[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Online mängu ruumide vahetamine
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 11:03 Tsiteeri
Online mängu ruumide vahetamine



Mul on kasutaja online mängus sisse logitud ma tahan ennast teleportida teise ruumi aga ta tahab uuesti sisse logimist . :s
Palun Aidake ! (ma kasutan -onl1n3- chat enginet !)




Ette tänades fastexp

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Scandalize
Määramatuks ajaks


Liitunud: 13.3.2009
Postitusi: 91
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 13:19 Tsiteeri


Hmm... Täna nägin su mängu pilte ja see tundub lahe mäng kuid aidata ei oska.

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 13:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Scandalize
Hmm... Täna nägin su mängu pilte ja see tundub lahe mäng kuid aidata ei oska.

okei , :D

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Scandalize
Määramatuks ajaks


Liitunud: 13.3.2009
Postitusi: 91
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 13:31 Tsiteeri


Muidu mul on tunne et midagi ma oskan kas teed ikoonide või koodidega mängu

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 13:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Scandalize
Muidu mul on tunne et midagi ma oskan kas teed ikoonide või koodidega mängu

rohkem teen kooditega aga ikoonidega võid kah ma saan need ju kooditeks kirjutada , ;)

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 19:38 Tsiteeri


Aitab keegi siis ?? :doh:

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 20:02 Tsiteeri


Comeon, ise ikka online mootorit valmis ei tee.
Ja isegi Cyrus räägib, et see kõige parem.

_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 20:20 Tsiteeri


No ma lihtsalt ei usu.
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Cyrus
Level 3


Liitunud: 20.10.2007
Postitusi: 62
[EEMAL]




postitati 19.4.2009 20:30 Tsiteeri


Peeteri argument on 100% tõsi, tee ise ja õpid ka selle käigus aga muidu algaja jaoks on Online Engine suht hea, kuna seal on kõik suht simple aga, et seda täiustada, näiteks ruumide vahetus siis läheb natuke keerulisemaks. Kui ikka midagi korraliku tahad teha siis ikka alustad täiesti nullist ja teed oma süsteemid sinna millest aru saad. Aga online engine kohta, et vist oli nii et, alles nn. Play Roomis luuakse yhendus, ehk siis mingi connection objs on create eventis see socket connection teema. Sa v6id proovida nii teha, et teed mingi preconnection ruumi kus siis sisestatakse sisselogimis info ja luuakse osaline connection obj ja receive osa ja socket info salvestatakse globaalse muutujana. Ja kui seal preconnection ruumis server saadab tagasi info et audentimine õnnestus siis suunatakse mängu ruumi kus connection obj enam ei loo uut ühendust vaid saab ühendus objekti info globaalsest muutujast. Game Makeris endas pole sihukesi objekte peale instancede aga teistes OOP keeltes on igasugused erinevad objektid erinevate tegevuste jaoks, praegusel juhul rääkisin ma ühendusobjekti edastamisest ühest ruumist teise, kuna GM enda runneris on kindlasti erinevaid objekte käsitsetud. Ja nagu ma ikka soovitan, ärge ehitage serverit GMis, see failib haledalt, server ei pea olema graafiline seega pole teil üldse game makerit vaja kasutada selleks võtke näiteks Java või C#, need on suhteliselt kasutajasõbralikud ja tutorialeid leiab alati. Java tutorial socketite kohta: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/networking/sockets/index.html C# tutorial: http://www.dotnetspider.com/resources/2829-A-multi-readed-server-C-which-finds-prime-num.aspx .Ei oska ühtegi teist keelt peale GMLi? http://see.stanford.edu/SEE/Courses.aspx vaadake sealt Programming Methodology kuruse loengud läbi ja päris tõenäoliselt on teil pärast seda Java käpas, või vähemalt on mingi ettekujutus objekt orienteeritud progremisest.

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
fastexp
x )


Liitunud: 16.9.2008
Postitusi: 297
[EEMAL]




postitati 20.4.2009 05:25 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat: Cyrus
Peeteri argument on 100% tõsi, tee ise ja õpid ka selle käigus aga muidu algaja jaoks on Online Engine suht hea, kuna seal on kõik suht simple aga, et seda täiustada, näiteks ruumide vahetus siis läheb natuke keerulisemaks. Kui ikka midagi korraliku tahad teha siis ikka alustad täiesti nullist ja teed oma süsteemid sinna millest aru saad. Aga online engine kohta, et vist oli nii et, alles nn. Play Roomis luuakse yhendus, ehk siis mingi connection objs on create eventis see socket connection teema. Sa v6id proovida nii teha, et teed mingi preconnection ruumi kus siis sisestatakse sisselogimis info ja luuakse osaline connection obj ja receive osa ja socket info salvestatakse globaalse muutujana. Ja kui seal preconnection ruumis server saadab tagasi info et audentimine õnnestus siis suunatakse mängu ruumi kus connection obj enam ei loo uut ühendust vaid saab ühendus objekti info globaalsest muutujast. Game Makeris endas pole sihukesi objekte peale instancede aga teistes OOP keeltes on igasugused erinevad objektid erinevate tegevuste jaoks, praegusel juhul rääkisin ma ühendusobjekti edastamisest ühest ruumist teise, kuna GM enda runneris on kindlasti erinevaid objekte käsitsetud. Ja nagu ma ikka soovitan, ärge ehitage serverit GMis, see failib haledalt, server ei pea olema graafiline seega pole teil üldse game makerit vaja kasutada selleks võtke näiteks Java või C#, need on suhteliselt kasutajasõbralikud ja tutorialeid leiab alati. Java tutorial socketite kohta: http://java.sun.com/docs/books/tutorial/networking/sockets/index.html C# tutorial: http://www.dotnetspider.com/resources/2829-A-multi-readed-server-C-which-finds-prime-num.aspx .Ei oska ühtegi teist keelt peale GMLi? http://see.stanford.edu/SEE/Courses.aspx vaadake sealt Programming Methodology kuruse loengud läbi ja päris tõenäoliselt on teil pärast seda Java käpas, või vähemalt on mingi ettekujutus objekt orienteeritud progremisest.

No , ma proovin siis serverit Javas teha ...

Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jyri1234
Level 9
Avatar

Liitunud: 16.1.2008
Postitusi: 542
[EEMAL]




postitati 20.4.2009 20:55 Tsiteeri


No ja aga päris palju läheb aega, et nullist näiteks javat õppida ja server teha.
_________________________________
Eestikeelsed tasuta PHP õpetused - php.ee
PHP Manuaal - php.net
Jõulu 2008 III: Jyri1234<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Hyena
Level 6
Avatar

Liitunud: 5.11.2007
Postitusi: 281
[EEMAL]




postitati 20.4.2009 22:07 Tsiteeri


RakNet on päris hea võrgu library. Ta on mõeldud just arvutimängudele ning on multi platform. Põhi jõudlus peitub UDP ühenduses, ent suudab ka TCP/IP ühendusi üleval hoida. Multi platform on lisaks ka DyConnect - seda kasutab näiteks muda klient (AMC), mida arendan. RakNetist sain teada C++'i ühes praktikumis :P, kus pidime kodutööna numbrite ära arvamise mängu tegema, kus klient ühendub serveriga ja hakkab numbreid pakkuma, algeline võrgusuhtlus oli imelihtsasti teostatav.

RakNet:
http://www.jenkinssoftware.com/

DyConnect:
http://dyconnect.sourceforge.net/

Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm