically_Movable_Window.jpg
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 25.6.2009 22:02 Tsiteeri


tegin hudi värki särki veits, nuppe veel vähe ja plaju palju tühja maad. Hud veits kole, ühtlane värv, ei tea kuidas/millist effekti juurde lasta.

Lisatud pilt:
ciews:
olukord2.PNG
(167.79kb)
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
normann
Level 15
Avatar

Liitunud: 28.4.2006
Postitusi: 1528
[EEMAL]




postitati 25.6.2009 23:20 Tsiteeri


Kui tahad saada see hud pilt mulle U2U peale ja ma proovin muuta veidi realistlikumaks.

Miks on väikeste kivide juures ka see tume ala?Mehike näeks ju neist üle, võrdle mehikese pikkust kivi pikkusega ja näed et kivi on u. 1/3 mehe pikkusest.
Lilled võiksid olla lihtsalt väiksed rohelised pulgad mille otsas üks sinine täpp, praegu nad ju kolmveerand meest, oleks nad siis vähemalt päevalilled(päevalilled on u. inimese pikkused).
Lipud on üksteise taga reas eks, ilusad paistavad ,kas on animeeritud ka muidu?

Üldpilt näeb täitsa OK välja, Jõudu tööle!
Loodan ,et oli konstruktiivne ja sa kuidagi ei solvu millegi peale mis ma ütlesin.

http://media.kickstatic.com/kickapps/images/40602/photos/PHOTO_7961920_40602_4826691_ap.jpg

Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 25.6.2009 23:38 Tsiteeri


ah lilled on haige fail, unustasin nad sisse kogematta. Okei, teeme siis u2u
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 26.6.2009 16:11 Tsiteeri


* Mis sakib, on helekollased õled maja varjupoolel. Miks sa nad heledamaks tegid? Kus loogika? peaks olema sama tooni mis ülejäänud katus sellel küljel.

* Mis veel sakib, on helekollane "äärejoon" peamaja katusel. Jälle, varjuküljel mitte-varju hele kollane?
Jumala lampi nagu. Lisaks, peamaja varjuküljel pole sein tumedam nagu teistel majadel.

* Kivid on suht lambist tehtud, vaatan. Varjukülge nagu polekski, osadel on vasak äär tume, osadel parem...
Vaata attachmenti. Kive on imelihtne teha ja su täpiline ditherdamine ei sobi üldse kividega. Dither on sujuva ülemineku jaoks, kui ei saa (256- ja vähema värvi ajastu) või ei taha kasutada soft brushi/gradiente. Aga mitte sellise asjaga nagu on kivi! Dithering ei ole "äge tehnika" vaid lihtsalt kindel meetod kindla asja varjutamise jaoks. Sina aga kasutad seda suvaliselt kõikjal, mõtlemata, mis tegelikult realistlikum on.

Niisiis, pigem teha kive lapikult ja võimalikult palju lamedaid külgi.

* Ka lippude peale see jant absoluutselt ei sobi.

* Puude jaoks tundub, et valgust ja varju nagu polekski olemas. Tegelt peaks samamoodi, tüve vasak ja lehtede vasak pool olema varjus ja tumedam

* Puud võiksid kontrastsemat tooni olla. Praegu näeb liiga palju välja nagu dm11 kunagine RTS (milles see oli VIGA)

* Kindlasti tee puudele varjud. Majadele ja unititele oleks ka kena, kui teeksid. Enam ei ole aasta 2000 et natuke alphat Game Makeris kõigi pentium 200-d umbe ajaks. Ja vari langegu siis parem-alla, et oleks realistlikum. View'st väljas võid muidugi varjud disableda. Kui ei oska, küsi. Aitan. increator live.com
Need ümmargused pallid ei ole varjud. Ja veel: Need ümmargused pallid ei ole isomeetrilised.

* võiksid kasutada tilesid ja kogu küla alla natuke pruunikamat muru panna. Praegu näeb välja nagu roheline, puutumatu vaip.

Kivi on muidu odav teha: teed keskmise halliga suht kandilise kolaka, siis võtad tiba heledama ja mitte väga hoolikalt katad ühe külje ja värvid seest ära. Äärtest võib tumedaid kriipse jääda, ongi realistlikum. Siis veel heledamaga selle seest, jne jne.
Tumedaga varjuküljel samamoodi. Kui selliseid 5-6 erinevat pisemalt teha ja kokku kuhjata, saadki suht normi kivimurru.
Kuna sina teed isomeetriliselt, kindlasti olgu kõige heledam külg kivi PEALMINE osa, seejärel päikesekülg, ja hoopis tume siis varjukülg. Minu kivi on rohkem kõrvaltvaates selles mõttes - pealmist osa polegi näha

Lisatud pilt:
ciews:
kiwi1.png
(653b)
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
 Lehekülgi:  1  2

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm