[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Draw + view
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 17:55 Tsiteeri
Draw + view



Küsimus siis selles, et kas Gamemaker oskab view'ist välja jäävaid pilte mittejoonistada.
Ehk kui mul on üks objekt, mis joonistab tuhandeid pilte, siis kas ma saan kiirusevõitu kui kontrollin enne iga pildi joonistamist kas antud pilt asub view'i sees?
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 18:02 Tsiteeri


http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2027

http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=2026

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 6.4.2009 19:57 Tsiteeri


näh näh näh,
niipalju ma ikka progreda oskan, et ise suvalisi koodijuppe genereerida. Pealegi view'e ma antudhetkel üldse ei tarvia, vaid kasutan ühte ekraanisuurust ruumi. Pigem oli küsimus hoopis selles, et kas gamemaker oskab vaatest väljas olevaid objekte mittejoonistada!
Ise küsisin... ...ise vastan.

Tegin katse: ühes universumis on ikka selline sümboolne arv nagu näiteks 1000 planeeti :), seega 10'ne pildiga pole siin midagi teha.

1 planeet = 3 pilti (300*300px)

Katse tulemus:
10 planeeti -> FPS ~350
1000 planeeti -> FPS ~10

Järeldus: GM on juust ja kui talle öelda, et joonista pilt, siis ta selle ka joonistab, isegi kui see asub sadade valgusaastate kaugusel vaateväljast.

Lahendus: Lisasin jupi koodi, mis kontrollib, kas planeet on vaateväljas.

Tulemus: 1000 planeeti -> FPS ~80

Järeldus: GM on ikka väga juust kuna selleks, et ainuüksi ühte 1000 elemendilist massiivi if'iga läbi käia raiskab ta veel 270 FPS'i. Ühesõnaga ma kaalun massiivi x'i suhtes ära järjestamist, äkki aitab!

mott.


[Muudetud: 6.4.2009 Perfoon]

[Muudetud: 6.4.2009 Perfoon]
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.4.2009 06:53 Tsiteeri


kontrollid kas objekt on view_xview + view laiuse sees (y ka) ja instance_activate, muul juhul instance_deactivate

reaalajas jooksvaid muutujaid -- mis peaks toimima ka disablitud planeedi puhul -- hoia parem kontrolleris

ja tee ikkagi eraldi objektidena.

[Muudetud: 7-4-2009 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Perfoon
Level 5
Avatar

Liitunud: 11.8.2008
Postitusi: 192
[EEMAL]




postitati 7.4.2009 11:20 Tsiteeri


Küsimus, mis ma objektide kasutamisest kasu saan?
ma pean hakkama möllama mingisuguste objekti id'dega ja neid ikkagi mingis massiivis hoidma hakkama.
Kambakas I: jorss, PerfoonEmo1: icedude, valterEmo2: InCreatorEmo3: emoemo<br>
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum Vaata kasutaja MSN-i
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.4.2009 13:36 Tsiteeri


Objekte saab... mittejoonistada! :D
Ja seda saab kontrollida nende x ja y järgi.

Aga sellise suht umbluu-jutu peale ei kujuta keegi ette, mis sulle parem oleks.

Võibla lase veidi õhku välja ("gm sux" jutt on nõme) ja lähene asjale natuke ratsionaalsemalt. On sul tõesti 1000-t planeeti vaja? Või lihtsalt et 1000-l samasugusel objektil oleks natuke erinevad muutujad? Või lihtsalt et mängija usuks, et neid on tuhat?

Kas need kolm küsimust (ja neile vastamine) ise mitte ei pane vastust su ette?

Ausalt öeldes, ma ei kujuta ette, mis mäng sisaldaks tuhandet... midaiganes! Elu sees ei klõpsi keegi tuhande planeedi peale või ole silmailu pärast tarvis nii palju prahti.

Nii et võiksid endalt veel küsida - mida sa teed üldse? Milleks?

[Muudetud: 7-4-2009 InCreator]
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 7.4.2009 13:38 Tsiteeri


+ iga instance tekitab hulga igasugu muutujaid juurde, mis jällegi ei ole hea. Ja igal instancel käib tsükkel ju stepi ja draw ja alarmi jms kontrolli järele, mis võtab kiirust veel alla..
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
InCreator
baksjor!
Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1230
[EEMAL]




postitati 7.4.2009 14:15 Tsiteeri


Ja veel. Mingit kosmost teed, eksole?
Tee zoom levelid. Lähemale zoomides näeb näiteks 10-planeeti, mida saab klõbistada või midaiganes.
Kaugemalt vaadates võid planeedid kasvõi tausta peale joonistada. Teed nähtamatud alad 10-ste kogumite ümber, mida klõpsides zoomib sisse ja tekitab juba vastavad "päris" planeedid.

Ei ole raske ju...
Emo2: InCreator
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm