[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Mäng 1 koodis
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 14:14 Tsiteeri
Mäng 1 koodis



Tahaks teha mängu siis ainult ühes koodis, room creation koodis, ja seal luua object_add uued objektid ja object_event_add uued eventid neile jne...
küsimus on selles et object_event_add argumentidest ma ei saa aru hästi, äkki oskaksite öelda kuidas see toimib, kogu see kood seal.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 14:30 Tsiteeri


evnumb, kui on create event panen 0?


Obj_System=object_add()
object_event_add(Obj_System,ev_create,0,"Health=0")
object_event_add(Obj_System,ev_draw,0,"draw_text(0,0,Health)")
instance_create(0,0,Obj_System)


see on õige ve?



[Muudetud: 29.3.2009 Kazpar]
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 14:49 Tsiteeri


Spr_Ball=sprite_add('Ball.PNG',0,0,0,1,1,0,0)

global.SysCreate=
"
Health=3
"
global.SysStep=
"
if Health<1
{
show_message('Looser')
game_restart()
}
"
global.SysDraw=
"
draw_text(0,0,Health)
"

Obj_System=object_add()

object_event_add(Obj_System,ev_create,0,global.SysCreate)
object_event_add(Obj_System,ev_step,0,global.SysStep)
object_event_add(Obj_System,ev_draw,0,global.SysDraw)

object_set_sprite(Obj_System,Spr_Ball)

instance_create(300,200,Obj_System)


Tegin siukse pahna kokku, aga palli ei näe ikka, fail olemas ja puha
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 15:13 Tsiteeri


Ah ei, töötab,unustasin draw_sprite(sprite_index,image_index,x,y) rea
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
jorss
Level 12


Liitunud: 25.1.2005
Postitusi: 951
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 16:40 Tsiteeri


kui sa kogu mängu koodis kirjutada tahad, võiksid juba mingi korraliku programeerimiskeele ära õppida.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorssKambakas I: jorss, Perfoon
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Kazpar
$ QliMax $
Avatar

Liitunud: 27.3.2009
Postitusi: 507
[EEMAL]




postitati 29.3.2009 18:55 Tsiteeri


GM hakkasin viimati õppima, valdan nädala pärast põhimõtteliselt kogu keelt, hetkel veel vaja keelega sisse harjuda, ei tunne commande ja asju, olen tegelenud muude keeltega ka, aga GM-iga saab kiirelt midagi valmis, ja ei teki ühtegi raskust ka.
Vabateema II: valter
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm