[ARHIIV] mängumeistrid
Pole sisse logitud. [Logi sisse ]
Mine lehekülje algusesse
Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse  
Põrgust Põgenemine v3.0 väljas
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 9.2.2009 14:11 Tsiteeri
Põrgust Põgenemine v3.0 väljas



Download:
Maze originallversiooni DOWNLOAD v1.0
Põrgust Põgenemine v3.0 DOWNLOAD

Uudiseid:
12. Märts
Kuna vahepeal jõudis kätte arvestustööde periood, pidin tähtaega edasi lükkama, uus tähtaeg oleks hiljemalt 16. Märtsi kella 9.00 -ks.
Demo versiooni tuleb sisse vaid kõige esimene missioon, kuid ma üritan teha selle võimalikult pikaks igasuguste astmeliste ülesannete ja piisvalt suure maailmaga jne.
Praeguse seisu järgi on jäänudki vaid missiooni nr.1 lihvida ja üleüldist mängukeskkonda parandada. Võibolla tuleb ka mõni lisa dialoog ja paar uut vaenlast, kuid kõige magusamad asjad jätaks ikka täisversiooni peale.

Ajalugu:
Tegemist on väääga vana mänguga, mis jäi ikka südamele kripeldama. Lisaks kõikidele teistele projektidele, olen üritanud ka seda pisutki edasi lihvida. Nüüdseks olen niikaugel, et minu esimest võistlustele esitatud mängust (Täpsemalt siit: http://www.dmgamez.pri.ee/foorum/viewthread.php?tid=983) on arenenud küllaltki mahukas isomeetriline seiklus.

Siin on mõned näited lamedast(lapikust) mazest isomeetriliseks seikluseks.

http://static2.nagi.ee/i/p/378/27/094569296851a4_o.jpg

http://static2.nagi.ee/i/p/378/27/09456931ad823d_o.jpg

http://static2.nagi.ee/i/p/378/27/094569331a108b_o.jpg

Sedaviisi esitasin oma mängu 2006. aastal...

http://static2.nagi.ee/i/p/378/27/0945693728245d_o.jpg

...ja niikaugel olen 2008. aastal:

Mängu algus
http://static2.nagi.ee/i/p/378/68/09467245a1f5a5_o.jpg

Esimene ülesanne
http://static2.nagi.ee/i/p/378/69/094672535543f2_o.jpg



Ma lasin välja ka PP 2.1, kuid sinna jäi nii palju buge sisse, et seda ma eriti ei mainiks. See oli pigem graafiline edasiarendus, ei midagi muud. Kui aga mõni kaevur on huvitatud: PP 2.1


[Muudetud: 16-3-2009 Zimonak]

[Muudetud: 16-3-2009 Zimonak]

[Muudetud: 16-3-2009 Zimonak]

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 9.2.2009 17:15 Tsiteeri


ja pealegi pead ikka päris loll olema, et bmpsid üles laadida.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Anonüümne
=FURY=


Liitunud: N/A
Postitusi: N/A
[EEMAL]




postitati 9.2.2009 19:42 Tsiteeri


Pead ikka päris loll olema, et ei suuda oma ülbust ohjeldada, h0lx.

Ära kasuta bmp formaati. Pigem jpg, png. ;)


h0lx
Kohalik sitapea
Avatar

Liitunud: 10.4.2006
Postitusi: 1826
[EEMAL]




postitati 9.2.2009 21:19 Tsiteeri


Pigem on tegemist kogu sellest lollusest, mida viimasel ajal kõik kohad täis on, tüdinemisega, mitte ülbusega.
http://i47.tinypic.com/x0w83p.gif
Moonwalk
Platform II: -DMI-; H0lx&jorssJõulumäng I: h0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 10.2.2009 12:33 Tsiteeri


Muutetud jpg -ks ja mindud uude kohta üle.
Värskemad pildid peaksid tulema selle nädala jooksul.

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 11.2.2009 12:00 Tsiteeri


Lisatud kaks uut pilti. Progressist niipalju, et üle 3/4 esimese leveli kaardist ja missioonidest on valmis, järgmiseks plaanis HUD -i ja üleüldise graafilise poole parandamine.
...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 12.3.2009 15:51 Tsiteeri


Uus tähtaeg on 16. Märts kell 9.00. Praeguste plaanide järgi hakkavad edasiarendused tulema missionide kaupa, mitte levelite nagu alguses plaanitud oli.
Täpsemat infot lugege esimesest postist.

Loodaks vaheajaks mängu mängijateni toimetada.

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 16.3.2009 17:52 Tsiteeri


Nõndaviisi, jupp aega higistamist aga mõningase hilinemisega sain valmis. Seda ei saa vist demoks lugeda, pigem sarnaneb see beetale, kuid demo kõlab kuidagi uhkemalt :).

See versioon on tehtud pigem tagasside saamiseks: üldmulje, mängitavus, areng, mõte. Graafika poole pealt ütlen ise seda, et mulle see eriti ei meeldi. Kuidagi liiga piksline, kuid kuna eelmised versioonid on kõik sama moodi joonistatud, mõtlesin sama stiili jätkata.

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Crypton

Avatar

Liitunud: 18.12.2005
Postitusi: 1604
[EEMAL]




postitati 17.3.2009 11:07 Tsiteeri


Vaata et su mängule on üldiselt vähe vastukaja. Üritan omaltpoolt seda korvata. Tagasiside on arendamise puhul üsnagi tähtis. Suutsin vist miinuseid rohkem välja tuua kui positiivset, kuid arvan et vajaks asi veel kõvasti kõpitsemist, siis oleks asi nauditav juba.

+:
Kõige rohkem vast meeldiski selle tünni lõhkamise teostus.

-:
Menüüs valikud pole silmapaistvad ja sulanduvad liiga taustaga. Samas nooled valiku kõrval eeldaks, et vasakule ja paremale saaks justkui mingi valiku teha. Ehk sinna kujunduslikus pooles mingi parem asi panna.
Abi-s oli mingi punkt: "otsi kõikidest kohtadest, et mingi vajalik asi kahesilma vahele poleks jäänud." Ma ise leian et see on üks nõmedamaid asju, mida leiab ka kommertslikes mängudes. Mängust ei saa edasi kuna mingi padrik on lihtsalt läbi käimata. Mõtle see hoolikamalt läbi. Kui su teekond on mängust suht lineaarne (e. looja poolt ettemääratud), siis ei tohiks võtmeelemendid kuskil salakohas olla.

Sattusin esimesse dialoogi. See juhtus nii ootamatult et ma suutsin hoida terve see aeg noole nuppu peal(kuna ma liikusin), mistõttu kogu dialoog vuhises eest läbi ja uuesti dialoogi ma pidada ei saanud. Nii pidin ma huupi mängima ja vaatama mida see vennike siis tahtis. Vahest oli ka nii et dialoog ei kadunudki eest kui mingit nuppu vajutasin..

Kõikidest ustest sain läbi lasta.
Jõudisn veel kuhugi: "Mul ei ole kirkat, ilma kirkata pole mõtet sinna minna". See tekst jäigi ette ja ei kadunud, mistõttu pidin Esc ja Enterit klõpsima, et mängust üldse välja saada.


Loodan et mõned asjad saad nüüd ära parandada. Sellise demo mängimine ei jäta täisversioonist paremat muljet x).
Et vaata, proovi mänguala veel ülevaatlikumaks teha. Suured seinad ja suht ekraani ääres liikumine varastab vajalikku nägemisulatust.

Maze I: CryptonRalli III: Crypton<br>
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
Zimonak
Level 4
Avatar

Liitunud: 23.1.2007
Postitusi: 112
[EEMAL]




postitati 18.3.2009 13:54 Tsiteeri


Suur tänu tagasiside kohta, Crypton.

Menüü kohapealt olen täiesti nõus, kõige hullematest värvidest üritasin valida enam vähem silmapaistva aga küllap sai liiga kiirustades tehtud. Praegu mõtlen, et selle kirju tausta peale võiks joonistada ühevärvilise ristküliku ja allles siis menuu värgi, peaks paremini silma paistma.

Mänguala tuleb kas väiksemaks ja detailsemaks või suuremaks ja mõnusamaks muuta. Vaatega on praegu nii, et tegelikult zuumitakse 150% sisse (oma leiutatud kood), kuid praeguse seisuga arvan, et sellest peaks hoopis loobuma, see ei anna eriti midagi juurde....

Dialoogi probleem oli tegelikult endal kah pinnuks silmas. Sai katsetatud käigu pealt igusugu variante, kuid on ilmselge, et siin on vaja paberit, pliiatsit ja rahulikku mõtlemist.

Läbimängimiseks, kui mängu tunned, kulub umbes 3 minutit. See on arvatavasti liiga vähene aeg, et mänguris mingusuguseidki emotsioone esile tõsta, pealegi on mängu suurus 2mb.... Üritan järgmise versiooniga (beetast) otsi kokkupoole tõmmata, praegu sai tegelikult mängida vaid 10% mänguväljast, 90% arvutusvõimsust lähks lihtsalt luhta...

Üritan vead ära parandada ja rohkem täiustada. Arvestades mängu seisu hüppan tagasi beeta peale, demost on asi ilmselgelt pisut liiga kaugel.

EDIT: Niipea kui juhtmega Intenetti saan, panen downloadi ikka oma koduka failide juurde. Praegune 3.0 download koht on vaid ajutine ja iseenesest ei kõlba kuhugi.

[Muudetud: 18-3-2009 Zimonak]

[Muudetud: 18-3-2009 Zimonak]

...
Veresaun II: Zimonak
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum
-DMI-
Level 12


Liitunud: 16.4.2005
Postitusi: 1000
[EEMAL]




postitati 6.8.2009 21:08 Tsiteeri


Võiksid linke uuendada. Vaataks, mängiks.
Platform II: -DMI-; H0lx&jorss
Vaata kasutaja profiili Otsi kasutaja postitusi Saada privaatsõnum

Hetkel loevad seda teemat:
Mitte ühtegi - 1 külaline

Mine lehekülje lõppu





Foorumi algbaas põhineb XMB mootoril, modifitseeritud Valter Pundi poolt
Kodulehekülg on tehtud Valter Pundi poolt vpundi ät gmail punkt komm